Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FM-Cafť

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

nasje92 Jornski Bakkes12

Beste spelers zijn Clasie, Van Ginkel, Billiat, Maroni, Coman en Xadas. Van Ginkel en Hoogma zijn gehuurd, wil ze beide wel hebben. Heb koop opties Hoogma 10 miljoen en Van Ginkel 20. Vind het voor beide te veel. Voor Hoogma twijfel ik nog.

Spoiler for Coman:

Spoiler for Babic:

Botheim kan niet echt aarde in mijn team, wel groot talent. Gekocht voor 1,7 mil. Verkoop en nu voor 2 mil + 50% van de winst.
    Spoiler for Botheim:

Spoiler for Costache:

Spoiler for Hagi:

Spoiler for HoogmA:

Verhuurt maar zie er wel toekomst in.
    Spoiler for Kadioglu:

Gratis binnen gehaald
    Spoiler for kempf:

Gratis binnen gehaald komt in seizoen 3.
    Spoiler for lunin:

Spoiler for Mahlabi:

Ga Man verkopen bij een goed bod.
    Spoiler for Man:

Spoiler for Maroni:

Spoiler for Nedelcu:

Spoiler for Provoste:

[SPOILER][/SPOILER]
    Spoiler for Xadas:

Spoiler for Yan:
    Last edited by cairo; 16 mei 2018, 16:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten

Andere tactiek proberen
      Alleen probeer ik al van alles en zijn de resultaten vaak om te huilen, ook in andere careers. Ik wil geen exploits gebruiken maar een minimale tacktiek om nipt goed genoeg te zijn zou prettig zijn.

Begin steeds meer te denken dat zelf managen niet zo geweldig voor mij is maar (fictionele of non-fictionele) competities bijhouden en opschrijven wel.
      Last edited by Minuy600; 16 mei 2018, 19:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minuy600 Bekijk berichten

Alleen probeer ik al van alles en zijn de resultaten vaak om te huilen, ook in andere careers. Ik wil geen exploits gebruiken maar een minimale tacktiek om nipt goed genoeg te zijn zou prettig zijn,
        Je zou eventueel wel een tactiek kunnen downloaden en die dan aanpassen naar jouw wensen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten

Je zou eventueel wel een tactiek kunnen downloaden en die dan aanpassen naar jouw wensen
          Dat zou idd wel kunnen. Ik heb nog een wedstrijd tegen de hekkensluiter, als ik die niet weet te winnen zal ik maar eens rondneuzen.

Comment

cairo Dat zijn een aantal hele goede spelers zeg! Roemeens talent in overvloed, kun je de komende jaren wel mee door!

Comment

0-0 tegen een club die het gelijke altijd punten en doelsaldo heeft als ons, dus dat heeft ons letterlijk niks opgeschoten. Wel weer eens een punt na 3 verliesbeurten op rij, de verandering naar 4-3-3 Smal maakt ons defensief nůg sterker en iets beter offensief. We krijgen enorm weinig tegen, maar als we zelf niet scoren verlies je alsnog te vaak.

Nu de wedstrijd tegen een club die maar 1 punt meer heeft en nipt onder de streep staat. Als we die winnen sluiten we de eerste ronde wedstrijden er net boven af, mits Novigrad, de huidige nummer 9, verliest.

Comment

Belangrijk is om te kijken welke tactiek bij de spelers past als er weinig mogelijk is .

Comment

cairo wat een heerlijke spelers zitten daar tussen zeg
                  Wel echt zieke Roemeense enclave haha. Ik heb er maar 1 en dat is Coman, had graag Man ook gehad maar die zit bij PSV maar dat is echt een beast. Verder zit er bij sommige wel een verschil tussen in ontwikkeling. Babic is bij mij namelijk al weg bijvoorbeeld omdat die nooit speelde.

Comment

Speelde een oefenwedstrijd tegen Steau in de winterstop en daar speelden Coman en Man op de flanken. Ik kreeg geen grip op ze, wat een spelers zijn dat! Helaas ging Coman vervolgens naar Liverpool op deadline day voor 6,5 miljoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                      Speelde een oefenwedstrijd tegen Steau in de winterstop en daar speelden Coman en Man op de flanken. Ik kreeg geen grip op ze, wat een spelers zijn dat! Helaas ging Coman vervolgens naar Liverpool op deadline day voor 6,5 miljoen.
                      Coman en Man zijn echt beesten. Coman kende ik al maar verbaas me ook over die Dennis Man. Vind het erg jammer dat ik die pas leerde kennen toen PSV hem al gehaald had.. Zelfde geldt voor die verdediger, Vladimir Screciu. Ook naar PSV gegaan

Heb hier overigens weer even een leuke regen binnengehengeld van Kopenhagen. 4,9 miljoen.

Comment

Screciu ben ik ook tegengekomen, ziet er vanaf begin al goed uit. Helaas nog onbetaalbaar voor mijn team.

Comment

Last edited by nasje92; 17 mei 2018, 18:50.

