Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Flink wit, die skin nu

Comment

De tijdelijke oplossing verhelpt mijn probleem met inloggen op mobiel! Super dat het opgelost is.

Comment

Die nieuwe template maakt het forum in ieder geval niet sneller, tering zeg. Moest net 2 minuten wachten voor er een post geplaatst werd en openen van de index/topics duurt mijns inziens ook iets te lang, of ben ik de enige met dit probleem?
        Dit is mijn club;
        Mijn ideaal;
        Dit is de mooiste club van allemaal.
        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
        Het kan dooien, het kan vriezen;
        We kunnen winnen of verliezen;
        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
          Die nieuwe template maakt het forum in ieder geval niet sneller, tering zeg. Moest net 2 minuten wachten voor er een post geplaatst werd en openen van de index/topics duurt mijns inziens ook iets te lang, of ben ik de enige met dit probleem?
          Bij mij lijkt alles juist stukken sneller te gaan.

Comment

Bij mij ook, alleen de index pagina wil er nog wel lang over doen om te laden

Comment

Wilde inderdaad gisteravond al een compliment maken. Lijkt allemaal prima te gaan nu qua snelheid. Template is natuurlijk minder mooi, maar vind het helemaal prima zo

Comment

Wel done Satioz Layout is minder, maar dat boeit me eigenlijk niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                  Wel done Satioz Layout is minder, maar dat boeit me eigenlijk niet.
                  Wat ben je toch ook een fijne man

Comment

Enige nadeel nu is dat hij elke topic naar pagina 1 gaat ipv naar het eerste ongelezen bericht

Comment

Bij mij niet.

Comment

Bij mij ook niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                          Enige nadeel nu is dat hij elke topic naar pagina 1 gaat ipv naar het eerste ongelezen bericht
                          Hier ook.

Comment

Zou zo even kijken of ik er alleen last van heb op mobiel of ook op de pc

Comment

Eerlijk gezegd merk ik qua snelheid nog niet heel veel verandering. Het forum blijft bij mij erg traag. Nou ja, er is wel verbetering zichtbaar, maar het forum laad nog steeds velen malen trager dan andere sites.

Comment

Ook op de PC elk topic gaat naar pagina 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                                  Ook op de PC elk topic gaat naar pagina 1
                                  Klik je wel op dat blauwe bolletje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten

Klik je wel op dat blauwe bolletje?
                                    Nope deed ik nooit . Nu wel gedaan en dat werkt . Thanks

Comment

Zorgt de GDPR nog voor wijzigingen op MU? Of was alles al in orde?

Comment

Dat het elitaire kwalletje Kokkie een ban aan zijn broek heeft is natuurlijk volkomen terecht, maar Barteh maakte toch gewoon een (goede) grap naar aanleiding van de post van Kokkie? Vind zijn ban wel een beetje overtrokken hoor.

Comment

Wat is beledigen? Wanneer is iemand aan het beledigen? Zijn daar bepaalde criteria voor? Gaat het om degene tegen/over wie het gezegd wordt of om degene die het leest? Moet het op de waarheid gebaseerd zijn of niet (Hwb is niet zo dik toch?) ? En wanneer is dat een ban waard? Als de staf het vindt of als iemand zich beledigd voelt? Want dan is het hek van de dam. Kunnen we lukraak roepen dat we beledigd zijn. Zomaar wat vragen die bij me opkomen.
                                          Last edited by Magikarp; 18 mei 2018, 10:08.

Comment

Is Barteh nu gebnd voor het maken van een geslaagde grap?

#dikkegorekopvanje #doeheelsnelnormaalnu

Comment

Waarom werkt de negeerfunctie nog steeds niet Satioz ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten
                                                Dat het elitaire kwalletje Kokkie een ban aan zijn broek heeft is natuurlijk volkomen terecht, maar Barteh maakte toch gewoon een (goede) grap naar aanleiding van de post van Kokkie? Vind zijn ban wel een beetje overtrokken hoor.
                                                Helemaal mee eens. Ik moest er hartelijk om lachen. Dat Kokkie geband is, lijkt me niet meer dan terecht.

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten
                                                Waarom werkt de negeerfunctie nog steeds niet Satioz ?
                                                Je komt niet van me af, ik zal je altijd blijven achtervolgen
                                                Last edited by Pino; 18 mei 2018, 11:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                                                  Je komt niet van me af, ik zal je altijd blijven achtervolgen
                                                  Sorry om je teleur te stellen, Pien... Ik ben best gehecht aan je slechte grappen en pogingen tot trollen... Jij komt er niet op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten

Sorry om je teleur te stellen, Pien... Ik ben best gehecht aan je slechte grappen en pogingen tot trollen... Jij komt er niet op!
                                                    Challenge accepted!
                                                    Last edited by Pino; 18 mei 2018, 14:24.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X