Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DF11 Megapack & Updates FM2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DF11/necjeff Bekijk berichten
    DF11 FACEPACKS
    FEBRUARY 2016 - UPDATE PACK

Massive update pack (1050 DF11 faces!) to expand and replace the files in your DF11 Megapack!
    Including:

- BelgiŽ (Complete 3e Divisie)
    - Kleine updates voor Engeland, ItaliŽ, Duitsland en OekraÔne.
    - Transfer update V2 (100+)

--------------------------------------------------------------------

How to install the update packs:
    http://1drv.ms/1PUMEky

DF11 Online guide:
    http://1drv.ms/1MKV4DX

Click image to download by 'Mega'!

Reserve download link
    Lekker bezig!

Je bent alleen van Ginkel vergeten...
    Last edited by RobertPSV040; 3 mrt 2016, 15:12.

Comment

Is het mogelijk om de foto's ook in het groot en bij de landenteams te zien? Ik zie ze namelijk alleen via de teampagina's en in het klein..
      Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SawtoothGleek Bekijk berichten
        Is het mogelijk om de foto's ook in het groot en bij de landenteams te zien? Ik zie ze namelijk alleen via de teampagina's en in het klein..
        Alvast bedankt!

In de DF11 online gids vind je verschillende skins die aangepast zijn om DF11 faces in origineel (groot) formaat te zien.

(via de landenpagina selcteer je 'spelers' waardoor de nationale spelerslijst zichtbaar wordt)

Comment

-->> Maart update pack staat klaar om te downloaden (1641 faces) <<--

Naast de vele geŁpdate faces bevat de download ook 2 geheel nieuwe leagues voor Uruguay (Primera Division) en Turkije (SŁper Lig)

EXTRA:
          De download bevat extra informatie voor de geweldige YAC2 skin (FM16).
          Indien je de stappen volgt die zijn aangegeven zullen de DF11 faces in 'Panini stijl' zichtbaar worden op de 'Player profile' pagina.
          Met het pijltje naast de face kan je de foto stijl selecteren.

Spoiler for Screenshot YACS2 skin:

Comment

-->> Maart update pack staat klaar om te downloaden (1641 faces) <<--

Naast de vele geŁpdate faces bevat de download ook 2 geheel nieuwe leagues voor Uruguay (Primera Division) en Turkije (SŁper Lig)

EXTRA:

De download bevat extra informatie voor de geweldige YAC2 skin (FM16).
            Indien je de stappen volgt die zijn aangegeven zullen de DF11 faces in 'Panini stijl' zichtbaar worden op de 'Player profile' pagina.
            Met het pijltje naast de face kan je de foto stijl selecteren.

Spoiler for Screenshot YACS2 skin:

Kan het kloppen dat er geen 'config' mee in het pack zit? En is dit dan de bedoeling?
            Voor de rest wel weer super werk van jullie!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje17 Bekijk berichten
              Kan het kloppen dat er geen 'config' mee in het pack zit? En is dit dan de bedoeling?
              Voor de rest wel weer super werk van jullie!!!!
              Zit gewoon een config file in.
              Zorg er voor dat je alleen faces + de nieuwste config file in je DF11 Megapack hebt staan (geen andere mappen of bestandjes), dan werkt alles.

Comment

Iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan dit mooie update pack....... Heel erg bedankt!!

- Index van gemaakte teams aanwezig in download
                - Optionele download via Mediafire is beschikbaar in de beginpost van dit topic

Comment

Misschien een lompe vraag, maar kan ik dit pack ook in 1x downloaden inclusief die updates? Of heb ik daar overheen gekeken? Zo ja, waar kan ik alles in 1x downloaden en installeren?

Alvast dank voor de hulp!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D1984 Bekijk berichten
                    Misschien een lompe vraag, maar kan ik dit pack ook in 1x downloaden inclusief die updates? Of heb ik daar overheen gekeken? Zo ja, waar kan ik alles in 1x downloaden en installeren?

Alvast dank voor de hulp!
                    Geen lompe vraag

Sinds 2010 brengen we ieder jaar rond oktober een nieuw megapack uit.
                    Dat megapack bevat dan alle eerder gemaakte faces.
                    De 11 maanden erna worden er updates uitgebracht waarmee je je megapack kan vernieuwen.
                    Rond oktober zal er weer een nieuw megapack verschijnen.

Comment

Geen lompe vraag

Sinds 2010 brengen we ieder jaar rond oktober een nieuw megapack uit.
                      Dat megapack bevat dan alle eerder gemaakte faces.
                      De 11 maanden erna worden er updates uitgebracht waarmee je je megapack kan vernieuwen.
                      Rond oktober zal er weer een nieuw megapack verschijnen.
                      Ok duidelijk, bedankt!

Comment

(overige download opties voor dit pack zijn beschikbaar in de 1e post)

Dit update pack bevat voornamelijk de Braziliaanse Serie A + Serie B! (980 faces)
                        Daarnaast zul je ook nieuwe en geŁpdate faces vinden voor Oostenrijk, AustraliŽ en Nederland.

Heel veel plezier namens iedereen die betrokken is bij deze update!

Comment

(overige download opties voor dit pack zijn beschikbaar in de 1e post)

Dit update pack bevat de complete Amerikaanse MLS en de Oostenrijkse Bundesliga.
                          Daarnaast zul je ook nieuwe en geŁpdate faces vinden voor oa. BraziliŽ, Griekenland en Singapore.

Heel veel plezier namens iedereen die betrokken is bij deze update!

