Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contract aanbieden

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Contract aanbieden

Ik heb veel last van als ik een speler een nieuw contract aanbied. Ik vervolgens rechtsboven een Reactie ! krijg. Dat betekent dat ik er op moet reageren alleen er is niks. De enige manier om dit op te lossen voor zover ik weet is het contract in te trekken en ik kan weer verder. Maar dat is niet de bedoeling. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Als ik erop druk krijg ik het volgende scherm.
    http://i64.tinypic.com/t9eccw.png

Weet niet of die link het doet. Ik moest hem kopieren plakken in mn scherm. Iig ik krijg de volgende melding: Je hebt een contract aangeboden: je kunt de aanbieding intrekken of wijzigen (in kleine letters) dit kan via het actiemenu contract
    Last edited by keida; 23 aug 2017, 23:33.

Ik zie inderdaad de foto niet. Heb de melding zelf ook nog nooit gezien. Is dit de normale of touch versie?

Comment

Die heb ik ook weleens gehad. Probeer eens een dagje op vakantie te gaan in-game. Volgens mij werkte dat destijds bij mij. Anders de dag daarop opnieuw een contract aanbieden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
        Ik zie inderdaad de foto niet. Heb de melding zelf ook nog nooit gezien. Is dit de normale of touch versie?
        Normale versie. M'n laptop liep te kloten gisteravond. Ik probeer vanmiddag een nieuwe screen te plaatsen.

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten
        Die heb ik ook weleens gehad. Probeer eens een dagje op vakantie te gaan in-game. Volgens mij werkte dat destijds bij mij. Anders de dag daarop opnieuw een contract aanbieden.
        Goeie. Ik ga dat eens proberen dagje op vakantie. Dag erop contract aanbieden heeft geen zin. 9 vd 10x geven ze aan nadat de eerste x mislukt was willen ze het niet nog een x proberen.

Comment

Ik bedoelde meer het contract aanbieden en als er dan die melding komt die jij aangeeft (reactie!), ga je een dagje op vakantie. Misschien de technisch directeur (als je die hebt) laten onderhandelen nog?

Comment

Titan fm-helden Nieuwe poging

Ja snap ik Titan doelde meer op je laatste zin. Je zegt dag erna nog opnieuw een contract aanbieden. Bedoel je dit nadat ik 1 dag op vakantie ben geweest of nadat ik hem geannuleerd heb en nog een x geprobeerd?

Ik heb nu opgeslagen en opnieuw ingelogd en nu is het wel weg. Maar het probleem zal vast nog een x komen.
            Last edited by keida; 24 aug 2017, 13:06.

Comment

Werkelijk geen idee. Denk inderdaad fout van het spel.

Comment

Meestal helpt het om de contractaanbieding in te trekken en het de volgende dag opnieuw te proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
                  Meestal helpt het om de contractaanbieding in te trekken en het de volgende dag opnieuw te proberen.
                  9 vd 10 x zegt de speler dat de vorige onderhandelingen kapot zijn gelopen en dat ze dan niet meer willen onderhandelen.
                  Last edited by keida; 24 aug 2017, 14:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door keida Bekijk berichten

9 vd 10 x zegt de speler dat de vorige onderhandelingen kapot zijn gelopen en dat ze dan niet meer willen onderhandelen.
                    Ja als spelers dat aangeven wacht ik meestal hooguit een paar weken en dan probeer ik het opnieuw, of ik vraag of hij zijn zaakwaarnemer wil ontslaan

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                    X