Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

FM-Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobjuh Bekijk berichten
    Wel apart dat de 2e club in Gibraltar qua financien een club uit de laagste divisie is en dubbele waard is van andere top clubs uit de hoogste divisie.
    Geen idee hoe ze dat hebben gedaan want voetbal in Gibraltar is geen vetpot en transferbedragen zijn minimaal

Misschien overgenomen door een investeerder?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Misschien overgenomen door een investeerder?
      Klopt, wel apart dat die een shitload aan geld heeft geinvesteerd voor Gibraltar standards.
      Weet ook niet wat ze allemaal aan het doen zijn daar

Last edited by bobjuh; 11 feb 2018, 10:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten

Al gelukt dreries

Weet niet of jij er ook interesse in hebt Bingbangboem ?
        Thanks, maar had in FM16 al kits laten maken die ik nu nog gebruik

Hoe vlot het bij jou?

Comment

Champions League, kijk uit! We komen eraan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bingbangboem Bekijk berichten

Thanks, maar had in FM16 al kits laten maken die ik nu nog gebruik

Hoe vlot het bij jou?
            Kan ik die ergens vinden? Want die sponsor vind ik beetje amateuristisch (een restaurant )

Seizoen 1 kampioen, seizoen 2 gepromoveerd via die slopende play-offs en nu in seizoen 3 middenmoot. Ben helaas nog slechts een semi prof club en sta een tonnetje in de min. Hopen dat ik ff overgenomen wordt. Speel met enkel spelers met een paspoort van Andorra, maar bijna niemand wilt komen joh.

Had verwacht dat FC Andorra wel een hogere reputatie had dan Santa Colomo en al die lokale clubs, maar kan nog geen spelers verleiden tot een overstap. Wel een regen of twee drie met leuke potentie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten

Kan ik die ergens vinden? Want die sponsor vind ik beetje amateuristisch (een restaurant )

Seizoen 1 kampioen, seizoen 2 gepromoveerd via die slopende play-offs en nu in seizoen 3 middenmoot. Ben helaas nog slechts een semi prof club en sta een tonnetje in de min. Hopen dat ik ff overgenomen wordt. Speel met enkel spelers met een paspoort van Andorra, maar bijna niemand wilt komen joh.

Had verwacht dat FC Andorra wel een hogere reputatie had dan Santa Colomo en al die lokale clubs, maar kan nog geen spelers verleiden tot een overstap. Wel een regen of twee drie met leuke potentie.
              Zal ze doorsturen in pb

Wil je enkel door met spelers uit Andorra? Spelers uit de vaderlandse competitie gaan pas willen komen als je een profclub bent, vrees ik.

Heeft dat FC Lusitanos bij jou ook zo een lekkere instroom? Hier echt jaar na jaar mooie talentjes, gratis weg te pikken ook.

Comment

Besloten na dit seizoen naar Kameroen te gaan, ik sta inmiddels weer bovenaan maar de financiën zijn erg slecht, heb in de winterstop een paar spelers moeten verkopen, wil de boel wel netjes achterlaten hier. Chinese clubs trekken ook al aan me, maar je mag maar 3 buitenlanders daar, eerst Afrika veroveren.

Comment

In 2020 bij Barcelona terecht gekomen, de laatste 4 jaar geen platte prijs gewonnen buiten twee keer de Spaanse beker... Besloten schoon schip te maken en wat te verjongen. Digne en Semedo naar Man City voor 40 en 66 miljoen. Rakitic naar Bournemouth voor 30 miljoen. Bernard voor 14 miljoen naar Lyon, Vidal naar Atletico voor 10. PSG kwam dan zwaaien met een bod van 90 miljoen voor Ter Steegen, holy shit... kon ik ook onmogelijk weigeren. 90 miljoen voor een keeper

Comment

AZ had er niet zo'n zin in volgens mij

Comment

Seiz 1 kampioen jl
                      seiz 2 8stw en dus europa play offa(was na 1 match klaar maar toch)
                      seiz 3(winterstop) 5de

lanf leven fc volendam hehe

Comment

Titel verspeeld met nog 2 wedstrijden te gaan

Door de verkoop van een paar belangrijke spelers toch de goede vorm niet door kunnen zetten. Nog 2 wedstrijden kijken of we nog kunnen stijgen, sta nu 4e. En dan naar Kameroen.

Comment

Het Kasteel gaat dan eindelijk toch plaatsmaken voor wat nieuws, want ja... je moet wat als je presteert in de Champions League hè.

Comment

3e geworden, na de laatste competitiewedstrijd komen nog 3 poule wedstrijden in de Champions League, die maak ik nog af en dan neem ik ontslag.

Comment

Mijn eerste seizoen in de hoogste divisie in Gibraltar.
                              Dit was al een aantal seizoenen terug maar het blijft zuur

Comment

Wat is Wilson een goede speler!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennix Bekijk berichten
                                  Wat is Wilson een goede speler!

Heb 'm bij Sparta, hij scoort er aardig op los.

Comment

d28924b0ccaee0d67611353f468f5627.png

Eerste keer dat ik dit zie, leuk

Comment

Mn jeugd had er in ieder geval zin in

Comment

Ez 1e seizoen

Spoiler for afbeelding:

Last edited by Stefanos; 13 feb 2018, 18:06.

Comment

Ze hadden jou gewoon die job moeten geven ipv Advocaat ouwe hooligan

Comment

Het is toch wat lastig in Kameroen, de echte talenten willen voorlopig nog niet naar mij. Begon ook erg slecht met 2 verlies partijen, maar een kleine wijziging in mijn taktiek en het loopt inmiddels alweer beter. Alleen hing mijn laptop vast dus kan ik weer opnieuw beginnen vanaf de 1ste competitie wedstrijd

Comment

Jornski

Dit is het derde seizoen en we hebben ons geplaatst voor de groepsfase van de CL. Dit had ik totaal niet verwacht natuurlijk, een club uit Kosovo die de groepsfase haalt. We hebben in ieder geval geld genoeg nu. Dan kan ik de club uitbouwen tot een mooi bolwerk.

Comment

Lekker man, ik ga nog paar weken Volendam doen en dan ook ergens in het oosten aan de slag. Denk Bosnie in de 2de divisie, als dat speelbaar is.

Met Volendam 4de, laatste match in de playoffs voor europa eruit helaas maar had ik zeker het team niet voor. Wel dikke balans (15mil nu) maar budget zijn nog erg laag. Wel wat spelers gehuurd en gratis gehaald. Grote aankoop cassiera, 3ton. Hopelijk kan hij samen met Stroo (vorig jaar 29 goals) e goals verzorgen.

Comment

Wellicht al vaker gezegd hier ergens, maar Danilo van Braga is kneitertje goedkoop. Die pik ik nu met Ajax op voor 1,9 miljoen euro.. is gewoon vijf sterren.

Comment

Ben ik de enige die geen reet bakt van FM 18?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 3 users online. 0 leden en 3 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X