Mededeling

Collapse
No announcement yet.

REgels toevoegen aan competities

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

REgels toevoegen aan competities

Hallo,

Is er iemand hier die mij zou willen vertellen hoe ik regels toe voeg aan bestaande competities? Wil namelijk een 6+5 of 8+3 database gaan maken maar heb niet echt veel kaas gegeten van de editor, laat staan de advanced editor.

Alvast bedankt

moet je door middel van landregels toevoegen, dan moet je helaas wel heel de competitieregels opnieuw in gaan stellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robert' Bekijk berichten
      Hallo,

Is er iemand hier die mij zou willen vertellen hoe ik regels toe voeg aan bestaande competities? Wil namelijk een 6+5 of 8+3 database gaan maken maar heb niet echt veel kaas gegeten van de editor, laat staan de advanced editor.

Alvast bedankt
      Ik zal zo snel mogelijk even kijken of ik je dit goed kan uitleggen, is best wat werk namelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
      moet je door middel van landregels toevoegen, dan moet je helaas wel heel de competitieregels opnieuw in gaan stellen
      Landregels toevoegen is juist, je hoeft niet alle competitieregels te vervangen hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Ik zal zo snel mogelijk even kijken of ik je dit goed kan uitleggen, is best wat werk namelijk

Landregels toevoegen is juist, je hoeft niet alle competitieregels te vervangen hoor
        Als je dat zou willen doen, heel graag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robert' Bekijk berichten

Als je dat zou willen doen, heel graag.
          Ja dat wil ik wel maar pin me er niet op vast a.u.b. Met een beetje geluk heb ik zondag een gidsje klaar voor je maar ik durf het je niet te beloven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Ja dat wil ik wel maar pin me er niet op vast a.u.b. Met een beetje geluk heb ik zondag een gidsje klaar voor je maar ik durf het je niet te beloven.
            Dat zal ik zeker niet doen. Heb je er tijd voor dan zie ik hem wel verschijnen. Geen tijd, even goede vrienden hoor

Comment

Hoe kom je bij de Landenregels?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
              X