Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Een vervelende bug tegengekomen of is er iets in de game waar je je behoorlijk aan ergert? Meld het hier!

Om af te trappen:
    Ik vind het behoorlijk irritant en frustrerend dat er elke wedstrijd wel 3x een pass bij een ploeggenoot op de rug of hak terecht komt waardoor de bal wegstuit en we balverlies lijden. Hebben jullie dit ook?

In het nieuwe spel ontbreken de overige stafleden bij Ajax. Ze staan als gepensioneerd in de editor.
    Last edited by WJO; 10 nov 2017, 11:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten
      Een vervelende bug tegengekomen of is er iets in de game waar je je behoorlijk aan ergert? Meld het hier!

Om af te trappen:
      Ik vind het behoorlijk irritant en frustrerend dat er elke wedstrijd wel 3x een pass bij een ploeggenoot op de rug of hak terecht komt waardoor de bal wegstuit en we balverlies lijden. Hebben jullie dit ook?
      Misschien lopen ze elkaar in de weg in je tactiek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WJO Bekijk berichten
        In het nieuwe spel ontbreken de overige stafleden bij Ajax. Ze staan als gepensioneerd in de editor.
        Dit is allang bekend ja en daar zal door SI ook niks aan gedaan worden. Ongetwijfeld zullen binnen enkele dagen wel databases verschijnen op internet waarbij het gecorrigeerd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Misschien lopen ze elkaar in de weg in je tactiek?
          Nee, heb dit ook al ondervonden, in plaats van de bal mee te nemen valt hij op hun rug of hak en bal kwijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten

Nee, heb dit ook al ondervonden, in plaats van de bal mee te nemen valt hij op hun rug of hak en bal kwijt.
            Kunnen ze zeker niet voetballen? Lijkt me wel vrij irritant, speel zelf 2D dus ik zie niet wat er precies gebeurd qua aannames.

Comment

Kunnen ze zeker niet voetballen? Lijkt me wel vrij irritant, speel zelf 2D dus ik zie niet wat er precies gebeurd qua aannames.
              Denk dat er bij een anderlecht voldoende spelers rondlopen die wel kunnen voetballen en komt dat bij hun ook tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WJO Bekijk berichten
                Dan zou het vrij eenvoudig moeten zijn om dat terug te zetten, heb je de .EDT en .INC bestanden al bekeken?

Waarschijnlijk te maken met hoe bekent de spelers zijn met je tactiek W8er Twan1810 Of misschien heeft het iets te maken met de dynamics, waardoor spelers elkaar moeilijker kunnen vinden in het veld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Dan zou het vrij eenvoudig moeten zijn om dat terug te zetten, heb je de .EDT en .INC bestanden al bekeken?

Waarschijnlijk te maken met hoe bekent de spelers zijn met je tactiek W8er Twan1810 Of misschien heeft het iets te maken met de dynamics, waardoor spelers elkaar moeilijker kunnen vinden in het veld?
                  Tactiek was zo goed als volledig ingeleerd. Dynamics heb ik nog niet naar gekeken. Al bij 2 verschillende clubs zelfde probleem gehad met de beta, nu met de volledige versie ondertussen nog geen wedstrijden gespeeld.

Comment

Eindeloos mislukte voorzetten die net wel/net niet binnenvallen.

Comment

Voor de 3de keer al een crash dump!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennix Bekijk berichten
                        Voor de 3de keer al een crash dump!
                        Kijk hier eens. Wellicht helpt dit ook voor jou!

https://forum.manutd.nl/forum/footba...erkt-niet-meer

Comment

na 28 spelminuten tijdens een herhaling blijft het game hangen, ofschoon alle functies feitelijk nog werken behalve HERHALING of het uitzetten ervan.

Comment

hier het punt dat ik graag in een venster speel, maar dat elke keer als ik bevestig springt ie gewoon weer op volledig scherm....

Comment

Mijn game is ontzettend traag...dusdanig dat spelen bijna geen zin heeft. Heeft iemand tips om t spel sneller te krijgen? (Mss qua spel-instellingen?) ik gebruik niet de 3D wedstrijden en heb wel wat kits en logos toegevoegd.
                              traagheid is al bij het switchen van mijn teamscherm naar bijvoorbeeld het scoutingscherm of van team a naar team B.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drektuut Bekijk berichten
                                Mijn game is ontzettend traag...dusdanig dat spelen bijna geen zin heeft. Heeft iemand tips om t spel sneller te krijgen? (Mss qua spel-instellingen?) ik gebruik niet de 3D wedstrijden en heb wel wat kits en logos toegevoegd.
                                traagheid is al bij het switchen van mijn teamscherm naar bijvoorbeeld het scoutingscherm of van team a naar team B.
                                Taakbeheer --> Details --> fm.exe --> Prioriteit: Hoog/RealTime

Comment

Schitterende foto

Comment

Irritantste ‘bug’: dat eeuwige schieten op goal vanaf cornervlag of middenveld. Allejezus zeg...

Comment

Wat mij betreft mogen ze de frequentie van blessures wel weer een tandje terugschroeven hoor. Werkelijk iedere wedstrijd minimaal 1 speler die er geblesseerd af moet, vaak slechts een paar dagen out, maar dit verneukt wel het hele idee dat je nog tactisch kunt wisselen of zo... ook veel blessures bij tegenstanders.
                                      Last edited by Niejo101; 11 nov 2017, 14:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo101 Bekijk berichten
                                        Wat mij betreft mogen ze de frequentie van blessures wel weer een tandje terugschroeven hoor. Werkelijk iedere wedstrijd minimaal 1 speler die er geblesseerd af moet, vaak slechts een paar dagen out, maar dit verneukt wel het hele idee dat je nog tactisch kunt wisselen of zo... ook veel blessures bij tegenstanders.
                                        Valt mij ook inderdaad op.

Had ook al iets in het FM Café gepost, maar al die voorzetten tegen de paal en lat. Zie ik ook veel te vaak voorbijkomen.

Comment

15 schoten op goal, tegenstander 2..3-2 verloren

Comment

Dat waren 6 mooie fitte minuten ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Dat waren 6 mooie fitte minuten ..

Ik herken je probleem

Comment

Ik herken je probleem
                                                Bij mij was het gelukkig een 36-jarige bankzitter maar het is wel zeer frustrerend.

Comment

Is er iemand hier die toevallig weet hoe ik kan instellen dat me spelers niet constant van afstand van die kansloze schoten lossen? alvast bedankt !

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X