Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik speel nu tegen...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten
    Heb echt nog nooit gezien dat een systeem met 2 verdedigers rendabel was. Lijkt mij toch dat je dan aan alle kanten voorbij gespeeld wordt..
    Exact. Dat is dan ook de reden dat ik zoveel tegendoelpunten krijg, maar daarentegen ook de reden dat Haps en Nieuwkoop/Palencia/Amrabat aanvallend hun steentje bij kunnen dragen. Daarnaast halen ze met hun sprintsnelheid menig vleugelaanvaller wel in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
      Kramer in oranje?

EDIT:
      Last edited by Mangata; 10 nov 2017, 19:03.

Comment

Wat een heerlijke dit! Fekir viel 10 minuten voor tijd in en maakte tevens zijn debuut!

Last edited by Jotew; 10 nov 2017, 19:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mangata Bekijk berichten

EDIT:
          Hahahahaha wat onrealistisch eigenlijk

Comment

PSV - AZ

Comment

B- of misschien wel C-teampje van Dortmund. Maar toch een heerlijke overwinning.

Comment

(FM17)

Moest in de eerste ronde van de Europa League tegen Young Boys. Mijn duurste speler is 24,000 waard, hun duurste speler 7,5 miljoen, dus ik dacht niet dat we door zouden komen. Thuis 27 schoten tegen en 0 voor, maar wel 0-0 gehouden, uit op miraculeuze wijze gewonnen Volgende tegenstander is Bohemians Praag, die zouden te doen moeten zijn dus een derde ronde is eventueel een optie.
                Last edited by PJHoutman; 14 nov 2017, 14:07.

Comment

Lekkere uitdaging lijkt me, PJHoutman Heb je wat leuke spelers?

Hier met Lowestoft wel héél erg goed aan het seizoen begonnen, enorme boost dit.

Comment

Uitwedstrijd tegen Bohemians heel dom aangepakt met een te grote focus op de flanken waardoor hun spitsen eigenlijk vrij spel kregen. Had niet verwacht dat hun grijze spelers zo goed zouden zijn. In de thuiswedstrijd orde op zaken gesteld en nu door naar de 3e voorronde waar we met KR Reykjavik wederom een haalbare tegenstander zouden moeten hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Bingbangboem Bekijk berichten
                    Lekkere uitdaging lijkt me, PJHoutman Heb je wat leuke spelers?
                    Niks bijzonders. Zit nu in mijn elfde seizoen en beginnen eindelijk een stabiele topper te worden, vorig jaar 2e op één punt van de kampioen, maar ben nog steeds semiprof en kan geen spelers van buiten Noord-Ierland halen. Binnen Noord-Ierland kiezen de toppers nog steeds voor Linfield of Cliftonville en kan ik eigenlijk alleen proberen afdankertjes te pakken of talenten heel vroeg op te halen. Moet het vooral van de tactiek hebben op dit moment.

Dit zijn mijn toppers en dat zegt wel genoeg denk ik :

Last edited by PJHoutman; 14 nov 2017, 22:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mangata Bekijk berichten

Jo-Hee, Jo-Ho, Jo-Fucking-Ho!
                      Welke facepack gebruik je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mouko Bekijk berichten

Welke facepack gebruik je?
                        DF11

Comment

Tof hoor PJHoutman, mooie club

Laatst een docu over de oude/nieuwe club uitgekomen. Kan 'em echter nog steeds niet online vinden

Last edited by Sophomore; 15 nov 2017, 17:13.

Comment

PSV - Rangers FC poulefase europa league

Comment

Comment

AJAX - PSV 0 - 2 Ajax op 15 punten gezet heerlijk!
                                Last edited by Mark Hughes; 16 nov 2017, 06:22.

Comment

hoppa eerste prijs binnen!

Comment

Netjes hoor! Vooral als je Navratil aan het voetballen krijgt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superboeren Bekijk berichten
                                      Netjes hoor! Vooral als je Navratil aan het voetballen krijgt
                                      vind het in FM geen verkeerde speler, toch 14 goals gemaakt dit seizoen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten

vind het in FM geen verkeerde speler, toch 14 goals gemaakt dit seizoen
                                        Haha dat klopt, in FM is het altijd wel een aardig goede speler.

Comment

Lekker gedaan Duarte

Comment

Na het eerste verlies van het seizoen (3-1 Villarreal) zag ik deze topper somber in, gelukkig hebben we hem gepakt en staan we inmiddels op een gedeeld eerste plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minitolluz Bekijk berichten
                                              Na het eerste verlies van het seizoen (3-1 Villarreal) zag ik deze topper somber in, gelukkig hebben we hem gepakt en staan we inmiddels op een gedeeld eerste plaats.

Knappe overwinning hoor! Nog aankopen gedaan?

Comment

Twan1810 Nee ik begin een save 9 vd 10 keer zonder transfers te doen maar had dat bij deze eigenlijk wel moeten doen. In de aanval is er keuze genoeg maar het middenveld en op rechtsback had ik nog wel een speler willen halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minitolluz Bekijk berichten
                                                  Twan1810 Nee ik begin een save 9 vd 10 keer zonder transfers te doen maar had dat bij deze eigenlijk wel moeten doen. In de aanval is er keuze genoeg maar het middenveld en op rechtsback had ik nog wel een speler willen halen.
                                                  Aha, wel net zo realistisch natuurlijk Heb je wel de financiele middelen om je te versterken?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X