Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Feedback (site/forum/social media)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

MU Feedback (site/forum/social media)

Nieuw feedbacktopic. In dit topic kan alle feedback over de site, het forum en de sociale media.

Direct even een vraag aan jullie: Er verdwijnen nog een aantal topics uit AZ. Welke (if any) topics zouden er sticky moeten zijn hier?

Comment

Hoort dit? De afbeelding staat ongeveer op de tekst. Bij een letter zoals de g zie je de onderkant geen eens. De afbeelding zit in de weg. Satioz had pas toch een post over een probleem als deze? Toen was mij niets opgevallen. Nu wel. Bovenstaand screentje komt uit FM Café, daar zie ik wel meer van dit soort gevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MetalMichael Bekijk berichten
        Direct even een vraag aan jullie: Er verdwijnen nog een aantal topics uit AZ. Welke (if any) topics zouden er sticky moeten zijn hier?
        Bantopic, MU Nieuws.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruins Bekijk berichten

Bantopic, MU Nieuws.
          Dit.

Comment

Eens met bovenstaand

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten

Hoort dit? De afbeelding staat ongeveer op de tekst. Bij een letter zoals de g zie je de onderkant geen eens. De afbeelding zit in de weg. Satioz had pas toch een post over een probleem als deze? Toen was mij niets opgevallen. Nu wel. Bovenstaand screentje komt uit FM Café, daar zie ik wel meer van dit soort gevallen.
              Er ontbreekt een spatie in de BB-code. Vroeger, voor de forumupdate, moest je zelf een spatie toevoegen, maar door de forumupdate kwam er vanzelf een kleine spatie (3 pixels hoog). Dat zorgde ervoor dat afbeeldingen die je in twee of meer stukken splitst, niet een geheel vormden. Satioz heeft dat (tijdelijk) gewijzigd. Bij de posts waar de tekst niet tegen de afbeelding plakt, heeft de user een spatie toegevoegd in de BB-code.

Spoiler for Met toegevoegde spatie in de BB-code:
              Een goed eerste seizoen, moesten de strijd tegen degradatie aangaan. Dat is makkelijk gelukt. Helaas net de playoffs misgelopen. Hopelijk krijgen we nu wat geld om enkele versterkingen te halen en hopelijk kan ik sommige huurlingen nog wat langer huren. En ons stadion mag wel iets uitgebreid worden. Heb nog geen 7000 plaatsen.

]
              Last edited by Scoiattolo; 11 dec 2016, 16:19.

Comment

Ik weet hoe ik dit kan oplossen als ik zelf iets posts, maar ik kan dat niet doen als andere iets gepost hebben. Ik vind het er niet uitzien als de afbeelding half over de tekst staat.

Comment

Preview werkt bij mij nu niet, op zich best relevant als je je FMusic top 200 wilt insturen

Comment

Ik zie hem wel, maar hij is wel enorm verstopt: Heel erg naar beneden scrollen.

Comment

Knop deed het wel, maar kreeg een error.

Comment

Ik krijg sinds gisteren de volgende foutmelding bovenaan in huiskleuren van MU. Zowel Android smartphone als reguliere pc met Windows 8, beide Chrome.

Warning: session_start(): open(/tmp/php/sess_b5f3e383bbe498edcc5000bf8790f77d, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /domains/manutd.nl/forum/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at .../vb/vb.php:1132) in /domains/manutd.nl/forum/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59

Comment

Idem hier inderdaad. @Bovenstaande

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
                            Ik weet hoe ik dit kan oplossen als ik zelf iets posts, maar ik kan dat niet doen als andere iets gepost hebben. Ik vind het er niet uitzien als de afbeelding half over de tekst staat.
                            Heb het idee dat die vlakken met de dag groter worden. Nu is het bijna niet meer te doen. Die foutmelding hierboven heb ik ook.

Comment

Ik heb die foutmelding bovenaan ook..

Comment

Is gemeld bij Satioz

Comment

Ok bedankt.

Comment

Paar dagen geleden was melding er ook al. Toen heeft satioz aangeven dat als hij weer voorkomt, hij niet opnieuw gemeld hoeft te worden. Satioz houd hen zelf in de gaten.

Comment

Ben ik de enige waarbij het forum er niet uit ziet op de mobiel. Dan gaat het mij bij een post om het QUOTE/flag/bewerk gedeelte. Neemt meer plek in dan de meeste posts. Volgens mij gaat er iets niet goed.

Betreft chrome via mobiel. Geen flauw idee hoe ik een screentje maak op mijn mobiel. Dus met deze omschrijving moeten jullie het doen.

Comment

Heb ik ook MisterX

Comment

Ik heb bij notification previews het volgende staan:

Chiemel and -1 others have posted on your subscription:

Ik vermoed dat het op het FMusic 100 topic gaat, maar er wordt iig nergens naar verwezen

Comment

In Explorer wordt (bij mij althans, versie 11.0.9600.18524IS) de CSS niet geladen (met uitzondering van de homepage).
                                            In Firefox en Chrome gaat het wel goed.

Comment

Hebben andere fora die vBulletin gebruiken ook zoveel problemen?

Comment

Ondanks dat het probleem bij Satioz al bekend is:

Warning: session_start(): open(/tmp/php/sess_c5b79dcb000667a091f0227e2ca865d5, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /domains/manutd.nl/forum/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at .../vb/vb.php:1132) in /domains/manutd.nl/forum/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59

In sommige gevallen wordt de pagina gewoonweg helemaal niet geladen. Alleen deze error. Dat is nieuw bij mij. Een paar keer herladen en dan doet hij het vaak toch wel weer.

Comment

Het is bekend probleem en er wordt nog altijd aan gewerkt maar is hardnekkiger dan gedacht. Heb daarom a.u.b geduld, we problemen de overlast tot een minimum te beperken.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X