Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WV KCC'13

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

WV KCC'13

Ik heb de data update van de nederlandse voetbalpiramide. Nu wil ik de spelers van het team waar ik zelf in speel ook in het spel krijgen. Hoe kan ik alles invullen zodat ik wel realistische spelers ga krijgen kwa potentieel, huidig niveau en de eigenschappen????

Wie kan me hierbij helpen??

Speel jij bij KCC? Grappig, ik ook, maar toen heette het nog MSP '03

Comment

oke hahaha

Comment

Ligt eraan wat jij realistisch noemt. De meeste Nederlandse amateurs hebben een CA en PA van (ver) onder de 100 (uitzonderingen van voornamelijk voormalig profs daargelaten). Ik zou als ik jou was voor alle spelers een CA en PA invullen dat jij realistisch acht (op basis van vergelijken met spelers die in FM staan met een soortgelijk niveau), dan een paar specifieke kwaliteiten met een vaste waarde invullen (zal daarbij niet hoger gaan dan 10-12 als ik jou was) en de rest random door FM laten genereren (door 0 in te vullen voor die kwaliteiten). Dan zal elke speler er iets anders uit zien elke game als je de database hebt geselecteerd, maar geef je FM de mogelijkheid om de spelers te creŽren naar jouw inschatting van een realistisch CA en PA.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
        X