Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spel loopt vast

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Spel loopt vast

Hallo,
    Ik was daarstraks naar wekelijkse gewoonte een half jaar aan het simuleren op FM.
    Opeens wou het spel na een maand nietmeer verder simuleren en loopt het vast (spel reageert niet), het werkt ook niet als ik zo simuleer zobder met op vakantie te gaan.
    Ook heb ik het op Steam al geherinstalleerd en werkt ook niet.

Aangepaste database? Bepaalde grafics gedowloads (Skin, facepack, logo's, ...)?

Comment

Jep aangepaste database, en facepack logopack namefix stadionpack maar werkt allemaal al sinds november dus zou straf zijn dat het daaraan ligt.
      Ook met de database is het al gelukt om 2x 6 maand te simuleren op vakantie en op 26 julie kreeg ik een melding (dacht dat er iets met memory instond) en toen kreeg ik opeens deze balken:

Sindsdien wil hij nietmeer verder zonder niet te reageren en kan ik ook nietmeer switchen van bureaublad naar het spel en andersom zonder dat die balkjes tevoorschijn komen

Comment

Dat klinktals een grafisch probleem. Ik zou je toch eens aan willen raden om de map football manager 2017 in je documenten eens te verwijderen. (of beter gezegd: kopieer de data eerst naar een andere plek als backup, zodat je deze map later terug kan zetten). Als de game dan wel goed werkt, ligt het toch aan een van je downloads.

Een andere optie om te proberen is de verify cache optie in steam.

Comment

Ik heb het spel 2x laten updaten en dat werkt voorlopig, toch bedankt voor je snelle hulp!

Comment

Weer van hetzelfde, spel besloot zichzelf te verwijderen zodat ik het weer moest installeren, eens online wr zelfde melding en wr het spel dat vast loopt. Vorige keer heb ik de cache via Steam laten updaten en werkte dat, nu ook al nietmeer. Hier betaal je dan zoveel geld voor ongelooflijk heb het zelf amper 1.5 seizoenen gespeeld de rest gesimuleerd.

edit:
            Last edited by DeJarnoxD; 3 feb 2017, 21:33.

Comment

Ook deze zou ik weer toe willen dichten aan je grafics. Mocht je trouwens problemen hebben waar je echt niet uit komt, kun je ook altijd op het sigames forum je fout melden, dan kijken de makers ernaar. Volgens mij zijn ze redelijk serieus in het oplossen van problemen hoor

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
              X