Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

(Tussen)stand

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

DONE KAMPIOENEN (als promovendus) xd

Comment

In mijn eerste seizoen bij Rode Ster gaat het eigenlijk prima. We verliezen af en toe nog wat kostbare punten, maar over het algemeen doen we goed mee. Uit bij Partizan hebben we gelijk gespeeld dus bij een thuisoverwinning zijn we onze concurrent voorbij op onderling resultaat. Het zal echter tot het einde van het seizoen spannend blijven.

Verder staan we in de halve finale van de beker. Dus ook via die manier kan ik direct een prijs winnen bij mijn nieuwe club.

EDIT: Twee speelrondes na de winterstop en wij staan bovenaan. Partizan pakt 1 op 6 en begint dramatisch aan de tweede seizoenshelft.
      Last edited by Reinoud; 17 jun 2018, 15:35.

Comment

En daarna wordt de competitie nog in tweeŽn gehakt en de punten gehalveerd

Comment

Speel nog met een hele oude versie, dus was na 30 wedstrijden gewoon kampioen

Wij hadden 64 punten en Partizan volgde met 58. Uiteindelijk toch nog vrij eenvoudig kampioen geworden

Comment

Niet ontevreden over mijn eerste seizoen in Oekraine. Doel is om volgend jaar meer punten te behalen en meer punten tegen de topteams te behalen. Tegen Dinamo Kiev werd twee keer gelijk gespeeld. Op bezoek bij Shakhtar werd gelijk gespeeld en de overige drie wedstrijden (2x Metallist) werden verloren.

Comment

Weer fm opgepakt met een game met psv
              1e seizoen in de cl

Comment

Overtuigend kampioen in mijn 1ste seizoen in de 3de Bundes Liga.

Comment

En in mijn 2de seizoen promotie naar de 1ste Bundesliga!

Comment

Netjes hoor, kan je jezelf weer meten met de sterkste!

Comment

Alleen word het vechten tegen degradatie, financieel weinig mogelijk en de concurrentie is groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Hughes Bekijk berichten
                        DONE KAMPIOENEN (als promovendus) xd

Hoe zag je ploeg er uit?
                        Heb het zelf ook geflikt met Wolves

Comment

Niet slecht als promovendus zonder transfers, alleen twee newgens van Boca gehuurd en een tweetal oudjes die mijn talenten kunnen begeleiden.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                          X