Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

3-4-3 - Counterstrike - Daniell

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Gebruik deze nu bijna een heel seizoen met Depor. Wisselvallig, maar dat is niet raar gezien de kwaliteit van mijn team. Veel grote uitslagen valt mij op, krijg echt enorm veel goals tegen maar maak er ook veel. Misschien omdat mijn defensie niet het sterkste deel van de ploeg is. Nog andere tips om dit te kantelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MR23 Bekijk berichten
      Gebruik deze nu bijna een heel seizoen met Depor. Wisselvallig, maar dat is niet raar gezien de kwaliteit van mijn team. Veel grote uitslagen valt mij op, krijg echt enorm veel goals tegen maar maak er ook veel. Misschien omdat mijn defensie niet het sterkste deel van de ploeg is. Nog andere tips om dit te kantelen?
      Ik haal de centrumspits er weleens af voor een defensieve middenvelder, misschien dat dat werkt voor je?

Comment

Gaat dat niet ten koste van de aanvallende kracht? Ik ga het iig eens proberen, iemand had het over een DMC als balafpakker dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MR23 Bekijk berichten
          Gaat dat niet ten koste van de aanvallende kracht? Ik ga het iig eens proberen, iemand had het over een DMC als balafpakker dacht ik.
          Als je aanvallend teveel moet inleveren kun je overwegen om hem op MC of AMC te zetten. Ik zet hem op DM (DM op verdedigen) wanneer ik de overwinning binnen wil halen en dus vind ik het dan niet zo erg als we aanvallend wat minder zijn in de laatste vijftien minuten. Heb ook wel eens met AMC op support gespeeld, heb je iets meer controle over het middenveld en iemand die mee verdedigt. Op MC zou ik een CM op support gebruiken.

Comment

Daniell

Ik gebruik ook een soortgelijke tactiek met San Marino (land). Werkt bij vlagen erg goed moet ik zeggen (wel in 2032, dat moet ik er wel bij zeggen)

Last edited by Thomassje123; 23 feb 2018, 02:55.

Comment

Heeft er inderdaad wel wat van weg Thomassje123

Is dat FM16 btw?

Comment

FM14 als het goed is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                  Heeft er inderdaad wel wat van weg Thomassje123

Is dat FM16 btw?
                  14 zelfs inderdaad

Comment

Heerlijke tactiek!! Speel nu met Sunderland in Championship 1ste jaar.. Heb tot nu toe 8 winst, 1 gelijk en 1 verlies gedraaid. Dus gaat de goeie kant op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrGerrits Bekijk berichten
                      Heerlijke tactiek!! Speel nu met Sunderland in Championship 1ste jaar.. Heb tot nu toe 8 winst, 1 gelijk en 1 verlies gedraaid. Dus gaat de goeie kant op!
                      Lekker hoor! Leuk dat je reageert ook, sinds 2013 lid maar jouw eerste bericht is aan één van mijn topics gegund. Mag ik dan meteen zo brutaal zijn om te vragen waarom je niet wat vaker berichten plaatst als je al zo lang lid bent?

Zou het tof vinden als je me op de hoogte blijft houden van je prestaties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten

Lekker hoor! Leuk dat je reageert ook, sinds 2013 lid maar jouw eerste bericht is aan één van mijn topics gegund. Mag ik dan meteen zo brutaal zijn om te vragen waarom je niet wat vaker berichten plaatst als je al zo lang lid bent?

Zou het tof vinden als je me op de hoogte blijft houden van je prestaties
                        Ik heb toen een acount aangemaakt maar verder nooit iets mee gedaan. En dacht nu eens wat vaker te reageren op dit forum.. misschien zelfs een novel te beginnen. Ben alleen nog niet helemaal uit welke club ik hiervoor ga gebruiken... Maar bedankt voor je leuke reactie. Ik zal mijn savegame met Sunderland in iedergeval door zetten en je op te hoogte houden van de prestaties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrGerrits Bekijk berichten

