Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17][LLM]Destination Ligue 1

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt een drukke periode achter de rug met de club, schuldenvrij en volop investeringen in de club accomodaties! Mooi om te zien dit dat de club zelf ook goed mee helpt bij de ontwikkeling

Comment

Wedstrijden

Na de eerste maand van de competitie zijn we nog steeds ongeslagen. Jammer genoeg zitten we weer met het probleem dat onze aanval nog niet echt draait zoals het moet. Gelukkig staan we verdedigend weer als een huis, dus kunnen we nog steeds spreken van een goede start. Het doel is dit jaar Europees voetbal halen, en na deze start ben ik hoopvol dat we allesinds gaan meespelen om de Europese plaatsen.

Stand

We staan voorlopig op een 7de plaats, en zoals jullie zien ligt alles nog dicht bij elkaar. Maar dat was te verwachten na amper 5 wedstrijden. Momenteel zijn wijzelf en PSG de enige ongeslagen clubs nog. Als we deze lijn kunnen doortrekken zullen we snel genoeg op een Europese plek staan. Wie weet kunnen we zelfs meespelen voor de CL plekken.

Nieuwsbericht

We zijn bezig aan het 6de seizoen, en in dit seizoen vieren we mijn 200ste match als manager van FC Villefranche. 200 wedstrijden als manager van dezelfde club is tegenwoordig zeldzaam geworden, maar ik ben trots dat we dit hebben kunnen bereiken. Op naar de volgende 200wedstrijden!

delichris; Bedankt voor je reactie!
      Wallemme; Ik zou er best mee kunnen leven als het Stade Gerland onze vaste thuisbasis zou worden
      .Jornski; Payet zal voorlopig zijn bijdrage moeten leveren in het begeleiden, voor de basis komt hij momenteel wat tekort.
      Marius; Vollopen doet het stadion nog niet, maar de supporters beginnen met mondjesmaat toe te nemen.
      Patje!; Rabiot is een toptransfer, ik ben nog altijd verbaasd dat hij wou komen.
      Makalakalane; Ik wil in de toekomst het leven van de topclubs in Frankrijk wel zuur maken.
      DeJarnoxD; Klopt, het goede 1ste seizoen in de Ligue 1 heeft heel de club goed gedaan.
      gielosje; Het is mooi dat het bestuur ook het beste voor heeft met de club, en niet enkel geld op de bankrekeningen willen.

Comment

Een mooie start van de competitie.

Comment

Geen slechte start, en achterin lijk je het op orde te hebben. Thuis nog even een stapje erbij en dan moet het helemaal goed komen.
          Stade Gerland als vaste thuisbasis zou een mooie stap zijn, maar dat zal er niet in zitten. Op termijn Lyon voorbij steken natuurlijk wel

Succes!

Comment

Geen slecht begin, al zijn de tegenstanders niet de beste natuurlijk. Jammer dat Payet geen toegevoegde waarde voor het eerste team is, zal hij toch wel flink afgezakt zijn.

Comment

De begin van Villefranche is zeer goed. Een strijd om de Europese plekken is wel het meest haalbaar nu.

Comment

Behoorlijke start! Nu nog elke wedstrijd scoren en dat komt helemaal in orde.

Comment

Start is veelbelovend! Bovenin mee blijven doen om de Europese plekken lijkt me haalbaar

Comment

Geen slecht begin, wel jammer van de vele gelijkspellen afgelopen maand!

Comment

Wedstrijden

Maar 4 wedstrijden op het programma deze maand. We beginnen de maand goed met 2 overwinningen. Waaronder een belangrijke overwinning tegen een concurrent voor Europees voetbal. Jammer genoeg verliezen we ook onterecht tegen Nantes, en komen we niet verder dan een gelijkspel tegen laagvlieger Valenciennes.

Stand

We staan voorlopig waar we willen staan, we hebben onze Europese plek in handen. Maar we zijn wel nog meer 9 wedstrijden ver, maar het voelt toch goed dat we er al staan. PSG is dit jaar weeral een maatje te groot voor iedereen.

Een kortere update deze keer, omdat er deze maand geen echte uitblinkers waren.

delichris; Bedankt voor je reactie!
                      Wallemme; Om Lyon voorbij te steken hebben we nog wat jaren nodig denk ik.
                      Jornski; Ook de wedstrijden tegen kleine tegenstanders moet je kunnen winnen natuurlijk.
                      Patje!; De titel halen zal de eerste jaren wel onmogelijk zijn. PSG is nog 5 klassen te sterk voor de competitie.
                      Marius; We zijn aan de aanval aant werken.
                      gielosje; Europees voetbal moet er wel inzitten.
                      jessy1107; Liever gelijkspelen dan verliezen natuurlijk. Bedankt voor je reactie!
                      Last edited by Glenn08; 22 mrt 2017, 14:34.

