Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM-Cafť

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

FM-Cafť

Heb jij een leuk nieuwtje over je eigen savegame of wil je gewoon wat kwijt? Zeg het hier!

Om af te trappen, ik vond dit wel een interessante tweet van Miles Jacobson.

"If a player has scored 2 goals & you get a penalty, you can now choose if he takes it or not #FM18'

Voorheen nam deze speler toch al automatisch de penal dan? Maar nu kan je dus kiezen om dat niet te doen. Noujah ga een speler geen hattrick afpakken.
    Last edited by Sophomore; 27 okt 2017, 10:51.

Comment

Dit is nieuw, toch? Komt me iig niet bekend voor. Voorheen moest je altijd zeuren bij het bestuur voor een groter scoutingsgebied, blijkbaar kan je het nu zelf bepalen (als het budget dit toelaat neem ik aan).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Dit is nieuw, toch? Komt me iig niet bekend voor. Voorheen moest je altijd zeuren bij het bestuur voor een groter scoutingsgebied, blijkbaar kan je het nu zelf bepalen (als het budget dit toelaat neem ik aan).
        Ja is nieuw.

Comment

Kyrill Jornski Waar zullen deze bedragen invloed op hebben binnen je financieŽn? Zal dat transferbudget zijn/spelerssalarissen of zal het ergens anders van af gaan

Comment

Van je algehele saldo volgens mij.

Dit zeg ik fout. Als je je scouting budget omhoog gooit, gaat het van je transferbudget.
            Last edited by Sacioli; 27 okt 2017, 11:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoorders Bekijk berichten
              Kyrill Jornski Waar zullen deze bedragen invloed op hebben binnen je financieŽn? Zal dat transferbudget zijn/spelerssalarissen of zal het ergens anders van af gaan
              Gaat van je transferbudget als ik het goed bekeken heb. Je hebt nu twee balkjes die je kunt schuiven. Salarisbudget/Transferbudget en Scoutingsbudget/Transferbudget.

Comment

2D klassiek is wel een beetje verziekt zeg..

Comment

Ik heb geen paypal
                  Is er iemand bereid https://2game.com/football-manager-2...ign=allkeyshop

Betakey voor miij aan te schaffen ik wil dan nu direct 32 euro naar je overmaken....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten
                    Las al op het forum dat je beter 3D maar dan analyse kan gebruiken. Haast hetzelfde maar wel betere graphics.

Comment

Een Jonny Evans die 40,5 miljoen waard is... Het moet niet gekker worden...

Comment

Bod van 35 miljoen euro werd afgewezen deze zomer door WBA Jornski

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten
                          Ik heb geen paypal
                          Is er iemand bereid https://2game.com/football-manager-2...ign=allkeyshop

Betakey voor miij aan te schaffen ik wil dan nu direct 32 euro naar je overmaken....
                          PB me maar even.

Comment

Om een of andere reden zijn al mijn spelers pikzwart en zonder gezicht wel de juiste kleur haar...
                            En vinden jullie de wedstrijden ook zoveel trager gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickossz Bekijk berichten

PB me maar even.
                              Thnx man voor aanbod maar is niet meer nodig !
                              Zo begonnen zojuist met Fc Metz Twan1810 heb er zin in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten
                                Heb je een screen? Speel altijd 2D, maar heb geen beta. Ben erg benieuwd!

Comment

Ben ik de enige die vind dat het doorgaan veel trager gaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                                    Ben ik de enige die vind dat het doorgaan veel trager gaat?
                                    Het is slechts de beta he, maar klopt inderdaad. Hoop dat alles een beetje vloeiender gaat in de officiele versie. Ben nog niet echt onder de indruk.

Vind alles ook vrij onoverzichtelijk.

Comment

Is inderdaad niet de overzichtelijkste FM ooit.

Weet iemand of je een nieuwe game moet starten als je een namefix erin wil zetten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                                        Is inderdaad niet de overzichtelijkste FM ooit.

Weet iemand of je een nieuwe game moet starten als je een namefix erin wil zetten?
                                        Ach, is gewoon even wennen

Inderdaad een nieuwe game bij namefix.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RobinLandman Bekijk berichten
                                          Om een of andere reden zijn al mijn spelers pikzwart en zonder gezicht wel de juiste kleur haar...
                                          En vinden jullie de wedstrijden ook zoveel trager gaan?
                                          Waarschijnlijk te maken met je grafische instellingen. Check even hoe dit staat ingesteld bij 'voorkeuren'

Comment

Is de demo ook al uit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten
                                              Is de demo ook al uit?
                                              Nee, geloof pas ergens bij de officiŽle release...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Ach, is gewoon even wennen

Inderdaad een nieuwe game bij namefix.
                                                Waar kan je deze selecteren om in de game opgenomen te worden want ik zie dat vakje nietmeer dat je in FM17 had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Nee, geloof pas ergens bij de officiŽle release...
                                                  Ah kutzooi.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 3 users online. 1 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X