Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Kudo's voor de software-eigenaar: Je gijzelt simpelweg je klanten, waardoor overstappen naar andere software heel lastig is. Zo komt het nu in ieder geval op mij over...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten

Je kan het beste Satioz dan mentionen. Wij kunnen er verder helaas ook niks aan doen als mods. Geef dan zoals Satioz eerder altijd zei ook gelijk zo exact mogelijk aan wanneer je de traagheid ervaarde.
      Prima. Vanaf het moment dat ik wakker word en MU open, tot het moment dat ik ga slapen en MU afsluit. Schat ik even dat dat al een week of twee het geval is. Ben overigens bloedserieus, ervaar niet anders dan dat het echt heel traag is.
      Dit is mijn club;
      Mijn ideaal;
      Dit is de mooiste club van allemaal.
      Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
      Het kan dooien, het kan vriezen;
      We kunnen winnen of verliezen;
      Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Je mag geen euro-tekens meer plaatsen voortaan? Wordt weggehaald hier zodra ik op 'Post Reply' klik.

En weet niet of er al een dag of 3-4 overleg plaatsvindt, maar ik heb afgelopen weekend ergens iemand 'geflagged'. Geen reactie erop, beetje matig h jongens.
        Dit is mijn club;
        Mijn ideaal;
        Dit is de mooiste club van allemaal.
        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
        Het kan dooien, het kan vriezen;
        We kunnen winnen of verliezen;
        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Omdat wij het er niet mee eens zijn. Maar we kijken het voor je aan Jantje.

Comment

Comment

Inderdaad mooie eurotekens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
                edit: als ik het quote is het Euroteken nokkie...
                Last edited by MrMHB; 11 jul 2018, 23:02.

Comment

Euroteken is nu opeens weer zichtbaar...

Comment

Het is tovenarij, heksen aan de macht bij MU!

Comment

Hier is trouwens de traagheid opgelost ik gebruik Chrome als browser.

Comment

Het is weer megatraag hier.

Comment

Het is nog trager dan het metabolisme van vrouwen met obesitas!

Comment

Sinds vanmiddag ja.

Comment

Comment

Mocht ie straks weer traag worden graag weer melden. Dan ga ik een anders iets proberen, alleen heb ik geen directe garantie of het werkt. Maar het is het proberen waard. Vereist echter wel wat aanpassingen waardoor het tegen die tijd errors kunnen optreden tijdelijk.

Comment

Naast de traagheid is (volgens browsers die ik gebruik) de website niet beveiligd. Wordt daar ook iets aangedaan of ligt dat meer aan de software dat jullie gebruiken ?

Comment

loopt gewoon https verbinding. Het is alleen externe factoren zoals images van andere sites die niet over een beveiligde verbinding gaan en daar staan wij los van.
                                    Last edited by Satioz; 15 jul 2018, 21:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                                      loopt gewoon https verbinding. Het is alleen externe factoren zoals images van andere sites die niet over een beveiligde verbinding gaan en daar staan wij los van.
                                      Ok. Bedankt voor je uitleg!

Comment

Aangezien de snelheid ten opzichte van mijn vorige bericht gisteren weer dermate traag was is besloten om plan b in werking te stellen. Dit is zojuist 18:20 voltooid. Let wel op ga niet vandaag direct klagen wanneer het weer traag is. Gelieve minimaal 24 uur te wachten alvorens je een oordeel geeft i.v.m nog mogelijke kleine aanpassingen.

Comment

Pagina is merkbaar sneller nog niet zoals we gewent waren maar wel stuk beter waarvoor dank.

Comment

Ik ben overigens al op de hoogte van het feit dat je soms al een melding krijgt van een nieuwe reactie in een topic waarop je bent geaboneerd maar hem nog niet direct ziet als er komt. Er wordt aan gewerkt en wordt al over gecommuniceerd met de makers.

Comment

Ik zie vandaag enkele posts niet meer. Dan heb ik het niet over het gedoe in liefdesshit topic, maar het lijkt erop dat, ondanks dat er wel gepost wordt, de meest recente posts wegvallen. In het "Beste 50 NL voetballers"-topic zie ik bijvoorbeeld alleen nog maar de openingspost van Mido. Terwijl ik gepost heb, en MrMHB blijkbaar ook.

Comment

Ik heb er ook last van waar PJHoutman over spreekt. Het is zeer vervelend omdat het soms wel 10-15 minuten duurt voor posts zichtbaar worden.... En soms bij willekeur lijkt het wel gewoon niet.

Comment

En hier zie ik nu ook de meest recente post niet. Duidelijk is dat MrMHB mijn post van zojuist wl heeft gezien, want ik ben gementioned, maar ik kan zijn n mijn post niet meer zien. De laatste die ik zie is van Satioz, gisterenavond om 22:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
                                                    Ik zie vandaag enkele posts niet meer. Dan heb ik het niet over het gedoe in liefdesshit topic, maar het lijkt erop dat, ondanks dat er wel gepost wordt, de meest recente posts wegvallen. In het "Beste 50 NL voetballers"-topic zie ik bijvoorbeeld alleen nog maar de openingspost van Mido. Terwijl ik gepost heb, en MrMHB blijkbaar ook.
                                                    precies hetzelfde als in mijn post erboven dus. Ze komen wel al zij het met vertraging tijdelijk totdat ik een antwoord heb van de makers...
                                                    Last edited by Satioz; 17 jul 2018, 18:35.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X