Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Semi professionele club

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Semi professionele club

Zie bijlage. Kan je als je met de club heel goed presteert en bijvoorbeeld ook in Europa ver komt zodat er veel geld bij de club komt een Professionele club worden? Want zo is het onmogelijk om er ooit een topclub Europees te maken.

Het kan, maar niet bij elke club. Linfield zou wel moeten lukken, je hebt er alleen veel geld voor nodig. Ik heb het gehad met een Schotse club, na diverse promoties en bekersuccessen + Europees voetbal, kon het nog altijd niet. Had ik 7 miljoen op de bank. Een jaar later, met 11 miljoen, ging het wel.

Comment

Bedankt!

Comment

D'r is bij mijn weten één uitzondering: Queen's Park FC blijft een amateurclub en kan dus geen (semi-)profclub worden. Bij alle andere clubs is het mogelijk om te professionaliseren, maar in sommige gevallen is dat erg lastig. Bij Linfield valt dat denk ik wel mee.

Comment

Mocht je een in-game editor hebben, dan kun je natuurlijk met 1 klik je club professioneel maken, of jezelf zoveel geld geven dat je het kunt vragen.

Comment

Zou snel een andere club kiezen

Nee je kunt zeker professioneel worden. Weet niet waar het mee te maken heeft, denk vooral met geld. Paar voorrondes overleven helpt een hoop en de poulefase bereiken helemaal. Zit in 2027 met Cliftonville en kan me niet meer voor de geest halen wanneer we full time profs zijn geworden.

Comment

Bedankt voor de reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk berichten
              Mocht je een in-game editor hebben, dan kun je natuurlijk met 1 klik je club professioneel maken, of jezelf zoveel geld geven dat je het kunt vragen.
              De editor gebruiken beschouw ik als cheaten en als ik ergens een hekel aan heb is het cheaten. Dus deze optie is niet van toepassing bij mij.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
              X