Comment

Ik kan het in ieder geval nergens vinden? Maar is er ook een mogelijkheid om de competitie van Colombia alleen te downloaden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal... Bekijk berichten
                              Ik kan het in ieder geval nergens vinden? Maar is er ook een mogelijkheid om de competitie van Colombia alleen te downloaden?
                              Hey Pascal. Nee de Colombiaanse competitie zit verwerkt in het Megapack en is op dit moment niet up 2 date.

Comment

Hey, ik ben er even helemaal uit geweest, ik zag dat ik het vanavond even allemaal moet bijwerken

Comment

[MENTION=19171]DF11/necjeff[/MENTION]; Ben deze week pas begonnen met Football Manager 2016. Ben uiteraard jouw pack aan het downloaden uit de beginpost, maar zijn de maandelijkse updates hier ook al in verwerkt? Of moeten deze nog los worden gedownload? Bedankt voor het delen in ieder geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten
                                    @<a href="http://forum.manutd.nl/member.php?u=19171" target="_blank">DF11/necjeff</a>; Ben deze week pas begonnen met Football Manager 2016. Ben uiteraard jouw pack aan het downloaden uit de beginpost, maar zijn de maandelijkse updates hier ook al in verwerkt? Of moeten deze nog los worden gedownload? Bedankt voor het delen in ieder geval.
                                    Hey Beppu, Top dat je onze faces gaat gebruiken
                                    Nadat je het Megapack in je spel hebt geplaatst moet je het rijtje updates ook nog even aan je megapack toevoegen.
                                    November 2015 tm Juni 2016

Als je de updates in je Megapack hebt geplaatst is het slechts een kwestie van toekomstige maandelijkse updates bijhouden

Er is een video (engels) beschikbaar hoe je de updates in je Megapack moet plaatsen.
                                    Ook wordt daarin aangegeven waar je extra op moet letten, zoals juiste spelinstellingen en overbodige folders die problemen kunnen veroorzaken in je DF11 megapack.
                                    Zal hem gelijk toevoegen aan de beginpost. Thanks

https://youtu.be/jhooqTmiRAc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chanty Bekijk berichten
                                      Hey, ik ben er even helemaal uit geweest, ik zag dat ik het vanavond even allemaal moet bijwerken
                                      Helemaal top Chanty
                                      Wil je misschien ook deze link er in plaatsen? https://youtu.be/jhooqTmiRAc
                                      Extra uitleg voor het correct installeren vd DF11 Update packs.

Comment

Aai, ja thanks voor de uitleg. Was me even niet duidelijk of de updates werden toegevoegd aan de oorspronkelijke pack maar dan gaan we dat maar even handmatig doen. Thanks voor de reactie.

Comment

Werkt deze megapack niet op een Macbook? Het lukt mij niet om de foto's in het spel te krijgen. Op mijn oude Toshiba lukte het wel. In de map Graphics staat geen config.xml bestand, ligt het misschien daar aan? Zo ja, hoe maak ik zo'n bestandje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mouko Bekijk berichten
                                            Werkt deze megapack niet op een Macbook? Het lukt mij niet om de foto's in het spel te krijgen. Op mijn oude Toshiba lukte het wel. In de map Graphics staat geen config.xml bestand, ligt het misschien daar aan? Zo ja, hoe maak ik zo'n bestandje?

Dat klopt het ligt aan dat je nog geen config file heb gemaakt

In spoiler hier onder vind je hoe je het moet maken (met dank aan ( [MENTION=19171]DF11/necjeff[/MENTION] die deze tutorial heeft gemaakt.)

Spoiler for How to create the config file:

- Download de tool fmXML
                                            - Start de tool
                                            - Vink dezelfde items aan als in het voorbeeld
                                            - Browse naar de map waarin je alle losse faces op hebt geslagen (in je FM graphics folder)
                                            - Druk op 'GO'
                                            - Set je ingame settings goed en herlaad FM.

Comment

NIEUWSTE UPDATE PACK - DOWNLOAD!

Optionele download links zijn bijgevoegd in de (1e) beginpost van dit topic.

Het nieuwe seizoen staat op het punt te beginnen. Spelers komen en gaan en de clubs hebben al vele (paniek)aankopen gedaan.
                                              Tijd om je DF11 Megapack te updaten!

Dit pack bevat de eerste nieuwe teams voor oa. de Eredivisie, Jupiler league en verschillende andere competities uit de volgende landen:
                                              BelgiŽ, BraziliŽ, Oostenrijk, Duitsland, Griekenland, Spanje, Engeland, USA en Singapore.
                                              Verder bevat het pack ook een transfer update met zo'n 100 spelers.

Er is een video beschikbaar met uitleg over de DF11 update packs in de beginpost.

Veel plezier namens het hele DF11 team!

Comment

Bij de Wannachupbrew skin ziet het er zo uit. Hoe te fixen? [MENTION=19171]DF11/necjeff[/MENTION];

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pecswollenaer Bekijk berichten
                                                  Bij de Wannachupbrew skin ziet het er zo uit. Hoe te fixen? [MENTION=19171]DF11/necjeff[/MENTION];

Hoi PEC,

In dit topic kan je de DF11 panels downloaden die je eventueel in de wannachupbrew skin kan plaatsen.
                                                  Ook zal je aardig wat skins tegen komen die door de auteurs DF11 ready zijn gemaakt.

Waarschijnlijk kom je er wel uit

Comment

Hoi PEC,

In dit topic kan je de DF11 panels downloaden die je eventueel in de wannachupbrew skin kan plaatsen.
                                                    Ook zal je aardig wat skins tegen komen die door de auteurs DF11 ready zijn gemaakt.

Waarschijnlijk kom je er wel uit
                                                    Thanks, ik heb een andere skin gedownload waardoor de foto's er wel goed inzitten.

Complimenten voor al het werk!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X