Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM-Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Het waren mooie 7 minuten...
    Hij scoorde wel trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vuurtjih Bekijk berichten

Hij scoorde wel trouwens
      En dan toch weer gewisseld worden? Dan heb je echt een hekel aan hem xD

Comment

Paar maandjes onderweg met Ajax & Jong Ajax. Lekker beide coachen. Het is zeker niet saai in de Jupiler League...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vuurtjih Bekijk berichten

Per ongeluk de verkeerde speler gewisseld
          Aad de Mos, is that you?

Comment

Het gaat hier dramatisch in Amsterdam .. Teveel spelers verkocht, moet soms met jeugdspelers aantreden. Net wel 1-1 tegen Real Madrid terwijl de 18-jarige Dest op linksback moest aantreden, heeft die Bale toch even in de tang gehouden. Al 3 van de 8 wedstrijden gingen verloren & er lijkt geen rem op te zitten. Nu naar de Kuip, hopelijk veranderd dat de boel een beetje ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

En dan toch weer gewisseld worden? Dan heb je echt een hekel aan hem xD
              Ik wilde Dolberg wisselen, dus ik verplaatste mijn LM naar AMC. Toen wisselde ik de verkeerde AMC

Comment

Net ontslagen bij Parma helaas, blijkbaar toch nog niet helemaal tactisch goed bezig.

Comment

Vandaag eerste game gestart. Jaartje doorgespoeld naar 1 juli 2018. Wil beginnen in derde klasse in Belgie, blijkt Lierse in derde klasse overgenomen door een Tsjechische voorzitter, blijkt er 68.000.000 op de rekening te staan. ??????? Crazy Maar deze game kan ik niet laten liggen. En ben eigenlijk niet aan het cheaten maar voelt toch een beetje vreemd.

Comment

Ik speel met BIlbao , enorme uitdaging. Maar na enkele matchen ben ik van men 4-4-2 ruit , overgestapt naar iets avontuurlijk (pressie, in hoog blok, opbouwen en vooral veel beweging met een knipoog naar Bielsa en Guido van Strikerless Met onverwachts slechts één tegengoal in de competitie met deze formatie.

Last edited by Olivierke; 14 nov 2017, 20:20.

Comment

Bij AZ kun je toch zoveel talenten ophalen, niet normaal

Comment

Als je dacht dat het niet erger kon breekt Dolberg nog effe z'n been. 5 a 6 maanden eruit, ongelofelijk. Sierhuis terug gehaald van z'n uitlening en die mag het nu samen met Cassiera gaan uitzoeken..

Comment

Inmiddels begonnen met m'n eerste game van de nieuwe FM na de officiële release, natuurlijk met Go Ahead Eagles. De eerste 5 wedstrijden allemaal winnend afgesloten (2-0, 4-2, 2-0, 1-0 en 2-0), hopelijk kunnen we deze reeks doorzetten en in ieder geval de eerste periode binnen hengelen! :

Comment

Misschien een hele domme vraag, maar iemand die weet hoe ik op zoek kan naar transfervrije spelers? Gewoon een lijst krijg zeg maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sacioli Bekijk berichten
                              Misschien een hele domme vraag, maar iemand die weet hoe ik op zoek kan naar transfervrije spelers? Gewoon een lijst krijg zeg maar.
                              Als je naar je scoutingsscherm gaat (waar alle spelers staan gewoon) dan klik je rechtsboven op 't blauwe kopje nieuwe zoekopdracht of iets dergelijks en dan staat in het pop-up scherm een optie over de contractstatus. Hier vul je contractstatus afgelopen in en there you go
                              ​​​​​​

Hebben jullie ook het idee dat er dit jaar meer topregens in je lichting zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvdv Bekijk berichten
                                Wil weer een lange carrière starten met NEC. Iemand die al in de Jupiler League heeft gespeeld en weet of er nog fouten in zitten waardoor ik beter kan wachten op een patch? Transfervoorkeuren in Nederland dit jaar wel realistisch?
                                Ik ben in ieder geval al begonnen met NEC

Nog niet echt fouten tegengekomen, maar ben dan ook vooral gefocust om zo snel mogelijk naar de Eredivisie te gaan. Heb Osimhen gehuurd van Wolfsburg, die scoort echt als een malle. Sta nu in maart bovenaan (12 punten los op De Graafschap) dus ga waarschijnlijk kampioen worden Daarna kan het spel echt beginnen, want nu kan ik echt helemaal niks. Gewoon echt veel te weinig geld. Transfers opzich wel redelijk, genoeg binnenlandse transfers. Wel haalt Ajax gelijk Denilson van 43 in seizoen 1. Ferdi is trouwens echt een enorme topper. Groeneveld kan ook heel fijn worden. Proberen zo lang mogelijk vast te houden en dan veel geld voor vangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JordiAFCA1 Bekijk berichten
                                  Inmiddels begonnen met m'n eerste game van de nieuwe FM na de officiële release, natuurlijk met Go Ahead Eagles. De eerste 5 wedstrijden allemaal winnend afgesloten (2-0, 4-2, 2-0, 1-0 en 2-0), hopelijk kunnen we deze reeks doorzetten en in ieder geval de eerste periode binnen hengelen! :
                                  Hoe speel je? Ik krijg het nog niet echt op de rit, al hoewel het de laatste tijd wel wat beter gaat. Wou ala Vlemmings spelen met De Kogel en Hendriks voorin. Maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Daarom maar anders gaan spelen.

