Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FM-Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Was dat het einde van je 'sprookje' ?

Spoiler for Wedstrijden:

Dit zijn de wedstrijden van Ierland onder mijn leiding.
    Baal eigenlijk het meest van de eerste wedstrijd tegen Schotland.
    Last edited by Sophomore; 10 jun 2018, 18:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bramvinos Bekijk berichten
      Je kan inderdaad een kolom toevoegen in je selectiescherm waarin de informatie staat of iemand HG is of niet Alessio
      Klopt, bedankt!

Comment

Hier een lekker tweede seizoen gedraaid

Comment

Excuus dat ik niet mijn novelle heb geupdate de laatste tijd, ik heb nu een heerlijke save op de computer waarin 6 landen willekeurig gegenereerd zijn en ik alleen daarin kan managen. Dus als je je afvraagt waarom ik in de derde divisie van Thailand zit rond te hangen, dan weet je dat nu.

Comment

Hallo allen, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn assistent met de tactiek speelt die ik heb ingesteld speelt als ik op vakantie ben? Ik wil graag een seizoen vooruit simuleren maar ik zie dat als ik op vakantie ben mijn team elke keer met een andere niet door mij ingestelde tactiek speelt. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de gesimuleerde wedstrijden wel met mijn tactiek gespeeld worden?

Comment

Sinds mijn Ajax-save wat eentonig is geworden heb ik een nieuwe manager aangemaakt in november en ben Hamburger SV (wat toen laatste stond met 4 punten en 0 overwinningen) gaan coachen. Het beviel me prima. Naast dat ik Ajax gewoon bleef coachen had ik toch nog wat spannende wedstrijden bij HSV die ik kon spelen. Enkele spelers gehaald in de winterstop en uiteindelijk 13e geworden met 32 punten en 8 overwinningen. Leuke uitdaging, zo net voor de winterstop instromen en dan een club uit de degradatiezone helpen. Ben na het seizoen vertrokken uiteraard en op vakantie gegaan tot 1 november. Nu tot november dus nog lekker Ajax coachen en daarna kijken of ik ergens aan de bak kan onderin een competitie met die andere manager.

Wellicht ook een leuk idee voor andere managers die een saaiere game/dip hebben.
              Last edited by Vilhena; 12 jun 2018, 18:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gytkjaer Bekijk berichten
                Hallo allen, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn assistent met de tactiek speelt die ik heb ingesteld speelt als ik op vakantie ben? Ik wil graag een seizoen vooruit simuleren maar ik zie dat als ik op vakantie ben mijn team elke keer met een andere niet door mij ingestelde tactiek speelt. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de gesimuleerde wedstrijden wel met mijn tactiek gespeeld worden?
                Dat staat bij je vakantie opties, daar kun je instellen dat je de huidige tactiek gebruikt moet worden tijdens je vakantie.

Comment

Iemand enig idee hoe het kan dat ik deze beste man nooit in de jeugd heb gehad terwijl ik wel bij zijn geschiedenis sta? Doodziek natuurlijk gezien zijn stats
                  Last edited by ForzaUtreg; 13 jun 2018, 12:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten

Iemand enig idee hoe het kan dat ik deze beste man nooit in de jeugd heb gehad terwijl ik wel bij zijn geschiedenis sta? Doodziek natuurlijk gezien zijn stats
                    Ja dat is heel erg ergerlijk Dat gebeurde vaak met mijn beste talenten in de Geef de jeugd een kans-challenge. Weet niet precies hoe het kan, maar je hebt er in ieder geval nooit weet van dat ze bij jouw club hebben gespeeld. Ze gaan al naar die andere club (in dit geval ManU) voordat je de jeugd intake krijgt.

Is eigenlijk een soort cheat van de AI naar mijn mening. Kwam er zelf achter toen ik ging zoeken op spelers die ooit bij mijn club hadden gespeeld en er opeens ziek goede spelers tevoorschijn kwamen waar ik nog nooit van had gehoord.

Edit: Kan er via Google niet veel over vinden, maar gebruik misschien de verkeerde zoektermen.
                    Last edited by Sophomore; 13 jun 2018, 14:30.

Comment

Is hij niet vanuit je jeugdopleiding gekomen en dat jij hem geen contract hebt aangeboden? en toen uiteindelijk naar Man Utd gegaan.

Comment

Kan dat je hem een jeugdcontract hebt aangeboden i.p.v. profcontract, maar neem aan dat je een dergelijke speler niet over het hoofd ziet.

