Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Mijn continentale groep

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Mijn continentale groep

Ik trap hem wel af voor de 2018 versie..

Vrij zware dobber, maar niet onmogelijk.

Comment

Eerste 2 plekken lijken mij schier onmogelijk, 3e plek wordt loodzwaar
      Vooraf dacht ik nog dat dit de zwaarst mogelijke loting was dat ik kon krijgen... en voila xD

http://i66.tinypic.com/2dag30n.png
      Last edited by ADG-Vincent; 27 okt 2017, 14:44.

Comment

Eerste 2 plekken voor mij ook vrijwel onmogelijk. Derde plek wordt ook nog lastig. Feyenoord ook niet gunstig geloot.
        Zeg maar dag tegen die coëfficienten.

Comment

Had slechter gekund. Redelijk gelijkwaardige tegenstanders waarbij zowel groepswinst als een vierde plek tot de mogelijkheden behoren.
          Feyenoord zit hier bij PSG, Liverpool en Spartak

Comment

2e seizoen!

Comment

Eerste seizoen. 4-5-1 For the win

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sacioli Bekijk berichten
                Eerste seizoen. 4-5-1 For the win

Jij gaat bizar goed man. Van wie heb je verloren? En, gaat het nationaal ook zo goed?

Comment

Eerste wedstrijd van Benfica verloren. Gebruikte toen nog een andere tactiek, die niet werkte. Toen even geanalyseerd en die 4-5-1 neergezet. Toen 1-0 gewonnen thuis van Tottenham, 0-1 gewonnen van PSG en 0-0 thuis. Jammer genoeg van Spurs uit verloren met 2-0, was ook niet te houden. Toen won Benfica ineens van PSG waardoor zij eerste werden en PSG laatste

Nationaal sta ik wel eerste. Alleen speel ik niet goed. Je moet ook veel wisselen natuurlijk vanwege de CL en de beker. Hopelijk komt na de winterstop iets meer rust! Twan1810

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sacioli Bekijk berichten
                    Eerste wedstrijd van Benfica verloren. Gebruikte toen nog een andere tactiek, die niet werkte. Toen even geanalyseerd en die 4-5-1 neergezet. Toen 1-0 gewonnen thuis van Tottenham, 0-1 gewonnen van PSG en 0-0 thuis. Jammer genoeg van Spurs uit verloren met 2-0, was ook niet te houden. Toen won Benfica ineens van PSG waardoor zij eerste werden en PSG laatste

Nationaal sta ik wel eerste. Alleen speel ik niet goed. Je moet ook veel wisselen natuurlijk vanwege de CL en de beker. Hopelijk komt na de winterstop iets meer rust! Twan1810
                    Toch knap door in de CL. Nationaal komt het wel goed. Ik zie Feyenoord hier in ieder geval easy kampioen worden, tegenstand is minimaal dit jaar.

Comment

Loting Champions League seizoen 1:
                      Chelsea
                      FC Porto
                      Celtic
                      Feyenoord

Zeer tevreden mee, Poule A was namelijk Bayern, PSG en Liverpool en zag mijzelf al daarin belanden

Comment

Dit bied perspectief voor de volgende rond of überhaupt overwinteren in Europa.

Comment

Zeer moeilijke groep in de CL, 3de plaats is hopelijk haalbaar.

Comment

Vrij makkelijk door de groep heen, alleen Liverpool was tot nu toe te sterk (na een rode kaart van ons).

https://gyazo.com/5a69741d773858b312debb3f321c1882

Comment

Vorig jaar de CL gewonnen, nu zo'n groep. Zal nog lastig worden om zelfs door te gaan.

Comment

GAE EAGLES Die andere twee waren dan ook absoluut geen partij zo te zien.

Jespresso Ziet eruit als een lastige poule, maar als je vorig jaar de CL hebt gewonnen met gemak (zoals ik gelezen heb) dan kan je jezelf meten met de toppers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                                  GAE EAGLES Die andere twee waren dan ook absoluut geen partij zo te zien.

Jespresso Ziet eruit als een lastige poule, maar als je vorig jaar de CL hebt gewonnen met gemak (zoals ik gelezen heb) dan kan je jezelf meten met de toppers.
                                  Nee, 4 gewonnen, 2 verloren. Beide van Liverpool, die zijn gewoon te sterk voor mij. Nu wacht Atletico Madrid. Dus dat wordt een lastige opgave.

Comment

Lastige poule, maar we gaan er voor.

Comment

Poule CL met estafette game Rode Ster seizoen 2

Real Madrid
                                      Juventus
                                      AS Monaco
                                      Rode Ster

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                                        Poule CL met estafette game Rode Ster seizoen 2

Real Madrid
                                        Juventus
                                        AS Monaco
                                        Rode Ster
                                        Goh, makkie hoor!

Comment

Toch 3 punten weten te halen . Winst tegen Real thuis . Gene die dat gedaan heeft is een held ! Helaas wel uitgeschakeld

Comment

In 2039 de eerste Noord-Ierse club ooit geworden die een Europese groepsfase bereikt. Ook de eerste keer dat we een kwalificatieronde in de CL overleven, 1-0 winst thuis tegen Lech, daarna 3-2 verloren dus door op uitdoelpunten. Strømsgodset schakelde Cork City uit, jammer, want hoopte op Ierse clash, maar we wonnen uit verrassend met 2-1 waardoor we aan 0-0 thuis genoeg hadden.

Daarna Basel, duidelijk krachtsverschil. Duurste speler bij Lech was 1,7M, bij Strømsgodset 600K, Basel had 7 spelers boven de 6M. Konden niet veel meer doen dan tegenhouden. Uit verloren we 1-0 waardoor ik hoopte het thuis lang 0-0 te houden om laat naar attacking over te schakelen en zo iets te pakken, maar mijn rechtsback gaf al in de 2e minuut een penalty weg waardoor we praktisch uitgeschakeld waren. Was al knap dat het slechts 2-0 over twee wedstrijden werd, want ze waren véél te goed.

Wel Europa League dus. Alle drie de teams gaan ons natuurlijk compleet verpulveren, maar qua financiën en reputatie gaan we een gigantisch gat slaan met de concurrentie in Noord-Ierland.

Comment

Champions League 2018/2019
                                              Bayern Munchen
                                              Arsenal
                                              Olympiacos
                                              Feyenoord

Arsenal 2 - 0 Feyenoord
                                              '5 Franco Cervi
                                              '32 Rode kaart Sergi Palencia
                                              '64 Pierre-Emerick Aubamayang

Feyenoord 0 - 1 Bayern Munchen
                                              '20 James Rodriguez

Feyenoord 5 - 0 Olympiacos
                                              '10 Florinel Coman
                                              '12 Florinel Coman
                                              '25 Florinel Coman
                                              '45+3 Steven Berghuis
                                              '66 Florinel Coman

Matige eerste serie afgewerkt. Wanneer het echt moest stond Coman gelukkig klaar Maar hopen op die derde plek denk ik zo.

Comment

Coman doet zn werk!

Comment

Zullen we dan eindelijk overwinteren in de CL in seizoen 6?
                                                  Uit gelijk in Brugge 2-2 . Thuis van City en Real gewonnen 3-0 en 6-5 . Uit bij Real 3-0 verloren en thuis van Brugge 5-2 gewonnen.
                                                  Na mag de gene na mij ons naar de volgende ronde loodsen . Al wordt dat nog een hels karwei

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X