Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
    Weet niet wat ik erger vind, die taalfout of twee van die zure oude lullen die een gifje zo serieus nemen dat ze geforceerd een comeback willen maken (Satioz iig). Die MHB ook, waarom gelijk weer vol erop? Maak je eens wat minder druk om dingen op een forum, laat staan dingen die niet eens over jou gaan. Het was gewoon een klein grapje omdat ‘afgeweegt’ gewoon een, mijns inziens, grappige taalfout is. Daar zet ik dan een satirisch gifje bij om dat aan te tonen. Nou, poehpoeh, het is allemaal wat.
    Hoezo zou ik een comeback maken als ik daarvoor ook al diverse antwoorden heb gegeven op zaken die over mijn onderdeel ging. Dus deze reactie is weer volstrekt overtrokken. Daarnaast ik zeg wat ik wil. Beter maak jij je dus ook eens niet zo druk over een taalfoutje van een ander l. Was dit allemaal ook niet nodig geweest.

Comment

fixed
      Last edited by Charizard; 8 aug 2018, 13:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charizard Bekijk berichten
        fixed
        Bekend probleem.

Comment

Las al dat het een bekend probleem was maar toch.. Als je geopende topic (novelle) na het plaatsen ineens weg is, word hij dan later wel weer getoond of is die in z'n geheel pleiten? Namelijk net één geopend maar op zowel macbook, iphone als ipad word hij niet meer weergegeven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotew Bekijk berichten
            Las al dat het een bekend probleem was maar toch.. Als je geopende topic (novelle) na het plaatsen ineens weg is, word hij dan later wel weer getoond of is die in z'n geheel pleiten? Namelijk net één geopend maar op zowel macbook, iphone als ipad word hij niet meer weergegeven
            Ik kan hem zien dus is niet pleite, zal zo ook bij jouw wel weer tevoorschijn komen

Comment

Satioz Het euroteken wordt niet getoond in een post €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Comment

Ik zie er mobiel anders een heleboel in je post, Pien.

Comment

Met Chrome op laptop ook.

Comment

Hier met chrome niet.

Overigens kan het Tour de France subboard wel weg toch?

EDIT: WTF nu zie ik de eurotekens wel

EDIT2: Nu heb ik het weer gehad:

Last edited by Pino; 15 aug 2018, 12:08.

Comment

1. Oké, het forum is echt ontzettend langzaam

2. Als ik iets post kan ik het heel vaak meteen daarna niet lezen.

Comment

3. Paar post hiervoor is er al meer over verteld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                          3. Paar post hiervoor is er al meer over verteld
                          Maar het duurt een halfuur om daar te komen

Comment

Tour de France subboard kan denk ik toch wel weg of niet?

Comment

Laten ze het omtoveren in een Vuelta board. Dat begint toch bijna?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X