Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
    Volgens mij bedoelde hij juist met de boost dat de forumsoftware juist eerst eens fatsoenlijk moet gaan werken...
    Dat is exact wat ik bedoelde, inderdaad.

Comment

Huh? Het wegblijven van die boost in de software is toch de reden om ergens anders te kijken?

Comment

Volgens mij bedoelen jullie gewoon hetzelfde: Met "het forum moet eens een boost" krijgen, bedoeld hij dat eerst de forumsoftware eens goed aangepakt moet worden, voordat er vervolgstappen ondernemen kunnen worden. Volgens mij is dat ook hetgeen wat jij beweer: Als de forumsoftware niet aangepast wordt, is dat dweilen met de kraan open. Jullie zeggen dus beiden: De forumsoftware aanpakken is de hoogste prioriteit.

Comment

Nee de forumsoftware aanpakken werkt niet dus maar op zoek naar andere software die wel fatsoenlijk werkt.

Comment

D'r moet iets gedaan worden zodat het forum van MU weer goed gaat werken. Of dit nu het aanpakken van de huidige software is, of het overstappen naar iets anders. D'r moet iets gedaan. In de huidige staat, is het een drama en MU sowieso kansloos om weer levendig te worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
              Nee de forumsoftware aanpakken werkt niet dus maar op zoek naar andere software die wel fatsoenlijk werkt.
              Ja, maakt mij niet uit in welke vorm; nieuwe software, etc. Wordt tijd dat die forum eens beter gaat lopen qua wachttijden en errors. Manier waarop maakt mij niet uit, zolang het verbeterd wordt Wat MisterX dus allemaal uitlegt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Montass Bekijk berichten

Ik hoor nu niet concreet van jou uit komen dat het vervangen van de forumsoftware een optie is, daar waar je al ruim een jaar hiermee loopt te worstelen. Mag ik daarmee aannemen dat het vervangen dus geen optie is? Ik ben namelijk van mening dat je eerst moet zorgen dat het fundament goed is, vooraleer je gaat kijken hoe je mensen weer naar het forum kunt trekken. En het fixen van de problemen met de huidige software is bepaald geen succesverhaal.

Een mogelijkheid is misschien om een Engels forum te maken, met een Nederlands gedeelte. Maar dan moet je ook een .com domeinnaam hebben. Maar goed, dat is allemaal speculeren en meedenken, maar eerst moet de hut op orde.
                Veranderen van software is een optie, maar dan moet je ook de afweging maken welke software het beste is, je moet uitzoeken of er kosten er aan verbonden zit en zoja of Thomas er nogmaals geld in wil steken. Mocht dit alles zijn gedaan dan is het de vraag of de huidige post ook mee moet, of eventueel delen (Denk aan de gino/HJ boards oudere fm boards tot een bepaald jaar enz). Zodra dat duidelijk is kan worden gekeken hoevele werk het is en of ik het een keer kan doen.

Dat is even simpel gezegd hoe het dan in zijn werk gaat tot het moment dat het daadwerkelijk kan plaatsvinden. Echter als je echt alle post wil meenemen is vragen om problemen tijdens het converteren gezien je dan geheid ergens weer vastlopers krijgt en je dit beter kunt voorkomen door delen mee te nemen zoals is omschreven.

Comment

Wat waren de redenen dat er geen subboard voor de Olympische Spelen is aangemaakt? Is in het verleden wel gebeurd en een stuk leuker en actiever dan zo een verstopt topicje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
                    Wat waren de redenen dat er geen subboard voor de Olympische Spelen is aangemaakt? Is in het verleden wel gebeurd en een stuk leuker en actiever dan zo een verstopt topicje.
                    Als er vraag is naar een OS-subboard kan deze zo aangemaakt worden. Ik zal er morgenochtend even naar kijken.

Comment

Waarom was het forum vanmiddag tijdelijk onbereikbaar? Of was dat alleen bij mij zo?

Comment

Oh, blijkbaar stond er al een bericht in MU nieuws. Negeer mijn vorige post.

Comment

De taggs lijken soms niet te werken?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                          X