Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] San Marino Challenge

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Goede voorbereiding .

Comment

Prima resultaten, vooral in de beker zijn er belachelijk goede resultaten te noteren!

Comment

Zeer beloftevolle voorbereiding!

Comment

Een hele goede voorbereiding gespeeld en mooi dat je door bent in de beker. Van de transfers ken ik zo 1,2,3 niemand.

Comment

Ruime overwinningen zeg! 5-1 winst tegen Fiorentina is gewoon ziek

Comment

Een zeer nette voorbereiding. Fiorentina met 5-1 verslaan moet vertrouwen geven.
              Het programma GIMP ken ik persoonlijk niet. De poging vind ik zeker niet slecht. Persoonlijk zou ik een iets rustiger lettertype kiezen, daarnaast zou je naar de volgorde kunnen kijken. Je komt met wat uitleg, maar wat ik nu eerst moet lezen en welke kant is wat onduidelijk.

Succes!

Comment

Goede voorbereiding gedraaid! Vooral de wedstrijd tegen Fiorentina is heerlijk. Succes dit seizoen op een niveautje hoger

Comment

Uitstekende voorbereiding gedraaid. En nog wat leuke uitgaande transfers gerealiseerd. Ben zelf geen fan van het lettertype, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Comment

Leuk dat je experimenteert met je stijl van presenteren. Hopelijk kies je de volgende keer wel voor een ander lettertype, maar dat is volgens mij ook wel subtiel geopperd door andere volgers Je hebt met San Marino een geslaagde voorbereiding achter de rug. Hopelijk weet je er een mooi seizoen van te maken!

Comment

Spoiler for Reacties:
                      komodo25 Bedankt voor de reactie.
                      DeJarnoxD Het verliep iets te gemakkelijk.
                      Marius Bedankt voor de reactie.
                      delichris Voor mij waren het ook allemaal nobele onbekenden. Hopelijk bewijzen ze hun nut.
                      nasje92 Ik kan niet ontkennen dat het deugd doet om zo te winnen. Ik moet hier wel opmerken dat er bij Fiorentina alleen maar jeugd gespeeld heeft.
                      Wallemme Het lettertype stelde inderdaad niets voor. Ik probeer voorlopig want ik ken het programma ook nog totaal niet. Bedankt voor de tips.
                      gielosje Bij Fiorentina speelde enkel maar jeugd. Hierdoor kon het zo'n overwinning worden.
                      Jens. Elke Euro die we kunnen krijgen is voor ons van cruciaal belang. Ik ben dan ook zeer blij dat we nog iets gekregen hebben voor deze spelers.
                      ROEMM De voorbereiding was zeker goed. Hopelijk in de competitie meer van dat.
                      Ik wou eens iets anders uitproberen en dit zal gepaard gaan met vooral vallen maar uiteraard ook met opstaan.

Comment

Zitten een paar flinke uitschieters in zeg . Prima resultaten met een mooie 1e plaats tot gevolg

Comment

Prima resultaten! Knap dat je eerste staat in je eerste seizoen serie C!

Comment

6-1, 7-1, ... Het zijn resultaten om u tegen te zeggen goed bezig in ieder geval wel weer!

Comment

Knap natuurlijk om als promovendus meteen bovenaan te staan. Je klaagt over het aantal tegendoelpunten maar je scoort ook wel erg vlot anderzijds!

Comment

Wat een heerlijke uitslagen zeg. Je zit nu toch in de Serie C?

Comment

Er zitten een paar heerlijke uitschieters tussen zeg! Hou vol!

Comment

Spoiler for Reacties:
                                    komodo25 Dat waren voor ons mooie wedstrijden.
                                    Christiano Volledig tegen de verwachtingen.
                                    DeJarnoxD Het zijn enkele mooie uitslagen inderdaad.
                                    Marius Dit had niemand verwacht. Dit allemaal door ons spitsenduo Bragadin - De Angelis
                                    delichris Dit is de Legia Pro. De serie C onder de nieuwe naam.
                                    jessy1107 Bedankt voor de reactie!

Comment

Dat wordt nog een hele kluif

Comment

In lijn met de realiteit, eigenlijk helemaal niet vreemd. Op korte termijn bijna onmogelijk om hier iets van te maken.

Comment

Op clubniveau draait het lekker, misschien wat veel tegen voor je gevoel, maar je scoort ook makkelijk.
                                          Als land is het nog niet makkelijk, de achterstand is groot op de andere landen. Het zal wel even duren voordat je het gat kleiner kunt maken.

Succes!

Comment

Zonde dat het niet wil lukken met wat punten.

Comment

Vooral op internationaal vlak ben ik erg benieuwd hoe dit zal uitdraaien.

Comment

Gaat allemaal van je stappen op clubniveau afhangen hoe snel je ook internationaal wat kan gaan betekenen. Met een beetje doorzettingsvermogen moet het uiteindelijk wel goed komen!

Comment

Tweemaal scoren tegen Noorwegen is een zeer mooie prestatie! En punt is beter dan geen, toch?

Comment

Ik vind het ook best knap dat je al een punt hebt gepakt met het land. Met de club gaat het perfect tot nu toe

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X