Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FM-Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Doe je snel! En goed trouwens. Welke formatie speel je mee met RKC?

Comment

Deze

Maar dat gaat nog wel veranderen in de komende seizoenen, afhankelijk van wat er door komt uit de jeugd. Ik wil eigenlijk naar iets simpels, een 4-4-2 ofzo. Oh en het eerste seizoen heb ik twee uurtjes over gedaan
      Last edited by Daniell; 10 aug 2018, 18:43.

Comment

Wtf gekke eerste helft van finale FA Cup 2019. Ik ben Arsenal.

Uiteindelijk geëindigd op 1-9.

Comment

Daniell Hoe doe je dat een seizoen in 2 uurtjes? Instant Result skin?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennix Bekijk berichten
            Daniell Hoe doe je dat een seizoen in 2 uurtjes? Instant Result skin?
            Jep en bij periodes met zwakkere tegenstanders een maandje op vakantie. Grote wedstrijden speel ik wel zelf. In deze save dan hè, dit is gewoon een lolletje, even wat anders maar misschien wordt het nog serieus.

Comment

OMG! Hebben het gewoon even geflikt! Kampioen geworden op gemaakte doelpunten, het kan gewoon niet gekker. Tweede seizoen voor de duidelijkheid

Feyenoord heeft ook een lekker seizoen gedraaid..
              Last edited by Daniell; 11 aug 2018, 20:07.

Comment

Daniell Gefeliciteerd man!

Lekker budget voor San Marino (club)

Comment

Heerlijk seizoen gehad, moest degradatie voorkomen. Nu kampioen in de Poolse tweede divisie, begon met -5 punten, eerste 2 maanden waren ongeveer 8 a 9 spelers geschorst en heb nog steeds geen cent op de bank staan haha. Hopelijk kan ik voor volgend seizoen een redelijke selectie bij elkaar krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomassje123 Bekijk berichten
                    Daniell Gefeliciteerd man!

Lekker budget voor San Marino (club)
                    Daar kan je wel een kampioensteam mee kopen, denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Daar kan je wel een kampioensteam mee kopen, denk ik
                      Niet nodig, Jeugdspelers binnen kopen en opleiden ftw!
                      Last edited by Thomassje123; 12 aug 2018, 18:30.

Comment

Inmiddels 10 wedstrijden achter elkaar de 0 gehouden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomassje123 Bekijk berichten

Inmiddels 10 wedstrijden achter elkaar de 0 gehouden
                          Lekker op dreef! Dan heb je inderdaad geen aankopen nodig!

Comment

Doe je goed hoor!

Comment

ben mvv, onverwachts gepromoveerd , zit nu seizoen 2. Heb geen keeper en nauwelijks geld. Weet iemand nog een goede doelman? Het liefst jong met potentie.

Comment

Door zijn Ierse paspoort zat ik al een jaar of drie achter hem aan, maar meneer besloot na Manchester United en PSG nog ff naar Liverpool FC te gaan. Nu transfervrij over kunnen nemen en zit er aan te denken om direct te kopen (kost 5 miljoen euro), spits is namelijk geblesseerd.

Comment

Hoe oud is meneer nu dan? Als je het geld kunt missen zou ik hem gelijk kopen.

Comment

Nieuwe FM maar weer besteld.

Comment

Zit er nog een voordeel aan om 'em een kwartaal van te voren te bestellen?

Hoe oud is meneer nu dan? Als je het geld kunt missen zou ik hem gelijk kopen.
                                      Spoiler for H. Kane:

Last edited by Sophomore; 15 aug 2018, 15:52.

Comment

Shit hé, die is gewoon nog fysiek een goede speler!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
                                          Zit er nog een voordeel aan om 'em een kwartaal van te voren te bestellen?

Spoiler for H. Kane:

10% korting..

Shit hé, die is gewoon nog fysiek een goede speler!
                                          Hij heeft een vrij hoge natural fitness. Dit zorgt ervoor dat spelers minder snel aftakelen.
                                          Last edited by Daniell; 15 aug 2018, 19:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                                            Gisteren 4 uur gedaan over één maand in-game, dat is iets nieuws Wel het plezier teruggevonden in mijn Vit. Guimaraes save!
                                            1 maand kost hier al snel 4-5 avonden en dan is het nog snel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putdus Bekijk berichten
                                              ben mvv, onverwachts gepromoveerd , zit nu seizoen 2. Heb geen keeper en nauwelijks geld. Weet iemand nog een goede doelman? Het liefst jong met potentie.
                                              die van VVV is transfervrij na seizoen 1 ben even de naam kwijt . Niet die Duitser trouwens . Sem nog wat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten

die van VVV is transfervrij na seizoen 1 ben even de naam kwijt . Niet die Duitser trouwens . Sem nog wat
                                                Sem Custers

Comment

Ik speel FM 2017 en ben zojuist met Liverpool kampioen geworden in 2027, heb een geweldig team gebouwd en alles is goed, maar bij bestuursvertrouwen staat ‘het bestuur durft zich nauwelijks nog te vertonen met de imagoschade die je de club hebt toegebracht’... wat doe ik fout?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arles Bekijk berichten
                                                    Ik speel FM 2017 en ben zojuist met Liverpool kampioen geworden in 2027, heb een geweldig team gebouwd en alles is goed, maar bij bestuursvertrouwen staat ‘het bestuur durft zich nauwelijks nog te vertonen met de imagoschade die je de club hebt toegebracht’... wat doe ik fout?
                                                    Schijnbaar is de reputatie van de club gedaald sinds jouw aanstelling. Deze kun je verbeteren door je faciliteiten te verbeteren, stadion uit te breiden, wedstrijden te winnen waarvan het niet verwacht wordt dat je wint, betere spelers aantrekken en prijzen winnen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X