Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speler ontwikkelingsproblemen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Speler ontwikkelingsproblemen

Ik zit met het volgende. In mijn save ben ik met Ajax in seizoen 2. Dolberg draait uitstekend in mijn team! Ook dit seizoen loopt hij 1 op 1 en speelt elke wedstrijd, Heeft ook een goede voorbereiding gehad en is topfit.

Toch zie je in de bijgevoegde screens dat hij zich niet goed ontwikkeld. Sterker nog, hij gaat achteruit. Iemand enig idee hoe dit komt?

Alvast bedankt!

Ricardo

Hoe goed zijn je coaches? Laat je hem specifieke trainingsschema's volgen?

Comment

En is hij hiervoor wel een tijd vooruit gegaan?

Comment

Ik heb even 2 screens gemaakt van zijn voortgang, en van mijn trainers. Ik laat Dolberg wel trainen als Complete Spits. Kan het hier mee te maken hebben?

Ander voorbeeld; Cerny kan rechts, en linksbuiten spelen (allebei ''natuurlijk''). Maar ik laat hem trainen op linksbuiten, omdat ik wil dat dat zijn beste positie is/wordt. Hij heeft dezelfde terugslag als Dolberg. Komt dit omdat ik hem laat trainen als linksbuiten?

Alvast bedankt!

Comment

Misschien is het verstandig om je trainingsintensiteit te verlagen door meer coaches aan te stellen, daardoor verlaagd je de werklast van de trainers.

Comment

Dat is inderdaad een goed idee. Ik had het bestuur gevraagd om het toegestane aantal trainer van 5 te verhogen. Dit verzoek hebben ze goedgekeurd, waardoor ik nu 6 trainers mag hebben. Ik kan het bestuur niet opnieuw vragen om mee trainers...

Dus op dit moment is dat helaas geen optie.

Comment

Geen idee of dat bij Jong Ajax ook zo is, maar trainers bij de u23 trainen ook bij het eerste team. Dan zou je daarvoor dus ook trainers kunnen aanstellen om de werklast te verlichten.

Comment

Die 6 trainers die ik momenteel heb, is inclusief de trainers van Jong Ajax. Bijvoorbeeld John Heitinga is een een trainer voor jong Ajax, maar gebruik hem ook voor het eerste elftal.

Comment

Heb dit ook wel eens gehad, ook al is de training bijna perfect. Heeft volgens mij vooral te maken met wat Bas zei, dat een speler heel snel vooruit gaat.

Comment

Ik heb het ook met Davy Klaassen. Die is nu in mijn game 24 jaar en heeft hetzelfde probleem. Prestaties op het veld zijn gewoon goed.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                    X