Comment

Wisselende uitslagen helaas. Je hebt wel een dubbele screen geplaatst met de uitslagen.

Comment

Nog iets constanter worden.

Comment

Wat aangegeven wordt, wat constanter zien te worden. Maar wel mooi dat je vooralsnog op een Europese plek staat.

Comment

De 2de screen is aangepast.

Comment

Een keurige vierde plaats. Jammer van de verspeelde punten tegen Valenciennes, maar zulke wedstrijden zitter er helaas tussen.

Succes!

Comment

Met een 4e plek doe je het zeker zeer goed!

Comment

Jammer dat je deze toch wel belangrijke punten laat liggen, PSG is weer op titelkoers zo lijkt.

Comment

Wedstrijden

Tja die wedstrijd tegen PSG daar spreken we misschien best niet meer over. We werden in alle opzichten overklast, er is helemaal geen excuus voor de absolute afgang. Gelukkig heeft deze wedstrijd ons vertrouwen niet aangetast, en hebben we ons hierna uitstekend kunnen herpakken. In de 4 wedstrijden erna konden we 3x de 0 houden, wat mij toch wel wat plezier deed. Ook mogen we weer een ronde verder bekeren in de CdlL. Al bij al is het toch een uitstekende maand als we het debacle tegen PSG buiten beschouwing laten.

Stand

We stijgen weer een plaatsje in de stand! We zien ook dat PSG weer afgetekend aan de leiding staat. Voor het overige kan in de Ligue 1 iedereen van iedereen winnen, en ligt het gevecht om de Europese plaatsen nog helemaal open. Hopelijk kunnen we onze goede lijn doortrekken en het de andere subtoppers zolang mogelijk moeilijk maken.

delichris; Ik hoop dat ik aan die wisselende uitslagen nog wat kan veranderen.
                                      Marius; We doen ons best om een constante in de resultaten te krijgen!
                                      gielosje; Constanter worden gaat ons wel lukken. Die Europese plek geeft ons er voldoende vertrouwen voor!
                                      Wallemme; We gaan die wedstrijden wel proberen te beperken!
                                      Jornski; Het kan nog altijd beter dus!
                                      DeJarnoxD; Tegen PSG is niks te beginnen. We gaan proberen die verloren punten ergens in een onderling duel met een sterke tegenstander terug te winnen!

Comment

Goede resultaten, dat staat buiten kijf. PSG is een klasse apart.

Comment

PSG blijft helaas nog een klasse apart voor je, maar je doet wat je moet doen door van de andere teams te winnen!

Comment

De nederlaag tegen PSG is een harde. De andere uitslagen zijn goed.

Comment

Tja PSG.... Je bent goed bezig!

Comment

Wedstrijden

Een belangrijke periode kwam eraan. Zouden we de winterstop ingaan op een Europese plek? We hebben allesinds een topperiode achter de rug, we verliezen jammer genoeg wel 1 keer tegen concurrent Bordeaux. Ons avontuur in de CdlL stopt jammer genoeg ook, omdat we weer op PSG stuiten. In de 120 minuten konden we hun wel in bedwang houden, maar in de strafschoppenserie waren ze veel koelbloediger.

Stand

Dat we een goede periode achter de rug hebben is ook te zien in de stand, we klimmen naar de 2de plek! We hebben zelfs een klein kloofje kunnen slaan met de nummer 4! In onze race naar Europees voetbal ziet het er allesinds goed uit! Dat PSG op dit moment een straatlengte voorsprong heeft baart ons nog niet teveel zorgen, eerst Europees voetbal halen, en dan kunnen we zien of we ons eens een heel seizoen kunnen meten met die grote club uit Parijs.

Uitblinker

Deze periode was er weer een duidelijke uitblinker. Aanvallend loopt het momenteel vlot, en dit is vooral te danken aan de goals van Hervin Ongenda. Het jeugdproduct van PSG lijkt op dit moment zijn transferssom van 1.2miljoen terug te betalen, vooral als we dankzij zijn goals de miljoenen van de CL kunnen binnenrijven.

Marius; De kloof met PSG dichten we wel in de loop van de jaren, hoop ik toch.
                                                DeJarnoxD; Ik wil gerust eens 2x per jaar afgaan tegen PSG als ik de overige wedstrijden maar mag winnen dan.
                                                delichris; Tegen PSG spelen is jammer genoeg nog steeds een hel voor mijn clubje.
                                                jessy1107; Bedankt voor je reactie!

Comment

Weer goede uitslagen. Als je zo doorgaat dan pak je die tweede plaats.

Comment

Mooie periode met knappe zeges tegen St Etienne en Lyon. Ik neem aan dat PSG ooit wel te kloppen valt maar momenteel staan ze echt wel drie trappen hoger dan de rest van de Franse competitie.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X