Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten
    Erg vreemd idd, die negatieve houding tegenover jouw manier van discussieren. Snap niet dat ze het niet lekker accepteren en in een wordbestandje tekeer gaan ofzo
    Like this post

Comment

Graag reactie staff. Het is me een beetje verwarrend met al die tegenstrijdige berichten van de staff en vaak nog afkomend van hetzelfde stafflid ook.

Comment

Dan moet ik je helaas teleurstellen.

Comment

Ik zie steeds vaker dit:

Eeuwig zonde, wordt er momenteel nog iets gedaan om dit om te draaien? Staan er nog activiteiten op de planning zo richting FM2019?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
            Ik zie steeds vaker dit:

Eeuwig zonde, wordt er momenteel nog iets gedaan om dit om te draaien? Staan er nog activiteiten op de planning zo richting FM2019?
            Idd zonde. Er zijn de afgelopen jaren best wel wat initiatieven gestart zonder succes, en aangezien we afhankelijk zijn van tijd en beschikbaarheid denk ik dat een uitrol met grote zaken eromheen er niet inzit. Wel hopen we nog voor die periode vooruit te gaan in forumsoftware.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabian. Bekijk berichten

Idd zonde. Er zijn de afgelopen jaren best wel wat initiatieven gestart zonder succes, en aangezien we afhankelijk zijn van tijd en beschikbaarheid denk ik dat een uitrol met grote zaken eromheen er niet inzit. Wel hopen we nog voor die periode vooruit te gaan in forumsoftware.
              als je mensen zoet wil houden en het hele handeltje wil sugarcoaten omdat er niks meer aan gedaan wordt omdat niemand daar nog zin in heeft... doe het dan wel op een realistische manier.
              Last edited by Magikarp; 7 sep 2018, 10:14.

Comment

Daarin zijn we afhankelijk van de beslissing van Thomas en zolang hij die beslissing niet neemt kunnen wij niet verder.

Wij zijn er wel uit op welke manier we overstappen op de nieuwe software, qua wat we gaan proberen over te zetten van het huidige forum (zo min mogelijk).
                Last edited by MetalMichael; 7 sep 2018, 10:47.

Comment

Satioz over de streep getrokken dan? Mooi.

Comment

Satioz Ik heb overigens het idee dat hoe meer posts een topic heeft hoe langer het duurt voor een nieuwe post zichtbaar is.
                    Wellicht een idee om de grote topics weer eens te archiveren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                      Satioz Ik heb overigens het idee dat hoe meer posts een topic heeft hoe langer het duurt voor een nieuwe post zichtbaar is.
                      Wellicht een idee om de grote topics weer eens te archiveren?
                      Sorry voor de late reactie, maar goede feedback hoor Pino. Dank ervoor we gaan er mee aan de slag.

Comment

Sorry voor de late reactie, maar goede feedback hoor Pino. Dank ervoor we gaan er mee aan de slag.
                        Ik zal vanmiddag eens een ronde doen door de topics.

Comment

Ik zal vanmiddag eens een ronde doen door de topics.
                          Goed bezig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MetalMichael Bekijk berichten
                            Daarin zijn we afhankelijk van de beslissing van Thomas en zolang hij die beslissing niet neemt kunnen wij niet verder.

Wij zijn er wel uit op welke manier we overstappen op de nieuwe software, qua wat we gaan proberen over te zetten van het huidige forum (zo min mogelijk).
                            Nog nieuws hierover, want het forum lijkt helemaal dood te bloeden. Overigens waarom zijn alleen in het voetbalgedeelte topics gearchiveerd? In RCC kan dat toch prima ook? Scheelt toch wel wat laadtijd.

Comment

Nog nieuws hierover, want het forum lijkt helemaal dood te bloeden. Overigens waarom zijn alleen in het voetbalgedeelte topics gearchiveerd? In RCC kan dat toch prima ook? Scheelt toch wel wat laadtijd.
                              Er is contact geweest maar hij heeft aangegeven dat hij nog niet echt de tijd ervoor heeft gehad om erover na te denken. Daarnaast weegt hij nog steeds mee dat hij het liefste MU verkoopt aan een andere partij en daarom moeilijk een keuze kan maken of hij hierin wil investeren.

RCC was ik nog niet aan toegekomen vorige week, zal ik zo even naar kijken.

Comment

Hij gaat vandaag wel extreem traag zeg.

Comment

Gaat weer lekker traag, zijn er nog updates wat de toekomst betreft, forum bloedt zo langzaamaan ook dood.

Comment

Ik kan mijn laatste 3 posts nog niet lezen, ergerlijk dat de basisfunctie van een forum het niet eens doet.

Comment

Gewoon 1 post van 1 uur terug is nog steeds niet zichtbaar........

Comment

En erg traag en bij tijden zelfs onbereikbaar. Maar goed, 200 dollar investeren in nieuwe software vind Thomas nog een dingetje, dus ik ben bang dat 't 'm niet gaat worden.

Snap 'm op zich wel, want die 200 dollar verdien je, gezien het aantal actieve leden, niet meer terug.

Comment

Maar jullie kijken dus gewoon toe en maken verder geen plannen of hoe moet ik dit zien?

Comment

Jawel en als je goed leest zie je zelfs dat er wordt nagedacht over geheel andere software. Daarom ook dat 200 dollar wordt genoemd. Echter heeft Thomas ook laten weten er deels nog niet over nagedacht te hebben maar hij gelieve MU verkoopt dan nogmaals te investeren in een nieuwe licentie wat te begrijpen valt. Dus gewoon toekijken nee, maar op dit moment loopt het even spaak en kijken we wat we nu kunnen doen om weer schot in de zaak te krijgen.

Comment

Pino, anders koop jij MU eventjes op en fix je vervolgens nieuwe software. Goed idee?

Comment

De persoon die inderdaad een boom in de tuin heeft staan waar 200 dollar aan hangt mag zich melden bij mij.

Comment

De enige 'uitweg' is 200 dollar neerleggen?

Comment

De persoon die inderdaad een boom in de tuin heeft staan waar 200 dollar aan hangt mag zich melden bij mij.
                                                    Maar jullie kunnen toch ook nadenken over andere oplossingen?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X