Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Hughes Bekijk berichten
    Is er iemand hier die toevallig weet hoe ik kan instellen dat me spelers niet constant van afstand van die kansloze schoten lossen? alvast bedankt !
    Gedisciplineerd spelen, vroege voorzetten geven (dit zijn scherpe ballen die naar de spits toesnijden, dit zou afstandsschoten moeten voorkomen denk ik.) en natuurlijk niet 'Elke schietkans benutten'.

Je moet natuurlijk wel vleugelspelers hebben met een enigszins acceptabele voorzet, anders valt alles in de handen van de keeper.

Comment

Zoals ook hiervoor al gemeld wordt 2 zaken die mij heel erg opvallen:
      - Voorzetten welke net schoten zijn en zoveel gevaar veroorzaken, is niet realistisch hoe vaak dit voorkomt.
      - Blessures, spelers raken te makkelijk geblesseerd. Daarbij komt ook nog dat tegenstanders soms met 3 of 4 half geblesseerde spelers starten.

Iets wat ik nog niet voorbij heb zien komen maar wat bij mij speelt:
      - Eerste helft start ik wervelend, kom ook op voorsprong en kan dit uitbouwen tot 3/4 - 0 met de rust. En 2e helft gebeurt er werkelijk niets meer. Iemand tips hiervoor?

Comment

Grrrrr ik win zojuist nipt een wedstrijd waarin twee werkelijk heerlijke goals gemaakt worden, dus die wil ik uploaden naar Youtube voor mn novelle, blijft het spel hangen op 'encoding video', waardoor ik nu dus Ún geen filmpie heb, Ún die wedstrijd opnieuw moet gaan spelen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo101 Bekijk berichten
          Grrrrr ik win zojuist nipt een wedstrijd waarin twee werkelijk heerlijke goals gemaakt worden, dus die wil ik uploaden naar Youtube voor mn novelle, blijft het spel hangen op 'encoding video', waardoor ik nu dus Ún geen filmpie heb, Ún die wedstrijd opnieuw moet gaan spelen....
          Heb eergisteren het zelfde gelezen van nom. Denk dat er daar nog ergens een foutje in zit. Best melden aan si

Comment

ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij is het aantal foutieve passes per wedstrijd nog nooit zo hoog geweest als dit jaar zeg waauw het is echt hotseknotse voetbal jemig

Comment

Nog meer mensen die het bij een strafschop niet voor elkaar krijgen om een andere penaltynemer te kiezen? Als ik iemand anders kies en op bevestigen druk blijft de oorspronkelijke nemer gewoon achter de bal staan

Comment

Vooralsnog vind de wedstrijden echt ruk om te spelen. Ik wil gewoon alleen commentaar en de beoordelingscijfers in beeld, na veel gepruts met die widgets heb ik het kunnen pinnen, maar het blijft behelpen. Vind ook het scorebord boven mega onduidelijk. Hopen dat er snel een patch/fix of andere skin komt waarop dit duidelijker is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Ik herken je probleem

Twan1810 en hij is wederom net terug van de eerdere blessure en nu drie minuten later is het weer raak
                  Graham was normaal gesproken eerste spits maar echt aan spelen komt hij niet toe op deze manier... Gelukkig loopt zijn contract af na dit seizoen, was van plan 'm te verlengen maar op deze manier kost het me alleen maar geld... Graham is overigens 32 jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael16 Bekijk berichten
                    Nog meer mensen die het bij een strafschop niet voor elkaar krijgen om een andere penaltynemer te kiezen? Als ik iemand anders kies en op bevestigen druk blijft de oorspronkelijke nemer gewoon achter de bal staan
                    Idd, ook al meerdere keren geprobeerd, vond het een leuke toevoeging, maar moet dan wel werken

Comment

Twan1810 en hij is wederom net terug van de eerdere blessure en nu drie minuten later is het weer raak
                      Graham was normaal gesproken eerste spits maar echt aan spelen komt hij niet toe op deze manier... Gelukkig loopt zijn contract af na dit seizoen, was van plan 'm te verlengen maar op deze manier kost het me alleen maar geld... Graham is overigens 32 jaar.
                      Dat is wel echt onrealistisch hoor.. Wel balen. Welke ploeg ben je?

Comment

Ik zie een nieuw record voor bij MU Records

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Hughes Bekijk berichten
                          ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij is het aantal foutieve passes per wedstrijd nog nooit zo hoog geweest als dit jaar zeg waauw het is echt hotseknotse voetbal jemig
                          Klopt, hier ook last van.
                          Vooral 2e helft als ik al een aardige voorsprong heb, niks komt meer aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Dat is wel echt onrealistisch hoor.. Wel balen. Welke ploeg ben je?
                            Blackburn Rovers.

Comment

Had ik ook met Sturridge van Liverpool. Is in de eerste maanden van het spel nog geblesseerd. Op de dag dat hij de training hervatte raakte hij weer voor 3 weken geblesseerd.

Comment

* Schoten vanaf de zijkant die op de buitenkant paal of zijnet komen --> heel herkenbaar
                                * Het voorbeeld van de blessure op blessure --> Herkanbaar, maar realistisch. Misschien heb je hem te vroeg weer wedstrijden laten spelen, etc. Zou in het echt ook kunnen gebeuren.

