Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FM-Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten

Gewoon een basissalaris van onder de 1000€ p/w aanbieden (mits deze speler bij zijn vorige club niet meer dan 30k p/w verdiende, anders iets meer dan 1000) en een clausule erin zetten dat de speler na 5 wedstrijden een salarisverhoging krijgt, hier gewoon het hoogst mogelijke bedrag selecteren. Ik heb daar 205k p/w ingesteld voor elke speler. Echt ideaal voor die huurtactiek. Spelers gaan nooit 5 wedstrijden voor mijn club spelen en vrijwel alle spelers accepteren zo'n contract. Enige puntje van aandacht is wel dat je de speler na 5 wedstrijden een hoog salaris kunt bieden, dus als je maximaal 20.000 p/w kunt geven dan zullen ze denk ik niet snel komen.
    Klinkt inderdaad als een handige truc!

Comment

Spelers die net bij mij zijn kunnen nooit worden uitgeleend, iemand die hier hetzelfde probleem heeft?

Comment

Monaco heeft m'n halve elftal gekocht merk ik tijdens een wedstrijd. Onana op goal, Veltman als rechtsback, Ziyech op 10 en J. Kluivert valt net in als AMR. Oh, ik vergeet Tagliafico nog op de linksback

Oke, nog een vergeten. Donny van de Beek zit op de bank

Comment

Geld genoeg, maar niemand die wil komen. Beetje jammer weer. Gelukkig kunnen we de jeugdopleiding en het trainingscomplex beetje bij beetje uitbreiden. Ze zijn net verbeterd en het bestuur is ook al weer akkoord met de volgende uitbreiding van beide.

Comment

Eruit in de kwart finale van de Champions League Canon Yaoundé, die ik in de competitie altijd win, was te sterk. Thuis drama ontieglijk veel gemist 0-1 verloren. Uit 3-3 en ook ontieglijk veel gemist. Ik neem ontslag wil naar Duitsland.

EDIT: Heb gesolliciteerd voor het Tunesisch elftal, heb daar nog 2 seizoenen gemanaged bij Bizerte (1ste en 3e).
            Last edited by Pino; 11 mrt 2018, 16:45.

Comment

Het is Fortuna geworden, ik wil daar ff half jaartje zitten en dan door naar de volgende club.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                Het is Fortuna geworden, ik wil daar ff half jaartje zitten en dan door naar de volgende club.
                Tunesië, Duitsland... Maar je eindigt bij Fortuna. Klinkt niet echt als de ideale club.

Comment

Onze doelpunten zijn niet geliefd blijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Tunesië, Duitsland... Maar je eindigt bij Fortuna. Klinkt niet echt als de ideale club.
                    Ja ik moet kijken wat beschikbaar is en het is halverwege het seizoen, ik wil Fortuna uit de degradatiezone halen en dan de stap naar de lagere divisies in Duitsland, zodat ik de zomer heb om aan mijn team te bouwen.

Comment

2024 met Volendam bekertje gepakt, laatste competitie wedstrijd ook maar even kampioen geworden. Heeeeeel bizar
                      heb wel paar pareltjes maar ook middelmaat(jurkus op goal, stroo en klinkenberg dpelen nog vaak en zitten er vanaf het begin al)
                      afgelopen jaar europees 3de geworden in de el groep, dus ben blij als ik een punt pak in de cl

Comment

Trek van die 309 miljoen de definitieve transfers af en ik houd ongeveer 195 miljoen over aan huurinkomsten

Even een klein vraagje voor de zekerheid: Sommige spelers lijken niet verhuurd te gaan worden, gewoonweg geen interesse. Kunnen deze spelers wel in Jong Ajax spelen of tellen die wedstrijden mee voor die clausule dat ze na 5 wedstrijden een dik salaris krijgen? Daniell tdogg16

Comment

Volgens mij staat er echt bij dat het om het eerste elftal gaat, toch? Dan zou Jong Ajax geen probleem moeten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                            Volgens mij staat er echt bij dat het om het eerste elftal gaat, toch? Dan zou Jong Ajax geen probleem moeten zijn.
                            ''Salaris Na Bereiken Club Competitie Wedstrijden'', twijfel twijfel...

