Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Wat is jullie leukste save waarbij je niet zoveel hebt gewonnen?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Wat is jullie leukste save waarbij je niet zoveel hebt gewonnen?

Voor mij was het la coruna in Spanje. Ik ging vaak best lekker maar op in de laatste wedtsrijden speelde ik vaak Real-Sevilla-Barca uit dus daardoor won ik nooit wat. Heb toen alle facaliteiten verbeterd en natuurlijk goede jonge spelers gehaald.

Blackburn Rovers heb ik een mooie game mee gehad. Wel kampioen gewonnen in de league one en Championship, maar op het hoogste niveau niet verder dan een 6e plek. Na in totaal 5 seizoenen volgehouden en een heel aardig team gebouwd.

Comment

mooie club Blackburn ! vind eigelijk dat er in de engelse lagere divisies zoveel mooie en historische clubs spelen teveel om op te noemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Hughes Bekijk berichten
        mooie club Blackburn ! vind eigelijk dat er in de engelse lagere divisies zoveel mooie en historische clubs spelen teveel om op te noemen
        Mee eens.

Comment

Al wel een tijd geleden (10 misschien zelfs 12 jaar) met Kettering Town een save gehad. Gepromoveerd van het amateurniveau tot aan het championship, door een crash was ik ermee gestopt. Ik was een half seizoen kwijt en wilde niet overnieuw beginnen.

Comment

dat zijn de leukste saves. Ik speel momenteel met pro verscelli in Italie eerste jaar gepromoveerd. Tweede jaar speel ik voor Europees voetbal (vraag mij niet hoe) maar het team loopt als een machine.

Comment

Wimbledon terug gebracht naar championship twee edities terug . Ook werd het new plough lane gebouwd
              Last edited by komodo25; 15 jun 2018, 20:50.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X