Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hier af en toe. Vooral met het verversen van een pagina.

Comment

Forum is hier de laatste tijd ook steeds vaker traag, nu ook weer. Edit-bug is er ook nog niet uit merkte ik wel. Net een post geŽdit, druk ik op 'Reply', is de helft van mijn post weg. Komt door de emoticons volgens mij.
      Dit is mijn club;
      Mijn ideaal;
      Dit is de mooiste club van allemaal.
      Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
      Het kan dooien, het kan vriezen;
      We kunnen winnen of verliezen;
      Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Klopt, blijf er nog mee bezig.

Comment

Heb gedurende de avond een paar aanpassingen gedaan. Mocht je eerst volgende keer problemen ervaren leeg dan a.u.b eerst je browser buffer. (Geen cookies alleen buffer). Mocht het dan traag blijven graag melden, maar ook graag melden vanaf wanneer het ongeveer weer beter is geworden. De meeste aanpassingen zijn gebaseerd op cache gerelateerde zaken als mede een aantal feiten die omhoog kwam zetten na het inschakelen van de error log.

Comment

Om eerlijk te zijn merk ik geen verandering, ook na het legen van de buffer (en ook maar meteen de cookies, gewoon alles).

Comment

Alleen bij het laden van de index of overall gezien?

Comment

Overal, forumoverzicht, topic openen, posten, .... Ik gebruik ondertussen de strategie dat ik een pagina open, in een ander tabblad even iets anders doe en dan maar terug kom en kijk of de actie ondertussen geslaagd is op MU.

Comment

Waarom staat er onder de teksten een hele tijd niets en dan aan de rechter kant de edit knop

Comment

Forum layout op mobiel is verschrikkelijk , ziet er echt niet uit uit. Kan ook niet meer quoten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten
                      Forum layout op mobiel is verschrikkelijk , ziet er echt niet uit uit. Kan ook niet meer quoten.
                      Het ziet er inderdaad niet uit, maar quoten kan wel. Dat bewijst deze post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten

Het ziet er inderdaad niet uit, maar quoten kan wel. Dat bewijst deze post.
                        Je hebt gelijk. Lukt mij nu ook

Comment

Mobiel zou weer correct moeten functioneren. Snelheid lijkt nog net een rollercoaster hoewel hier het gemiddelde wel lichtelijk verbeterd elke keer.

Comment

Snelheid is nu inderdaad acceptabel. En mobiel ziet er weer goed uit. Super!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Satioz Bekijk berichten
                              Mobiel zou weer correct moeten functioneren. Snelheid lijkt nog net een rollercoaster hoewel hier het gemiddelde wel lichtelijk verbeterd elke keer.
                              Het probleem, door komodo aangegeven, is inderdaad verholpen, echter heb ik op mobiel nog wel een gaar overzicht bij de subfora. Zie spoiler:

Spoiler for afbeelding:
                              Last edited by ROEMM; 3 jan 2018, 10:01.

Comment

Klopt moet sowieso de hele thema opnieuw doen maar moet de tijd nog vinden

Comment

Vind het forum erg traag sinds een uur of 10

Comment

Had er vroeger op de ochtend ook al last van.

Comment

Vond het vandaag sowieso erg slecht op de mobiel . Was behoorlijk met hoten en stoten
                                      Last edited by komodo25; 8 jan 2018, 22:51.

Comment

Lekker jongens, nog steeds als je edit dat je hele post weer naar de donder gaat

Comment

Tja als er dan direct meer info komt dan kan er gekeken worden of kan worden voorkomen dat de post naar de donder gaat, maar helaas moet ik er opnieuw om vragen om Łberhaupt te kunnen beginnen met kijken welk traject het beste wordt.

Comment

Heel de dag is het forum alweer aan de trage kant. Maar laatste kwartier is het echt heel traag(10+ seconden voor laden pagina en posten).

edit: Toevallig gaat deze post dan ineens wel heel snel
                                            Last edited by Erwin.; 16 jan 2018, 16:43.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                            X