Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Sign-Up] Talent in BelgiŽ

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Kijk eens aan naar KroatiŽ, best opvallend!

Comment

Kijk eens aan, Stevie Bergwijn is uitgegroeid tot een zeer degelijke speler! En er is belangstelling

Comment

Mooi om te zien dat eigenlijk iedere speler goede stats heeft, met een aantal absolute toppers ertussen.

Comment

Bertje_15
          Schrans
          michael16

Comment

capelle1212
            Boeruh!
            agolaide

Comment

Liverpool is niet eens subtop meer te noemen

Comment

Mmm, een wat minder seizoen voor de club. Ik blijf hopen op een transfer...

Comment

Duarte
                  TomFsoccer
                  Svenpunt
                  Last edited by TeamWesil; 31 mei 2017, 11:55.

Comment

Iets meer gevoetbald dan vorig jaar maar nog steeds is het vergeleken met de eerste jaren bij Bordeaux niet veel. Het wordt nu wel tijd om Frankrijk een keer te verlaten en is een keer te verhuizen naar een ander land.

Comment

Wegens omstandigheden een lange tijd afwezig geweest, we kunnen nu weer verder.

chrisje1993
                      GerwinMU
                      nasje92

Comment

Eindelijk een goed seizoen gedraaid! Nu hopen dat iemand me ophaalt.

Comment

DeJarnoxD
                          Patje!

Comment

agolaidePatje!michael16capelle1212SchransBoeruh!GerwinMUBertje_15TomFsoccerchrisje1993SvenpuntDeJarnoxDnasje92Duarte

Comment

Eindelijk mijn transfer te pakken en verlost van die Franse competitie. Nu hopen dat ik bij PSV wel aan speeltijd kom en daar mee kan doen voor de prijzen

Comment

Redelijk seizoen bij Osijek, hoeveelste zijn we geÔndigd?

Comment

Wauw! Ik had eindelijk weer een goed seizoen! Alleen jammer dat dan uitgerekend bij SC Heerenveen moet. Nu naar de Ligue 1 dat lijkt mij een mooie stap omhoog. Maar misschien nog iets te vroeg, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken in Bordeaux!
                                  Last edited by GerwinMU; 18 jun 2017, 21:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                                    Redelijk seizoen bij Osijek, hoeveelste zijn we geÔndigd?
                                    Competitie staat niet open, dus kan het niet zien

Comment

Bertje_15
                                      Schrans
                                      michael16

Comment

Dit vind ik dubbel.
                                        Langs de ene kant enorm blij dat de ploeg kampioen is. Maar langs de andere kant heb ik geen enkele basisplaats weten te bemachtigen in de competitie. Het aantal in de beker is wel mooi om zien. Ook de speeltijd bij de Nationale Elf is een ferme opsteker.

Comment

Boeruh!
                                          capelle1212
                                          GerwinMU

Comment

Mijn afbeelding doet het niet TeamWesil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                                              Mijn afbeelding doet het niet TeamWesil
                                              Hier wel gewoon, zal hem morgen nog eens opladen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TeamWesil Bekijk berichten

Hier wel gewoon, zal hem morgen nog eens opladen.
                                                Ik zie hem nu ook

Speler van het jaar en vice-aanvoerder en basisspeler Oranje en 35 miljoen minder waard Contract afgelopen? Zou prima zijn, wordt nu echt tijd voor een stap hogerop. Met Hoffenheim komen we niet verder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten

Ik zie hem nu ook

Speler van het jaar en vice-aanvoerder en basisspeler Oranje en 35 miljoen minder waard Contract afgelopen? Zou prima zijn, wordt nu echt tijd voor een stap hogerop. Met Hoffenheim komen we niet verder.
                                                  Einde contract en je wou in eerste instantie in ieder geval niet verlengen

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X