Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toename van supporters

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Toename van supporters

Ik ben nu een carriere aan het spelen met San Marino Calcio.
    Zoals je wel zal verwachten zijn er weinig supporters die de weg naar het stadion vinden.

Buiten wedstrijden winnen en prijzen te pakken, zijn er nog zaken die gedaan kunnen worden om meer supporters te lokken?
    Aangezien dit financieel veel kan betekenen voor een kleine club als deze ben ik hier wel benieuwd naar.

Ik heb al eens rondgekeken naar informatie hierover maar ik vind niets specifieks hierover.

De reputatie van je club moet omhoog om meer supporters te trekken. Dus prijzen pakken, betere spelers aantrekken, betere faciliteiten etc. Overigens is meer supporters niet echt de financiŰle post waar je veel geld uit kunt trekken en zou niet een hoofddoel moeten zijn. Met een kleine club zou ik me dan meer richten op verkoop van spelers, oefenwedstrijden regelen en lage salarissen

Comment

Heb je al eens een open dag gehad? Dat kan een blijvende impuls geven aan je toeschouwersaantal. Zorg dat je die wedstrijd wint, maar ook niet te saai is (voor zover je daar invloed op hebt natuurlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
        Heb je al eens een open dag gehad? Dat kan een blijvende impuls geven aan je toeschouwersaantal. Zorg dat je die wedstrijd wint, maar ook niet te saai is (voor zover je daar invloed op hebt natuurlijk).
        Hoe organiseer je dit? En hoe heet dit in het Engels (trial day?)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barteh Bekijk berichten

Hoe organiseer je dit? En hoe heet dit in het Engels (trial day?)?
          1. Dat doe je niet, dat doet het bestuur voor je. Je krijgt wel enkele weken op voorhand een heads up.

2. Fan Day is de benaming die je zoekt. Trial Day is het op proef nemen van transfervrije spelers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nom de Guerre Bekijk berichten

1. Dat doe je niet, dat doet het bestuur voor je. Je krijgt wel enkele weken op voorhand een heads up.

2. Fan Day is de benaming die je zoekt. Trial Day is het op proef nemen van transfervrije spelers.
            Het leek me al raar dat het een trial day was, maar dat was het enige wat in de buurt kwam wat ik aan kan vragen. En je weet het nooit met die vertalingen (defensive forward is een vroegstorende spits in het Nederlands bijv.)

Maar zo een fan day kan ik dus niet organiseren. Zit nu in het vierde seizoen en heb het nog nooit voorbij zien komen. Misschien door geldgebrek of dat ik semi-pro ben? Of zijn er nog dingen die ik kan doen om het te be´nvloeden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barteh Bekijk berichten

Het leek me al raar dat het een trial day was, maar dat was het enige wat in de buurt kwam wat ik aan kan vragen. En je weet het nooit met die vertalingen (defensive forward is een vroegstorende spits in het Nederlands bijv.)

Maar zo een fan day kan ik dus niet organiseren. Zit nu in het vierde seizoen en heb het nog nooit voorbij zien komen. Misschien door geldgebrek of dat ik semi-pro ben? Of zijn er nog dingen die ik kan doen om het te be´nvloeden?
              Semi-pro status zou best wel eens een rolletje kunnen spelen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb eigenlijk geen idee wat de criteria van het bestuur zijn in dezen. De vertalingen zijn ruk, gewoon nooit ofte nimmer in het Nederlands spelen is mijn devies.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
              X