Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NOV] De erfenis van Arsène Wenger.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Goed bezig hoor! Donnarumma zou een fantastische aanwinst zijn!

Comment

Je bent erg goed bezig met Arsenal zeg. Heeft Manchester United nog verrassende aankopen gedaan?

Comment

Het is wel een zeer goede en nuttige maand geweest deze keer. Alleen wat de groene bolletjes al betreft. In november lig je mooi op koers voor de titel! Europees ook al weer zeer positief!

Comment

Lekker om in zowel de competitie als in de CL de koppositie te hebben.

Comment

Je blijft het zeer goed doen, zowel nationaal als Europees. Donnarumma zou een heerlijke aanwinst zijn.

Comment

Lekker bezig! Donnarumma is een heldje!

Comment

Prima resultaten, Everton en Middlesbrough zijn wel heel slecht bezig.

Comment

Je bent heel lekker bezig zeg!

Comment

Je bent super bezig met Arsenal. Met Donnarumma zou je er ook een heerlijke keeper bij hebben!!

Comment

Goede resultaten! Met Donnarumma zou je een topper binnehalen! Haha die verkoop van shirtjes zal alleen maar de lucht ingaan als hij zo verder gaat

Comment

Lekkere periode! Donnarumma zou natuurlijk een fantastische opvolger zijn van Cech.

Comment

Mooie resultaten en een leuke novelle om te volgen, ga zo door!

Comment

FM_Lesly Gaat deze novelle nog door? Zou wel jammer zijn..

Comment

De maand december
                              Ook in de maand december konden we weer genieten van onze ongeslagen status. Nadat we in de vorige maand voorbij Manchester City waren gestoken en het verschil op twee punten hadden gezet. Werd het verschil deze maand verder vergroot naar vier punten, maar ik denk zelf dat we in de komende januari-maand het verschil nog veel groter kunnen gaan maken. We zijn op dit moment op alle vlakken onverslaanbaar en dat is te merken in het vertrouwen van de spelersgroep. Zelfs de jongens die weinig aan spelen toekomen zijn zelfs nog tevreden, aangezien het er op lijkt dat Arsenal sinds lange tijd weer eens een hele grote prijs gaat pakken. Maar het gaat niet altijd even gemakkelijk als van te voren wordt voorspeld, want in de wedstrijden tegen de laagvliegers hebben we echt wel veel problemen om goed tot voetballen te komen. Hierdoor heb ik mijn trainingsarbeid iets aangepast en zijn we ook wat anders gaan trainen, ik wil nog meer de nadruk leggen op het voetballende aspect van het spel. Hierdoor moeten we in de toekomst de tegenstanders kapot kunnen spelen en makkelijker de wedstrijden in het slot kunnen gooien. Maar in deze maand hadden we enkel op bezoek bij Manchester City een gelijkspelletje en de overige wedstrijden werden allen gewonnen. De een wat makkelijker dan de ander, maar de drie punten konden continu bijgeschreven worden!

UEFA Champions League
                              Na vier speelronden waren we al verzekerd van een plaatsje in de volgende ronde van de UEFA Champions League, maar je wilt natuurlijk de groepsfase wel fatsoenlijk uitspelen. Want na het debacle in Thessaloniki wilde ik wel met een goed gevoel deze groepsfase afsluiten. Uiteindelijk hebben we dat goede gevoel zeker gekregen na de 5-0 zege op RSC Anderlecht. Anderlecht is wel de ploeg die na de winterstop in de UEFA Europa League uit gaat komen. Maar wij staan natuurlijk gewoon in de tweede ronde van het grootste Europese clubtoernooi. Tijdens de loting kwamen er een aantal zeer leuke affiches tevoorschijn. Zo mogen Atlético Madrid en Paris Saint-Germain het al tegen elkaar opnemen en staan ook Bayern München en FC Barcelona tegenover elkaar. Als laatste kwam er nog een zeer leuke wedstrijd uit de koker rollen, want Juventus FC mag het gaan opnemen tegen Arsenal FC. Er zullen dus in deze ronde al twee kanshebbers gaan sneuvelen. Maar wat mij dan wel steekt is dat je ook wedstrijden als Leicester City - Bayer Leverkusen en Besiktas - Dinamo Kiev hebt. Zo hou je het voetbal natuurlijk niet leuk, die ploegen hebben eigenlijk niets te zoeken in deze ronde. Leicester City natuurlijk wel, maar die overige drie clubs kunnen er geen hout van.