Comment

Weet iemand of je die voor geselecteerde rol uit kunt schakelen bij het bekijken van spelerseigeschappen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
                                      Paar maandjes onderweg met Ajax & Jong Ajax. Lekker beide coachen. Het is zeker niet saai in de Jupiler League...

Ben je dan super druk als je t beide doet?

weet iemand nog goede assistent manager voor Ajax?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putdus Bekijk berichten

Ben je dan super druk als je t beide doet?

weet iemand nog goede assistent manager voor Ajax?
                                        Het zijn wat meer wedstrijden. Ben ook nog coach van Nederland onder 21. Heb 2 avondjes gespeeld en ben nu eind november, dus gaat alsnog redelijk snel. Over je tweede vraag: Ik heb iets gedownload waardoor de gehele Ajax-staff er weer stond. Heb Spijkerman gepromoveerd van trainer naar assistent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GAE EAGLES Bekijk berichten

Hoe speel je? Ik krijg het nog niet echt op de rit, al hoewel het de laatste tijd wel wat beter gaat. Wou ala Vlemmings spelen met De Kogel en Hendriks voorin. Maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Daarom maar anders gaan spelen.
                                          Ik speel een 4-4-2 op lijn, qua resultaten gaat het wel prima, exhter domineer ik nog totaal niet, dat gaat de volgende stap worden in het proces. De Kogel meteen 5 maanden geblesseerd bij mij waardoor ik met Werkhoven speel en soms zelfs met dat talentje Hrasic (?).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pietert Bekijk berichten

Ik ben in ieder geval al begonnen met NEC

Nog niet echt fouten tegengekomen, maar ben dan ook vooral gefocust om zo snel mogelijk naar de Eredivisie te gaan. Heb Osimhen gehuurd van Wolfsburg, die scoort echt als een malle. Sta nu in maart bovenaan (12 punten los op De Graafschap) dus ga waarschijnlijk kampioen worden Daarna kan het spel echt beginnen, want nu kan ik echt helemaal niks. Gewoon echt veel te weinig geld. Transfers opzich wel redelijk, genoeg binnenlandse transfers. Wel haalt Ajax gelijk Denilson van 43 in seizoen 1. Ferdi is trouwens echt een enorme topper. Groeneveld kan ook heel fijn worden. Proberen zo lang mogelijk vast te houden en dan veel geld voor vangen.
                                            Ik start mijn carrière vanavond. Ben altijd eerst uren kwijt aan de editor, zonder realistische spelerseigenschappen kan ik niet met NEC spelen. Breinburg bijvoorbeeld zijn passing in FM zijn sterke punt terwijl het gewoon een goede balafpakker is. Braken staat als 10 terwijl hij een spits is etc. Heb het nu wel goed staan denk ik.

Comment

Iemand die bereid is om een tactiek (grondig) te testen? En het juiste spelersmateriaal ervoor heeft of zich in de toekomst wil inkopen?

Heb een platte 4-4-2 en een 4-2-3-1 in de aanbieding. Had nog graag input van anderen gehad, over een heel seizoen bekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten
                                                Iemand die bereid is om een tactiek (grondig) te testen? En het juiste spelersmateriaal ervoor heeft of zich in de toekomst wil inkopen?

Heb een platte 4-4-2 en een 4-2-3-1 in de aanbieding. Had nog graag input van anderen gehad, over een heel seizoen bekeken.
                                                Wil wel een keer een collabo doen, als je daar oren naar hebt? Ik heb wel een team voor een platte 4-4-2 maar wil in die save toch echt mijn eigen tactiek maken.

Comment

Tjongejonge. Sta je met 2-0 voor tegen Real in Madrid. Komen die achterlijke toch weer op 2-2. Echt zuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Wil wel een keer een collabo doen, als je daar oren naar hebt? Ik heb wel een team voor een platte 4-4-2 maar wil in die save toch echt mijn eigen tactiek maken.
                                                    De tactiek is normaal wel af, het is gewoon voor bevestiging dat die ook bij anderen werkt in feite

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 3 users online. 1 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X