* Mensen die het te gemakkelijk vinden. Speel dan wat meer realistisch. Dus niet jezelf een reputatie geven als wereldster en niet alle PA's van de spelers in het spel checken. Scouting is dit jaar namelijk veel moeilijker, om die 5 sterren regens binnen te halen. Eerst had je binnen 1 dag een uitgebreid rapport en na n week alle krachten. Nu kan dat goed een half jaar duren.

Comment

Het blijft zoo typisch dat als je EEN speler met een gele kaart hebt, dat deze bijna altijd zijn 2e gele pakt. Slaat helemaal nergens op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erpmans Bekijk berichten
                                    * Schoten vanaf de zijkant die op de buitenkant paal of zijnet komen --> heel herkenbaar
                                    * Het voorbeeld van de blessure op blessure --> Herkanbaar, maar realistisch. Misschien heb je hem te vroeg weer wedstrijden laten spelen, etc. Zou in het echt ook kunnen gebeuren.

* Mensen die het te gemakkelijk vinden. Speel dan wat meer realistisch. Dus niet jezelf een reputatie geven als wereldster en niet alle PA's van de spelers in het spel checken. Scouting is dit jaar namelijk veel moeilijker, om die 5 sterren regens binnen te halen. Eerst had je binnen 1 dag een uitgebreid rapport en na n week alle krachten. Nu kan dat goed een half jaar duren.
                                    Na de langere blessure heeft hij geen enkele wedstrijd meer gespeeld omdat hij bij het hervatten van de trainingen gelijk weer geblesseerd was... Dat is niet echt realistisch.

Comment

Match Engine is echt wel dramatisch hoor. Die rare voorzetten inderdaad, 4x per wedstrijd een bal die er bijna invalt. 1 van de 10 1vs1 die er ingaat. Heb je mooie aanval, maar als je dan 1 op 1 komt denk je al van kut, jammer. En schoten die 20 meter naast gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pietert Bekijk berichten
                                        Match Engine is echt wel dramatisch hoor. Die rare voorzetten inderdaad, 4x per wedstrijd een bal die er bijna invalt. 1 van de 10 1vs1 die er ingaat. Heb je mooie aanval, maar als je dan 1 op 1 komt denk je al van kut, jammer. En schoten die 20 meter naast gaan?
                                        Eens!

Alhoewel Dolberg bij mij weinig last heeft van de 1 op 1, wat een beest!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael16 Bekijk berichten
                                          Ja, gister in de CL tegen Juve ging Trent Alexander-Arnold achter de bal staan voor de 1-0, koos nog snel voor Sturridge, Trent bleef hem nemen. Wat denk je? Idd: mis...

Comment

Goedemiddag mensen!

Ik ben nieuw op dit forum maar speel al jaren FM. Er is namelijk iets wat mij ontzettend irriteert. De 'bekendheid' van mijn tactiek verbeterd namelijk niet.
                                            Ik train het elftal al wekenlang op automatismen inslijpen en als hoofdaccent wedstrijdtactiek (meerdere dagen), maar er veranderd/verbetert niks.

Is dit voor jullie ook herkenbaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven_Ark10 Bekijk berichten
                                              Goedemiddag mensen!

Ik ben nieuw op dit forum maar speel al jaren FM. Er is namelijk iets wat mij ontzettend irriteert. De 'bekendheid' van mijn tactiek verbeterd namelijk niet.
                                              Ik train het elftal al wekenlang op automatismen inslijpen en als hoofdaccent wedstrijdtactiek (meerdere dagen), maar er veranderd/verbetert niks.

Goede tactiektrainer?

Comment

Goedemiddag mensen!

Welkom op het forum

Rouleer je veel? Als je veel verschillende spelers gebruikt, kan dat misschien de oorzaak zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvdv Bekijk berichten

Goede tactiektrainer?
                                                  Ik heb op dit moment een tactiektrainer van 3 sterren (LLM). Niet echt goed natuurlijk, maar ook niet slecht.
                                                  Ik rouleer ook niet ontzettend veel. Soms verander ik 1 speler in de basisopstelling.

Het rare vind ik dat de 'bekendheid' dus nog helemaal niet is gestegen. Terwijl ik het gehele seizoen in dezelfde formatie speel met nagenoeg dezelfde spelers.

Comment

Ik heb op dit moment een tactiektrainer van 3 sterren (LLM). Niet echt goed natuurlijk, maar ook niet slecht.
                                                    Ik rouleer ook niet ontzettend veel. Soms verander ik 1 speler in de basisopstelling.

Het rare vind ik dat de 'bekendheid' dus nog helemaal niet is gestegen. Terwijl ik het gehele seizoen in dezelfde formatie speel met nagenoeg dezelfde spelers.
                                                    Inmiddels opgelost! Bij het onderdeel tactiek het scherm 'vermindert'. De spelers geselecteerd en opeens is het balkje bedrevenheid geheel gevuld. Dus wel een klein foutje.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X