Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FM-Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Iemand een idee wanneer de officiele update uitkomt van SI?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten
      Iemand een idee wanneer de officiele update uitkomt van SI?
      Er komt geen officiële update meer uit. Begin november komt er een nieuwe FM. Je moet het doen met de updates die de fans maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten

Er komt geen officiële update meer uit. Begin november komt er een nieuwe FM. Je moet het doen met de updates die de fans maken.
        Oke, bedankt. Dacht dat er toch een update kwam zoals in februari. Zal dan eens gaan kijken om een update te downloaden. FM19 is nog zo ver weg.

Comment

Eerste seizoen met de nieuwe update en dus met Sunderland in de League one. Het was wel makkelijk dit seizoen, hopelijk kunnen we volgend seizoen in de middenmoot meedoen en vanuit daar weer de weg naar boven bewandelen. Maar tot nu toe gaat het niet verkeerd.

In de FA Cup er in de 6e ronde uit tegen Watford, dat kan gebeuren. En in de Caraboa Cup er in de tweede ronde uit tegen Stoke City.

Comment

Na de promotie doen we leuk mee, we moesten even inkomen en verloren daardoor een paar keer. En nu het loopt het prima en zijn we al 11 duels ongeslagen.

Wel vreemd om te zien dat Aston Villa pas 9 duels heeft gespeeld. Ze zitten door de FA Cup winst van afgelopen seizoen wel in de Europa League, dus dat zal er mee te maken hebben.

Comment

Iemand die een leuk clubje weet, waar ik iets moois kan neerzetten in de jeugd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten
                Ik speel nu met FC Sochaux, zoals je kunt volgen in mijn novelle, en gebruik daar alleen eigen jeugdspelers. Komen heerlijke talenten door. Vergelijkbare clubs zijn Malmö FF, Vit. Guimaraes, RC Lens. Op een wat hoger niveau kun je denken aan Feyenoord, Ajax, Benfica. In het oostblok zou je kunnen gaan voor Dinamo Zagreb.

Ligt er eigenlijk een beetje aan wat je precies zoekt

Comment

FC Metz. Prima stadion en een goede jeugdopleiding. Tevens is het niet zo'n veel gekozen club zoals bijvoorbeeld Lens of Sochaux. En oja, het tenue is erg mooi

Comment

Met welke september update spelen jullie? Die van FMInside? Ik wil graag een nieuwe save spelen met een recente update

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomassje123 Bekijk berichten

Zo speel ik met de club en heb ik 2x achter elkaar de Serie A gewonnen en afgelopen seizoen ook de CL. Het mooie aan deze tactiek is dat je de controle behoud over de wedstrijd en dat iedereen een goal kan maken. Dat maakt dat je eigenlijk ieder moment wel kunt scoren. En ook verdedigend staat het heel goed
                      heerlijk als je zo kunt presteren maar zo'n tactiek gaat echt tegen mijn principes in .

Comment

https://www.instant-gaming.com/nl/31...8aArFaEALw_wcB

Mensen toevallig ervaring met deze site? Prima prijsje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Inclusief Bèta?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Zelfde betaald bij 2game.com
                            Met beta en touch versie

Comment

Welke landen selecteren jullie met een Engelse LLM carrière?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JesseNL Bekijk berichten
                                Welke landen selecteren jullie met een Engelse LLM carrière?
                                Ik selecteer alleen Engeland en de VS. Wellicht later in het spel, als je eventueel promoveert, zou je nog de rest van het VK erbij kunnen laden en/of grotere landen, maar zeker in het begin heb je daar niks aan en kost alleen maar laadtijd.

Comment

is het al bekend waar je FM19 het goedkoopst kan bestellen?

Comment

40adbfce-d3d8-431a-b032-553482768d1e.jpg

9 wedstrijden voor het einde kampioen.

Comment

Valenciennes

Comment

Inmiddels bij Servette aan de slag, nog steeds alleen maar spelers kopen tot en met 21 jaar, bevalt me prima. Mijn clubs tot nu toe:

Valenciennes
                                        Bizerte (Tunesië)
                                        New Star (Kameroen)
                                        Fortuna
                                        Lokomotiv Leipzig
                                        Fortuna
                                        Hajduk
                                        Logrones
                                        Servette

Servette speelt 2e divisie kwam pa shalverwege de voorbereiding daar en vergat mijn scout packages te vergroten, door mijn regel van alleen U21 spelers kopen (en bij begin alle ouderen verkopen) moest ik snel veel nieuwe spelers halen. Lopen nu tegen einde seizoen en kampioenschap (en dus promotie) zit er niet meer in, dus ik heb alle gehuurd spelers en spelers die vertrekken uit de basis gehaald en speel met een extreem jong team, om deze jonge spelers beter te maken. Volgend seizoen promotie. Als ik uitgekeken ben op Servette wil ik het wellicht eens in Azië of Australië proberen, daar heb ik nog nooit gemanaged (ja ooit eens Japan in CM01/02).

Ik zit ergens in 2039 of zo.
                                        Last edited by Pino; 13 sep 2018, 10:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
                                          40adbfce-d3d8-431a-b032-553482768d1e.jpg

9 wedstrijden voor het einde kampioen.
                                          Hier in seizoen 1 ook met overmacht kampioen geworden. En nu in seizoen 2 gaat het wederom erg goed en boven verwachting zelfs. Alleen jammer van de schulden, waardoor er niet veel geld is, maar hopelijk veranderd dat als ik eenmaal in de Premier League zit.

Comment

Heeft iemand ervaring met deze jongen? Kan hem voor 10 miljoen ophalen. Qua stats ziet het er wel redelijk uit. Heb alleen al wel redelijk wat middenvelders lopen. Alleen niet echt voor de specifieke rol dynamische middenvelder. Maar moet ook voor de toekomst wel echt een topper zijn, wil ik hem halen.

Comment

Qua Positie kiezen en concentratie kan hij nog een hoop leren en zijn PPM 'Geeft tempo aan' lijkt me ook niet echt gunstig voor een Dynamische middenvelder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                                                Qua Positie kiezen en concentratie kan hij nog een hoop leren en zijn PPM 'Geeft tempo aan' lijkt me ook niet echt gunstig voor een Dynamische middenvelder.
                                                Kun je mij toevallig een andere speler aanbevelen? Of een speler die in een vergelijkbare rol kan spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bazoer Bekijk berichten

Kun je mij toevallig een andere speler aanbevelen? Of een speler die in een vergelijkbare rol kan spelen.
                                                  Kijk eens bij Chidera Ejuke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GAE EAGLES Bekijk berichten

Hier in seizoen 1 ook met overmacht kampioen geworden. En nu in seizoen 2 gaat het wederom erg goed en boven verwachting zelfs. Alleen jammer van de schulden, waardoor er niet veel geld is, maar hopelijk veranderd dat als ik eenmaal in de Premier League zit.

Hoe ziet je selectie er nu uit?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X