Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[SCENARIO] Vliegtuigramp PEC Zwolle

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[SCENARIO] Vliegtuigramp PEC Zwolle

Een maand geleden kreeg de voetbalwereld te maken met verschrikkelijk nieuws. De Braziliaanse club Chapecoense was per vliegtuig onderweg naar de finale van de Sul-Americana toen tijdens de vlucht het noodlot toesloeg. Het vliegtuig stortte neer en slechts zes inzittenden, waaronder drie spelers, overleefde het ongeluk. In dit aparte scenario heeft PEC Zwolle hetzelfde meegemaakt. Heel Nederland is in diepe rouw, want tijdens een vlucht naar Spanje, waar zowel het eerste en tweede elftal als sommige spelers van de onder 19 in zitten, strandt het vliegtuig in Frankrijk. Alle inzittenden zijn opslag dood. De mensen die op de club zijn achtergebleven zijn de trainers van het eerste elftal, alle coaches en trainers van het tweede elftal en de onder 19 ploeg, alle fysiotherapeuten (behalve de hoofd fysiotherapeut), de technisch directeur en alle scouts. Ook waren er nog vijf geblesseerde spelers in Zwolle gebleven. Dit waren Bram van Polen, Rick Dekker, Kevin Begois, Max de Boom en Dylano Wolters. Weet jij PEC Zwolle weer op te bouwen en te presteren zoals ze de voorgaande jaren hebben gedaan?
    Last edited by Vilhena; 20 dec 2016, 13:23.

Gaaf idee Vilhena tof dat je dit opzet!

Comment

Er waren in het echt toch een paar grote namen die wel voor Chapecoense wilde gaan spelen? Is zoiets echt gebeurt? Zo ja, misschien leuk om dat hier ook bij te verwerken. Waren volgens mij allemaal spelers op leeftijd. Leuk voor een enkel seizoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
        Er waren in het echt toch een paar grote namen die wel voor Chapecoense wilde gaan spelen? Is zoiets echt gebeurt? Zo ja, misschien leuk om dat hier ook bij te verwerken. Waren volgens mij allemaal spelers op leeftijd. Leuk voor een enkel seizoen.
        Heb ik hier niet toegevoegd, bij Chapecoense is ook nog niet zo'n speler Ŕcht gecontracteerd geloof ik. Hoe ik het nu heb gedaan maakt het de ''challenge'' wel groter denk ik, wat alleen maar mooi is natuurlijk.

Comment

Interessant idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
            Waren volgens mij vooral geruchten. Hebben voorlopig niemand gehaald en als het goed is, had een speler (Gu­johnsen) het ook alweer ontkend. Maar het zou hier misschien wel grappig zijn om wat oudere profs erbij te zetten o.i.d.

Comment

Leuk idee! Gaat wel moeilijk worden met 200K transferbudget en 34.000 p/m salarisbudget.

Comment

Ik vind dit scenario aanstootgevend.

NEF een beetje laten omkomen

Comment

Had leuker geweest met selectie van Feyenoord.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                  X