Comment

Heb hem nog nooit gezien, zag dat ik ineens een bult clausules van hem had in het transferscherm. Krijg nooit wat leuks uit de jeugd dus had hem zeker niet over het hoofd gezien haha. Geef ook nooit jeugdcontracten overigens. Heb even zijn PA gecheckt, 188

Comment

Dat is zo oneerlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten

Heb je een samenwerkingsverband met Man Utd? Misschien is dat wel een verklaring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten

Heb je een samenwerkingsverband met Man Utd? Misschien is dat wel een verklaring.
                                Nope, ook niet

Comment

Waarschijnlijk omdat Man Utd een groter bereik heeft qua jeugdscouting en aangezien Salford ook bij Manchester ligt komt die bij hun in de jeugd terecht en wellicht daarvoor in de jeugd bij Salford speelde wat niet zichtbaar is.

Comment

Het is iets dat in de game zit. Wat de exact reden is, is gissen. Heb ook gehad dat ze bij clubs terecht komen in een ander land.

Comment

Wat doen jullie als het ineens niet meer loopt met je ploeg? Vorig jaar kampioen geworden met RBL maar dit seizoen loopt het voor geen meter meer. Speelde vorig seizoen in een 4-4-2 counter tactiek, had ook een variant om wedstrijden thuis tegen mindere ploegen te controleren met balbezit. Had dit seizoen al snel door dat het niet meer werkte dus een nieuwe 4-4-2 variant gemaakt maar nu aanvallend, alle matchen enorm veel kansen maar er wordt maar niet gescoord.

Team ook grotendeels hetzelfde gebleven, enkel mijn 2 cm's in Jorrit en Renato Sanches zijn vertrokken maar deze zijn beide heel goed opgevangen. Verdediging ook enorm versterkt en aanval niets aan gewijzigd. Begin nu wel wat bang te worden aangezien ik bij de winterstop 'slechts' een Europa League plaatsje bezet en mijn doel CL-voetbal halen is. Ook omdat enorm aan het inzetten ben op jonge spelers wil ik zeker niet ontslagen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk berichten
                                        Wat doen jullie als het ineens niet meer loopt met je ploeg? Vorig jaar kampioen geworden met RBL maar dit seizoen loopt het voor geen meter meer. Speelde vorig seizoen in een 4-4-2 counter tactiek, had ook een variant om wedstrijden thuis tegen mindere ploegen te controleren met balbezit. Had dit seizoen al snel door dat het niet meer werkte dus een nieuwe 4-4-2 variant gemaakt maar nu aanvallend, alle matchen enorm veel kansen maar er wordt maar niet gescoord.

Team ook grotendeels hetzelfde gebleven, enkel mijn 2 cm's in Jorrit en Renato Sanches zijn vertrokken maar deze zijn beide heel goed opgevangen. Verdediging ook enorm versterkt en aanval niets aan gewijzigd. Begin nu wel wat bang te worden aangezien ik bij de winterstop 'slechts' een Europa League plaatsje bezet en mijn doel CL-voetbal halen is. Ook omdat enorm aan het inzetten ben op jonge spelers wil ik zeker niet ontslagen worden.
                                        een andere tactiek proberen een peptalk misschien.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Hughes Bekijk berichten

een andere tactiek proberen een peptalk misschien.?
                                          Ging hem vooral over moraal heb ik gemerkt. Inderdaad peptalk, interactie en complimenten geven over training etc lijken te werken

Comment

Kan ik deze nog hertrainen naar ML - Wide Playmaker denken jullie?
                                            Bijkomend vraagje: kan een WP werken met een AP? Of zouden deze beide teveel de bal eisen?
                                            Last edited by Alessio; 13 jun 2018, 23:28.

Comment

Spitsje is lekker in vorm, die gaat die 50+ al weer halen, dat zal de vierde keer op rij zijn dan. Het is pas net winterstop.

Comment

Haha die is lekker op dreef idd. Schande dat hij nog maar twee interlands heeft, als hij al drie seizoenen 50+ goals maakt. Laat nog maar eens zien dat de AI niet veel geeft over de prestaties van spelers, enkel om hun kwaliteit (lees CA/PA).

Voor de duidelijkheid; alleen de heenwedstrijd zijn nog maar gespeeld. Lekker veel doelpunten.
                                                Last edited by Sophomore; 15 jun 2018, 01:38.

Comment

Laatst vroeg iemand iets over Adzic

Bezorgd ons wederom de titel 2022-2023

Comment

Wie kan mij even helpen? Ik zoek in FM18 het onderstaande schermpje. Kan het nergens vinden.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X