Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM2017] On the road again...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM2017] On the road again...

Update #1

Inleiding

In deze nieuwe novelle ga ik starten met een "journeyman" save. Hierin start ik werkloos als voormalig semi-prof en zonder hoog diploma.

In de volgende update weet ik jullie hopelijk te vertellen welke club er gestart gaat worden.

Groet,

Jorrit
    Last edited by JorritdeJong; 27 feb 2017, 22:06.

Succes in ieder geval!

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Benieuwd in welk werelddeel je je carrière begint!

Comment

Succes!

Comment

Heel veel succes!

Comment

Update #2

Journeyman
                    Ons avontuur beginnen we in Noord-Ierland. Na een maand werkeloos te zijn geweest waarin veel interesse in mijn diensten was, was Dundela er als eerst bij. Ik heb hier een contract getekend tot het einde van het seizoen en verwacht ook niet om er een tweede seizoen aan vast te plakken.
                    Dundela is een club die de afgelopen 3 seizoen actief was in NIFL Championship, het tweede niveau in Noord-Ierland. Na een teleurstellend seizoen degradeerde de club naar de NIFL Premier Intermediate League.
                    Aan mij de ondankbare taak om direct kampioen te worden en weer op het oude niveau terug te keren.

Hieronder wat informatie over Dundela:
                    Dundela FC is een Noord-Ierse voetbalclub uit de hoofdstad Belfast.

De club werd opgericht in 1895. Het grootste succes uit de geschiedenis van de club was het veroveren van de beker in 1955 toen Dundela met 3-0 van Glenavon won.

Bijnaam: The Duns

Opgericht: 1895

Stadion: Wilgar Park

Capaciteit: 2500

Wedstrijden
                    De voorbereiding op het seizoen was nietszeggend en niet interessant genoeg om hier te noemen. Op een wedstrijd tegen moederclub Glentoran na was er niks te melden. We doen dit jaar mee in 4 beker competities. We verliezen in de tweede ronde van de JBE League Cup en in de tweede ronde van de Steel & Sons Cup. Beide nietszeggend, want we moeten ons dit seizoen focussen op de competitie eventueel de Irish Cup.

Vervolgens starten we met ons avontuur in de competitie. Na 4 wedstrijden is er uiteraard nog niks te zeggen, maar de start beloofd niet veel goeds. Hopelijk kunnen we redelijk snel het tij keren.

Stand

Nog niet helemaal wat we er van verwachten, maar het seizoen is nog lang. Hopelijk kunnen we met de wedstrijden die nog in moeten halen de broodnodige punten halen

Speler uitgelicht
                    Ook in de Journeyman save ga ik proberen iedere update een speler uit te lichten en aan de lezer voor te stellen. Dit keer is het Stephen Gourley. De 35-jarige verdediger is een routinier in het team. De speler waar het allemaal om draait en tevens onze captain. Vermoedelijk zal hij na dit seizoen wel stoppen. In de voorbereiding op dit seizoen werd hij nog geëerd met een testimonial wedstrijd tegen zijn oude club.

Spoiler for Overige Screens:

Groet,

Jorrit

Dank voor de reacties:
                    Marius DeJarnoxD Cruijff Jens. TeamWesil Jornski Wallemme FM_Lesly
                    Last edited by JorritdeJong; 2 mrt 2017, 20:38.

Comment

Zeer leuke ploeg gekozen voor je eerste uitdaging!

Comment

Hopelijk is het gewoon een slechte start en niet het begin van een teleurstellend seizoen. Ik wens je in ieder geval veel succes toe met Dundela.

Comment

Update #3

Competities

Toch niet helemaal de start die we gehoopt hadden. We veriezen een aantal belangrijke potten tegen tegenstanders die we eigenlijk makkelijk zouden moeten kunnen verslaan zoals Bangor en Newington. Hierdoor zetten we de negatieve trend van het begin enigszins door. Gelukkig is er ook nog positief nieuws, we zijn nog in twee bekertoernooien actief. We spelen in de Irish Cup tegen een club een divisie boven ons en in de Intermediate Cup winnen we van Lurgan Celtic die ook een divisie hoger spelen. In de vervolg ronde spelen we tegen een club uit een lagere divisie, dit zou dus geen probleem mogen zijn.

De stand

Een aantal speler begonnen al te klagen over de tegenvallende prestaties in de competitie. Niet nodig in mijn optiek als je kijkt naar hoe klein de marges zijn. De koploper loopt wel steeds verder uit, maar een tweede plek is nog zeker binnen bereik. Na dit seizoen verlaat ik Dundela sowieso en ga ik verder kijken naar een andere club. Het is nu gewoon zaak zo hoog mogelijk te eindigen en niet voortijdig ontslagen te worden

Speler uitgelicht

De goals moeten we dit seizoen hebben van Nathan Jones en van Mark McClelland. Mark is een speler die al aardig wat jaren meegaat en tot nu toe topscorer is in de competitie. Hij fungeert als aanspeelpunt voorin en brengt zichzelf en collega spits Jones regelmatig in stelling om te scoren.

In de volgende update het vervolg en mogelijk het einde van dit seizoen

Groet,

Jorrit

Dank voor de reacties:FM_Lesly Scoiattolo

Comment

Het gat met de nummer twee is nog heel overbrugbaar, hopelijk rond je het seizoen positief af!

Comment

Twee punten tussen de nummer twee en negen, dan mag je gerust over een zeer interessante en spannende competitie spreken.
                              Er is nog niets verloren in ieder geval, je kunt nog makkelijk stijgen.

Succes!

Comment

Het staat allemaal kort op elkaar, dus alles is nog mogelijk!

Comment

Negende op twee punten van de tweede, vreemde competitie.

Comment

Op zich prima resultaten, alles staat dicht op elkaar dus er is nog veel mogelijk!

Comment

Mooie resultaten hoor!

Comment

Het verschil met de nummer 2 is erg klein, dus dat gaat je zeker lukken. Ik hoop dat je verder komt in de Intermediate Cup!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                        X