Comment

Bakkes12
                            cairo
                            Jornski

Bovenstaand een greep uit de nieuwe spelers van mij. Zitten wel een paar leuke spelers tussen

En maradona niet te vergeten
                            Last edited by nasje92; 17 mei 2018, 18:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
                              Bakkes12
                              cairo
                              Jornski

Bovenstaand een greep uit de nieuwe spelers van mij. Zitten wel een paar leuke spelers tussen

En maradona niet te vergeten
                              Maradona, vet haha!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Justinvd Bekijk berichten

Maradona, vet haha!
                                Hahaha, ja kwam hem opeens tegen. Geen verkeerde speler he

Comment

Naast mijn save met Imotski, die nu op rolletjes begint te draaien, begin ik nu ook een journeyman in het heden (dus ik holiday tot 18 mei 2018) met de landen waar ik ooit op vakantie ben geweest.
                                  Die zijn als volgt:
                                  -Nederland
                                  -BelgiŽ
                                  -Engeland
                                  -Ierland
                                  -Frankrijk
                                  -Oostenrijk
                                  -Amerika
                                  -AustraliŽ

Ben ook naar Luxemburg geweest maar ben niet zo van het Megapack, doe dat liever zelf. Ben ook door Duitsland en Zwitserland heen gereden maar heb er nooit overnacht.

Dank allen voor de support trouwens, geeft me net dat extra beetje motivatie om mijn concentratie erbij te houden in KroatiŽ. Mťt resultaat.
                                  Last edited by Minuy600; 18 mei 2018, 09:50.

Comment

Naast mijn save met Imotski, die nu op rolletjes begint te draaien, begin ik nu ook een journeyman in het heden (dus ik holiday tot 18 mei 2018) met de landen waar ik ooit op vakantie ben geweest.
                                    Die zijn als volgt:
                                    -Nederland
                                    -BelgiŽ
                                    -Engeland
                                    -Ierland
                                    -Frankrijk
                                    -Oostenrijk
                                    -Amerika
                                    -AustraliŽ

Ben ook naar Luxemburg geweest maar ben niet zo van het Megapack, doe dat liever zelf. Ben ook door Duitsland en Zwitserland heen gereden maar heb er nooit overnacht.

Dank allen voor de support trouwens, geeft me net dat extra beetje motivatie om mijn concentratie erbij te houden in KroatiŽ. Mťt resultaat.
                                    Leuk idee om je vakantielanden als basis te nemen. Valt me direct op dat ItaliŽ er niet tussen staat (echt een prachtland, vind ik). Succes met jouw Journey!

Comment

Leuk idee om je vakantielanden als basis te nemen. Valt me direct op dat ItaliŽ er niet tussen staat (echt een prachtland, vind ik). Succes met jouw Journey!
                                      Tsja, we hebben er gewoon nooit echt aan gedacht om er naartoe te gaan. Overigens is de kans groot dat ik dit jaar naar Portugal ga, wat weer een extra land betekent om toe te voegen.

Bedankt trouwens!
                                      Last edited by Minuy600; 18 mei 2018, 10:17.

Comment

Tsja, we hebben er gewoon nooit echt aan gedacht om er naartoe te gaan. Overigens is de kans groot dat ik dit jaar naar Portugal ga, wat weer een extra land betekent om toe te voegen.

Bedankt trouwens!
                                        Ik zou zeggen, kijk eens rond op internet naar al het moois dat ItaliŽ te bieden heeft. Portugal lijkt me ook mooi inderdaad
                                        Last edited by nasje92; 18 mei 2018, 10:24.

Comment

nasje92 Maradona vet man en nog een goede speler ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cairo Bekijk berichten
                                            nasje92 Maradona vet man en nog een goede speler ook.
                                            Ja, ik zat al te zoeken op internet of hij ook daadwerkelijk bestaat, maar kan daar nog weinig over vinden hah

Comment

Ja, ik zat al te zoeken op internet of hij ook daadwerkelijk bestaat, maar kan daar nog weinig over vinden hah
                                              Heeft ie toevallig een andere volledige naam bij informatie staan? Was ook al aan het zoeken maar kan niks vinden. Wel een zoon van de echte Maradona maar die is al stukken ouder.

EDIT: ook niet toevallig ooit een database gedownload en vergeten te verwijderen ůf zelf wat legends toegevoegd?
                                              Last edited by Daniell; 18 mei 2018, 11:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Heeft ie toevallig een andere volledige naam bij informatie staan? Was ook al aan het zoeken maar kan niks vinden. Wel een zoon van de echte Maradona maar die is al stukken ouder.

EDIT: ook niet toevallig ooit een database gedownload en vergeten te verwijderen ůf zelf wat legends toegevoegd?
                                                Ik heb momenteel alleen de nieuwste update van Darkness er in staan, verder geen legends of iets anders toegevoegd. Ik heb wel Brazilie extra ingeladen voor talentvolle spelers.
                                                Als ik weer speel zal ik eens naar zijn echte naam kijken.

EDIT: wat ook wel heel gek is, is dat op internet verder ook helemaal niets vindt over iemand anders die hem wel eens is tegengekomen in FM 2018. Hoop niet dat het een nepspeler of bug is want dan verkoop ik hem weer.
                                                Last edited by nasje92; 18 mei 2018, 12:35.

Comment

Wat een heerlijke spelers nasje92 ik denk alleen wel dat die Diego Maradona een nepperd is maar ja zeker weten doe ik het niet. Is wel echt een baasje natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
                                                    Wat een heerlijke spelers nasje92 ik denk alleen wel dat die Diego Maradona een nepperd is maar ja zeker weten doe ik het niet. Is wel echt een baasje natuurlijk
                                                    Haha thanks, ik ben benieuwd of het een nepperd is. Ik laat het weten.
                                                    Last edited by nasje92; 18 mei 2018, 13:06.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X