Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met welke club start jij?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Met welke club start jij?

Over twee weken kunnen we weer aan de slag. Welke uitdaging ga jij als eerste aan? Begin je aan een journey of start je met een topclub? Wordt het een club met veel geld of start je in de krochten van Engeland om je op te werken?

KV Mechelen, klassiekertje van mijn kant!

Comment

Met de Superboeren ofcourse, de game ontdekken.

Comment

Anderlecht of Spurs!

Comment

Denk dat ik zoals de afgelopen twee jaar direct met een Journeyman begin. Anders wordt het een club als Getafe, waar ik elk jaar een lange carriŤre mee heb, of met Brighton, dat mij afgelopen jaar bijzonder goed is bevallen.

Comment

Ik twijfel nog een beetje...

Waarschijnlijk begin ik als eerste met Ajax om even aan de game te wennen en de nieuwe toevoegingen.
            De eerste echte lange game zal hoogstwaarschijnlijk met Bognor Regis Town zijn die voor het eerst in zeer lange tijd weer vanaf het begin speelbaar zijn in de laagste Engelse divisie

Comment

Eerst Ajax. En daarna de grotere Europese competities en dan zullen Man Utd, Real Madrid en AC Milan voorbijkomen.

Comment

Denk met PSV in de Eredivisie en daarna weer met een World League.

Comment

Heb ook altijd een paar standaard games. CD Tenerife zal sowieso voorbij komen, maar ook Salford City en een club uit de Nederlandse Jupiler League. Heb momenteel met FM17 een mooie game met Internationale, die ook een heldenselectie hebben dus er bestaat een kans dat ik ook met hen ga starten.
                  Last edited by Vilhena; 13 okt 2017, 18:05.

Comment

Misschien dat ik ook ga kijken bij Salford City gezien ik daar deze FM een leuke game mee gehad heb t/m de Premier League. Wil ook zoals elk jaar in het Oostblok kijken en wellicht in Frankrijk en/of Portugal.

Comment

PSV zoals altijd en ik denk Hertha

Comment

Start met Ajax, om daarna meteen door te gaan met een journeyman

Comment

Een game zoals ik nu heb ga ik volgend jaar weer oppakken. Beginnen met Eagles en kijken hoever ik kan komen zonder spelers te halen. Zodra de CL binnen is ga ik de wereld over. Bevalt me prima zo. Misschien wel de leukste game die ik in jaren heb gehad.

Comment

zoals altijd zal ik als werkeloze zondagamateur in de 6e divisie noord of zuid in Engeland starten en trachten de club naar de PL te brengen, mocht ik onderweg sneuvelen, dan ga ik als clubhopper of journeyman verder. tevens speel ik met een LLM game in touch om tactieken te testen. in elk geval ga ik geen gebruik maken van zgn hulpmiddelen zoals fitnesscoach enz en ook geen saves voor wedstrijden of zo. alles zo normaal mogelijk en voor mijn eigen plezier

Comment

Waarschijnlijk gewoon met een topclub (City, Real o.i.d.) om even aan de aanpassingen te wennen. Daarna ga ik sowieso een game starten met FC United of Manchester

Comment

Feyenoord, like always.

Comment

Ajax vs Feyenoord in een online game met m'n FM-maat. Wie ik ben weet ik nog niet.

Comment

Hele poos geen FM meer gespeeld. 2012 was de laatste die ik intensief speelde. De rest wel aangeschaft maar telkens nooit verder gekomen dan de voorbereiding. Na mijn studietijd gewoon te weinig tijd. Door de nieuwe features wel weer nieuwsgierig geworden. Denk dat ik maar eens begin in een lagere competitie in Engeland, Spanje of ItaliŽ. Iemand suggesties?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel_3 Bekijk berichten
                                      Hele poos geen FM meer gespeeld. 2012 was de laatste die ik intensief speelde. De rest wel aangeschaft maar telkens nooit verder gekomen dan de voorbereiding. Na mijn studietijd gewoon te weinig tijd. Door de nieuwe features wel weer nieuwsgierig geworden. Denk dat ik maar eens begin in een lagere competitie in Engeland, Spanje of ItaliŽ. Iemand suggesties?
                                      Spanje: Real Oviedo
                                      Engeland: Bury, Oxford, Plymouth
                                      ItaliŽ: Messina

Ga zelf denk een keer voor een Oost-Europese uitdaging. Een leuke club in TsjechiŽ of Slask Wroclaw in Polen.

Comment

Sinds de start eigenlijk altijd met Feyenoord. Daarna ga ik denk ik over op Valencia!

Michiel_3

Ligt eraan wat je wilt?
                                        Last edited by Sacioli; 17 okt 2017, 12:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Spanje: Real Oviedo
                                          Engeland: Bury, Oxford, Plymouth
                                          ItaliŽ: Messina

Ga zelf denk een keer voor een Oost-Europese uitdaging. Een leuke club in TsjechiŽ of Slask Wroclaw in Polen.
                                          Ga deze clubs eens even uitpluizen op wikipedia. Moet wel een mooi verhaal achter zitten naturrlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sacioli Bekijk berichten
                                            Sinds de start eigenlijk altijd met Feyenoord. Daarna ga ik denk ik over op Valencia!

Michiel_3

Ligt eraan wat je wilt?
                                            Club naar hoogste niveau brengen en dan stap maken naar de top (andere club)

Comment

Thanks voor het meedenken!

Comment

ik twijfel nog tussen FC Groningen, Feyenoord of PSG (om alle features te ontdekken)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel_3 Bekijk berichten

Ga deze clubs eens even uitpluizen op wikipedia. Moet wel een mooi verhaal achter zitten naturrlijk
                                                  Ik twijfel zelf nog om met ACR Messina een game te gaan spelen want het is een interessant verhaal. Na altijd onopvallend op de lagere niveaus geacteerd te hebben kwamen ze begin deze eeuw opeens in de Serie A terecht. Daar ging het zo goed dat besloten werd een reusachtig stadion te bouwen (Stade San Filippo, 40.000 capaciteit) om de dromen van Europees voetbal waar te maken. Dit lukte echter niet en de club ging failliet. Het stadion is er nog alleen van de ooit zo ambitieuze club is niet veel meer over. Echter, de fundamenten liggen er..

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X