Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met welke club start jij?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Fenerbahce denk ik of in de lagere divies van Engeland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Heb het artikel gelezen en alleen Sochaux spreekt me aan maar dat komt ook deels door de updates van Duarte. over zijn huidige game.
      mooie club met leuke jeugdopleiding idd, mijn eerste game zal waarschijnlijk met Everton zijn.

Comment

PSV zowieso om ff in te komen weer

Comment

Heb nu een geweldig eerste seizoen gehad met AC Milan maar geen zin meer om FM17 te openen nu FM18 (beta) voor de deur staat

Zit te denken weer met AC Milan te starten! Andere teams die waar ik nog uit ga kiezen zijn Newcastle United, FC Twente, Everton, Dortmund, HSV (Enkel wanneer er een editor file is die Regionalliga speelbaar maakt voor II-elftallen), Valencia, Celta de Vigo...

In ieder geval keus genoeg
          Last edited by Jotew; 26 okt 2017, 13:25.

Comment

Ik denk dat ik ga starten met Leipzig. Interessante spelers, jeugd en een grote uitdaging om met een redelijk sub elftal wat verrassende transfers te maken, mooie selectie op te bouwen en hopelijk ver te kunnen komen in de CL. Everton, Sevilla, Valencia.. ook dat zijn teams in deze categorie. Leuk en interessant met uiteraard tactiekje van Rossini' !
            Last edited by Bennie; 9 nov 2017, 15:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bennie Bekijk berichten
              Ik denk dat ik ga starten met Leipzig. Interessante spelers, jeugd en een grote uitdaging om met een redelijk sub elftal wat verrassende transfers te maken, mooie selectie op te bouwen en hopelijk ver te kunnen komen in de CL. Everton, Sevilla, Valencia.. ook dat zijn teams in deze categorie. Leuk en interessant met uiteraard tactiekje van Rossini' !
              Schitterende keuze. Veel potentieel daar. Mijn eerste tactiek gaat trouwens perfect bij Leipzig passen denk ik. Heb al een ideetje, maar kan er pas vanaf morgen aan beginnen werken. Dus je zal nog even geduld moeten oefenen vriend!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

Schitterende keuze. Veel potentieel daar. Mijn eerste tactiek gaat trouwens perfect bij Leipzig passen denk ik. Heb al een ideetje, maar kan er pas vanaf morgen aan beginnen werken. Dus je zal nog even geduld moeten oefenen vriend!
                Ik wacht rustig af!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                X