Overig nieuws
                              Natuurlijk is er ook altijd ander nieuws te vermelden. Want we hebben namelijk onze doelman voor de toekomst vast weten te leggen. Gianluigi Donnarumma gaat deze winter de overstap maken van AC Milan naar Arsenal FC. De jonge Italiaan geldt als het grootste talent na Buffon onder de lat. Dat Arsenal deze jonge god weet vast te leggen is natuurlijk al een wonder te noemen, aangezien de club al een aantal jaren snakt naar een grote prijs. Maar sinds de komst van Van den Brink lijkt de club eindelijk weer eens richting een landstitel te streven en ook in de UEFA Champions League wordt de ploeg al onder de favorieten geschaard. De transfer van Donnarumma kan overigens oplopen tot een kleine dertig miljoen euro, maar dat had de club er zeer zeker wel voor over.
                              Daarna werd er nog een contractueel nieuwtje kenbaar gemaakt door het bestuur van Arsenal FC. Want ze hebben het aflopende contract van Van den Brink namelijk verlengd tot het seizoenseinde van 2018/2019, dit betekent dat de Nederlandse oefenmeester vast ligt voor tenminste nog twee seizoenen na dit seizoen. De Nederlander gaat een slordige zes en een half miljoen verdienen bij de Londense club en als hij de UEFA Champions League weet te winnen dan ligt er ook nog een bonus van 650.000 euro klaar voor de oefenmeester.

Reacties:
                              Marius Dat is juist het probleem als je met je B-elftal voetbalt. Dan worden het nipte wedstrijden!
                              Troubadour Donnarumma is vastgelegd en zal waarschijnlijk volgend seizoen al mijn eerste doelman worden!
                              delichris Ik loop één maandje vooruit. De enige transfers van ManU zijn Mario van Villarreal en Che Nunnely van Ajax!
                              Patje! De groene bolletjes hoop ik zo lang mogelijk voort te kunnen zetten!
                              Minitolluz Ik voel me nu wel opgejaagd worden door andere ploegen, maar dat zal natuurlijk zo blijven met deze resultaten!
                              Scoiattolo De resultaten blijven echt meer dan goed, Gianluigi is natuurlijk een zeer groot talent en is meer dan welkom!
                              Cruijff Het feit dat we Gianluigi vast kunnen leggen zegt wel iets over de opmars dit seizoen!
                              DeJarnoxD Dat zijn inderdaad twee ploegen die het heel slecht doen tot op heden!
                              Bully Ik hoop dat ik nog lang zo door kan gaan!
                              Bas96 Arsenal lijkt eindelijk weer op de club die het hoort te zijn!
                              John Terry Als hij zo doorgaat dan weet ik zeker dat ik aan merchandising veel geld kan verdienen!
                              Merefeldia Donnarumma zal zeker mijn beoogde opvolger van Cech zijn, hopelijk kan Petr hem nog veel leren totdat hij stopt!
                              JordiW. Thanks man!
                              stephannes Tuurlijk gaat die nog door, ik was alleen druk met mijn werk en kan amper tijd vinden om te posten!

Comment

Geweldige keeper, nu al! Daarnaast ga je als een speer zeg, Juventus is wel een lastige tegenstander

Comment

Zo zeg wat ga jij lekker met Arsenal. Ook een goede keeper gehaald voor de toekomst.

Comment

Een heerlijke maand gehad, ook die 0-7 bij Everton zeg!! Ook een uitstekende keepers weten te halen!

Comment

On a roll! In de PL ziet er zeer goed uit. Europees wordt Juventus een eerste echte test.

Comment

Wat een prestaties zeg! Verder heel mooi nieuws dat je Donnarumma hebt weten binnen te halen, topper!

Comment

Prima resultaten in de CL, alhoewel je niet kon profiteren van de loting. Knappe zege tegen Everton en mooie reeks!

Comment

Mooie resultaten zowel in de competitie als in de CL al tref je het wel gelijk zwaar met Juve.

Comment

Heerlijke resultaten! Fantastische aankoop met Donnarumma maar wel een pittige loting met Juve.

Comment

Mooie resultaten hoor

Comment

Koeman zal niet heel blij met je geweest zijn.
                                                  Als een speer gaat Arsenal. Weinig tegendoelpunten en scoren aan de lopende band, netjes.
                                                  Juventus lastige tegenstander. Zal niet meevallen al moet de eerste ronde wel vertrouwen geven.

Comment

Het draait lekker met Arsenal. Je bent niet bang om geld uit te geven.

Succes!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X