Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MU Data Update September 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fm'er Bekijk berichten
    Is er al een oplossing op komst voor de update?
    Heb deze gedownload en hij doet het wel, maar ik heb rond de 280.000 geselecteerde spelers met de kleinste database.
    Hij geeft aan dat de aanbevolen hoeveelheid niet maar dan 150.000 moet zijn. Hoe kan dit?
    Mn game is dan zoooooo traaaag!
    Je kan de database en het aantal te laden spelers zelf handmatig aanpassen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm'er Bekijk berichten
      Komt er nog een laatste update voor fm 2017?
      Ja, deze komt rond 8 oktober

Comment

Patje! Ik heb reeds alle downloads van MU Data Update September 2017 ge´nstalleerd maar ik krijg nog steeds rode uitroeptekens te staan als ik een nieuwe game wil aanmaken. Heb alle documenten uit de editor data verwijderd en deze downloads erin gezet. Heb je enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Remco Bekijk berichten
          Patje! Ik heb reeds alle downloads van MU Data Update September 2017 ge´nstalleerd maar ik krijg nog steeds rode uitroeptekens te staan als ik een nieuwe game wil aanmaken. Heb alle documenten uit de editor data verwijderd en deze downloads erin gezet. Heb je enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen?
          Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat er dan meerdere data is geladen voor hetzelfde land.
          Post anders ff een screenshot

Comment

Comment

Vreemd. Ondanks dat dit al een oudere versie is, zal ik het eens ff nakijken. Dank je voor de melding
              Last edited by Patje!; 11 nov 2017, 13:09.

Comment

Vind het zelf ook vreemd. In ieder geval bedankt voor je hulp/meedenken aan een oplossing.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                X