Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Ik speel nu tegen...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten

Dank dank. Gaat inderdaad goed. Schrok me dood toen ik op 0-1 kwam in Camp Nou .

Achjah het was leuk om even te dromen.
    Haha, ik heb dan altijd: Zal ik nu van tactiek wisselen en de pot dichtgooien of op dezelfde wijze verder gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Haha, ik heb dan altijd: Zal ik nu van tactiek wisselen en de pot dichtgooien of op dezelfde wijze verder gaan?
      Tjah na één minuut is wel erg vroeg. Had gehoopt met een gelijkspel de rust te halen, jammer maar helaas.

Comment

Doei Brabanders

Comment

Toch wel bijzonder makkelijk door de poulefase heen met Willem II.

Comment

Daniell het gaat aardig met je taktiek :

Comment

Zeer nette overwinning tegen Napoli hoor

Comment

Zeer nette overwinning tegen Napoli hoor
                Thnx!! Ik heb ook nog een eigen taktiek ingeladen... Zal ik ook nog heel veel gaan gebruiken maar eerst maar even omhoog schieten met die van Daniell. Dan middenstuk van seizoen eigen taktiek en dan die van hem weer. Want al mijn teams met mijn eigen taktieken blijven inzakken tegen einde van seizoen met teveel nederlagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Daniell het gaat aardig met je taktiek :
                  Alweer weg bij Excelsior?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Alweer weg bij Excelsior?
                    Ja had geen zin om voor 14e keer ontslagen te worden
                    Had bij Sparta wel ED en Pescara gesolliciteerd en laatste bood me als eerste contract aan.
                    ​​​

Comment

Ja had geen zin om voor 14e keer ontslagen te worden
                      Had bij Sparta wel ED en Pescara gesolliciteerd en laatste bood me als eerste contract aan.
                      ​​​
                      Lekker hoor. Serie A al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Lekker hoor. Serie A al?
                        Ja het is Serie A! Sta momenteel 8e met 9e winst 3 gelijk en 7 verlies. Heb mijn doelstellingen kunnen aanpassen maar heb het laten staan op degradatie ontlopen.

Comment

Ja het is Serie A! Sta momenteel 8e met 9e winst 3 gelijk en 7 verlies. Heb mijn doelstellingen kunnen aanpassen maar heb het laten staan op degradatie ontlopen.
                          Zou ik ook gedaan hebben. Pas eigenlijk nooit mn doelstelling aan.

Comment

Zou ik ook gedaan hebben. Pas eigenlijk nooit mn doelstelling aan.
                            Ja precies, mee eens. We doen nog mee om plek 3 voor CL plaatsing... Maar ik kon het bij Excelsior ook doen had toen ook niet gedaan en ging via nacompetitie uit tegen Super Boeren dus ja. Maar na 23 duels hebben we al 38 dus en staan 7e dus handhaving is iig in theorie minimaal al een feit.

Comment

Forfait score .

Comment

"Een ploeg wint met forfaitcijfers als de eindscore van de wedstrijd 5-0 is. Vaak gaat het om een wedstrijd waarbij een partij niet is komen opdagen en daarom automatisch verloren heeft." Weer wat geleerd glennix

Dat zijn de lekkerste

Comment

Dat is lekker op z'n Duits

Comment

Eerste wedstrijd 1-1 gespeeld, dacht dat het niet meer wat zal worden na die rode kaart maar opeens vloog alles erin

Comment

Eerste CL-Campagne meteen in een aartsmoeilijke groep met PSG, Atletico Madrid & Shakhtar Donetsk.
                                      tot deze wedstrijd enkel in Shakthar een punt gehaald(2-2), 2* verloren van Atletico( 2-0 uit, 1-5 thuis) en 1* verloren tegen PSG( 1-3 thuis)

Als we de volgende wedstrijd winnen tegen Shakhtar mogen we naar de EL. Zou toch een stunt(je) zijn.
                                      Seizoen 2 overigens.

Comment

Haha bizar zeg, domineer de competitie totaal niet ofzo. Plots vloog alles binnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel RAFC Bekijk berichten

Haha bizar zeg, domineer de competitie totaal niet ofzo. Plots vloog alles binnen.
                                          Haha mooi man, hier net met Antwerp gelijkgespeeld tegen Anderlecht. Wel daarvoor tegen Internazionale gewonnen met 3-0 in Europa League, nu maar hopen dat de terugwedstrijd in Italië niet teveel schade oplevert.

Comment

Na drie seizoenen Willem II en drie seizoenen Palermo aanbeland bij Hoffenheim, eerste competitiewedstrijd was uit naar Bayern:

Comment

Seizoen 2 met Gent-Zeehaven, na promotie naar Eerste Amateur (3e klasse) hebben we een stevige, jonge Belgische ploeg opgebouwd. Het loopt vooralsnog vlotjes ondanks een quasi volledig nieuwe A-kern, bewijst ook de stunt tegen Essevee in de beker! Invallers Trompet & Diouck wissen een wel erg korte voorsprong van Zulte uit & doen ons zweven

In de achtste finales loten we onze stadsrivaal, AA Gent. Geweldige fiche in eigen huis!
                                              Last edited by Bingbangboem; 13 apr 2018, 12:52.

Comment

Nog nooit gehoord van dat clubje, maar blijkt in het verleden toch aardig vaak op het hoogste niveau te hebben gespeeld. Zo zijn er wel meer clubs daar die mij weinig tot niets zeggen, maar een groot verleden hebben (zoals Union Sint-Gillis).

Deze match gesimuleerd en dacht van "ah jammer, 6-0 verloren". Toen ik goed keek, bleken wij echter gewonnen te hebben

Comment

Van de laatste 9 titels in Noord-Ierland gingen er 7 naar ons en 2 naar Coleraine, dat als enige club een beetje gelijke tred met onze ontwikkeling heeft kunnen houden. Dus schieten we ze op een regenachtige dinsdagavond even op eigen veld met 6-2 kapot
                                                  Last edited by PJHoutman; 16 apr 2018, 12:31.

Comment

Bekerfinale tweede seizoen, geen idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X