Comment

''Salaris Na Bereiken Club Competitie Wedstrijden'', twijfel twijfel...
                              Save je game en probeer het even uit. Kan je erna altijd weer terug.

Comment

Wat een begin van de competitie..

Comment

What the fuck, dat is echt wel extreem. De Graafschap, toch? Voorin zit het wel snor, achterin nog wat bijspijkeren

Comment

Ja De Graafschap, klopt inderdaad. Haha ja dat kun je wel zeggen, krijg vooral kopgoals tegen, maar is pas het 2e seizoen dus heb ook nog niet heel veel kwaliteit rondlopen

Comment

Nieuwe update voor Football Manager 2018 voor de 18.3.1 update!
                                      https://forum.manutd.nl/forum/footba...-update-x-2018

Wijzigingen :
                                      Transfers & contractverleningen tot 12-3-2018.
                                      Nieuwe spelers : Xavi Simons FC Barcalona , Rayn Gravenberch from Ajax , Brian Brobbey from Ajax , Jayden Braaf from PSV , Lassina Traoré from Ajax Cape Town ,Ferhat Cogalan from Valencia ,Constantinos Patoulidis from Standard Luik.
                                      Enkele stadion namen geupdate : PEC Zwolle , Excelsior , Sparta , Willem 2 , ADO Den Haag en Groningen.
                                      Ritsu Doan ( FC Groningen ) Japanse speler toegevoegd aan de database ontbreekt standaard vanwege licentie

Comment

Vilhena Ik heb geen idee eigenlijk aangezien ik dat truckje niet gebruik Ben wel benieuwd, sla inderdaad je save op en probeer het eens. Man, heerlijk die inkomsten! Hoe lang heb je in totaal over de transferwindow gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                                          Vilhena Ik heb geen idee eigenlijk aangezien ik dat truckje niet gebruik Ben wel benieuwd, sla inderdaad je save op en probeer het eens. Man, heerlijk die inkomsten! Hoe lang heb je in totaal over de transferwindow gedaan?
                                          Je bedoelt hoelang ik erover heb gedaan om iedereen te slijten? Ben 4 juli begonnen en was eind juli klaar Heb totaal 120 spelers verhuurd en heb er nog vier in m'n club zitten die ik niet kwijt raak.
                                          Last edited by Vilhena; 13 mrt 2018, 09:59.

Comment

Je bedoelt hoelang ik erover heb gedaan om iedereen te slijten? Ben 4 juli begonnen en was eind juli klaar Heb totaal 120 spelers verhuurd en heb er nog vier in m'n club zitten die ik niet kwijt raak.
                                            Bedoelt Daniel niet hoelang je er in het echt over hebt gedaan qua uren/dagen? Haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotew Bekijk berichten

Bedoelt Daniel niet hoelang je er in het echt over hebt gedaan qua uren/dagen? Haha
                                              Inderdaad ja!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotew Bekijk berichten

Kan natuurlijk ook. Ben ik wel een aantal uren zoet mee geweest gisteren eind vd middag/vroeg in de avond

Comment

Kan natuurlijk ook. Ben ik wel een aantal uren zoet mee geweest gisteren eind vd middag/vroeg in de avond
                                                  Ik was er ook elke keer uren mee bezig, bij mij is de lol er nu dan ook wel een beetje af. Ik ga in mijn save dan ook afstappen van dit beleid, heb ik vandaag besloten, en werken aan een elftal vol homegrown (club) spelers en proberen met hen de CL te winnen. Heb de inkomsten niet nodig en zoals gezegd haal ik er niet meer heel veel voldoening uit. Inmiddels ruim 800 miljoen op de balans en meer dan 1 biljoen wat besteed mag worden aan transfers. Was dan al een aantal seizoenen uit op een nieuwe uitdaging dus nu gaan we hier aan werken. Naast mijn save die ik gestart ben in Colombia.

Zal een hele uitdaging worden om 150+ spelers te gaan verkopen.

Comment

Gaan weer zat uren in zitten verwacht ik

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X