Ik heb toen een acount aangemaakt maar verder nooit iets mee gedaan. En dacht nu eens wat vaker te reageren op dit forum.. misschien zelfs een novel te beginnen. Ben alleen nog niet helemaal uit welke club ik hiervoor ga gebruiken... Maar bedankt voor je leuke reactie. Ik zal mijn savegame met Sunderland in iedergeval door zetten en je op te hoogte houden van de prestaties
                          Goed om te lezen dat je wat meer wilt posten. Een novelle is een mooie manier om je savedgames nog intensiever te maken. Ik heb altijd het idee dat wanneer ik schrijf over FM ik het allemaal veel bewuster beleef en dat maakt mijn savedgames nog leuker! Ik kan het je zeker aanraden dus. Mocht je moeite hebben met het kiezen van een club, kun je altijd vragen om inspiratie. Volg dan even onderstaande link

https://forum.manutd.nl/forum/footba...9-club-gezocht

Comment

Ik heb dat trucje met de ball playing defender (cover) ook eens toegepast. Kijken of het achterin dan beter gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                              Ik heb dat trucje met de ball playing defender (cover) ook eens toegepast. Kijken of het achterin dan beter gaat.
                              En hoe bevalt dat?

Comment

Nou, ben ook maar begonnen met de tactiek. Een ramp tot nu toe. Begon nog aardig met een 3-1 overwinning op leicester, maar daarna 4 wedstrijden op rij verloren. Krijg gewoon uit bij arsenal en Liverpool 30 schoten tegen. Moest uit naar southampton, kreeg 5 goals tegen. Onvoorstelbaar heb alles ingevoerd zoals hierboven beschreven maar werkt gewoon niet, ben west ham. Heel erg demotiverend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door larsfeyenoord Bekijk berichten
                                  Nou, ben ook maar begonnen met de tactiek. Een ramp tot nu toe. Begon nog aardig met een 3-1 overwinning op leicester, maar daarna 4 wedstrijden op rij verloren. Krijg gewoon uit bij arsenal en Liverpool 30 schoten tegen. Moest uit naar southampton, kreeg 5 goals tegen. Onvoorstelbaar heb alles ingevoerd zoals hierboven beschreven maar werkt gewoon niet, ben west ham. Heel erg demotiverend.
                                  Spelers moeten wennen aan de tactiek natuurlijk. Geen idee of ze ook de rollen kunnen spelen van de tactiek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Spelers moeten wennen aan de tactiek natuurlijk. Geen idee of ze ook de rollen kunnen spelen van de tactiek?
                                    Spelers moeten inderdaad wennen maar heb vanaf begin training vol op tactiek gezet, trainers aangesteld die goed zijn wat betreft tactiek. Spelers moeten wennen aan de rollen inderdaad maar goed da basis van de tactiek moet dan wel in orde zijn en dat idee heb ik nu niet bij dit elftal dan.

Comment

Ik ben van Excelsior waarmee gedegradeerd was(maar keer niet ontslagen hehe) overgestapt naar Pescara in de Serie A. Doel is hier proberen degradatie te voorkomen. Ga het met o.a deze taktiek doen. Oefenwedstrijden gaan dikke prima, nu echte werk nog!

Comment

Lekkere tactiek hoor Daniell . Met Ajax zeker te doen. Nederlands elftal 3de geworden op het WK met een matig elftal en met mijn GAE save meteen kampioen (eerste divisie) geworden en in het seizoen daarna 15 punten uit 7 wedstrijden en nog ongeslagen. Met best een matige voorhoede !
                                        Last edited by FMNOOB; 25 apr 2018, 20:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten
                                          Lekkere tactiek hoor Daniell . Met Ajax zeker te doen. Nederlands elftal 3de geworden op het WK met een matig elftal en met mijn GAE save meteen kampioen (eerste divisie) geworden en in het seizoen daarna 15 punten uit 7 wedstrijden en nog ongeslagen. Met best een matige voorhoede !
                                          Die matige voorhoede speelt bij mij al 4 of 5 seizoen lang iedereen aan diggelen. Hendriks die elk seizoen 35+ scoort (recordseizoen 50). Werkhoven en Langendijk doen het zeer aardig met ook 20+ goals. Speel in hetzelfde systeem.

https://forum.manutd.nl/forum/footba...er-in-de-krant

Comment

Op dit moment gedeeld eerste samen met Real na 22 wedstrijden. Mn drie spitsen doen het meer dan prima, Aduriz topscorer van Spanje en Muniain en Williams ook flink wat doelpunten en assists. Daarnaast zet ik Raúl García ook als spits, scoort ook veel. Doordat ik zo goed presteer veel interesse in mijn spelers en allen willen naar grotere clubs verkassen. Gelukkig een paar kunnen temperen door ze te beloven dat we CL voetbal halen voor komend seizoen en dat moet ook wel gaan lukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GAE EAGLES Bekijk berichten

Die matige voorhoede speelt bij mij al 4 of 5 seizoen lang iedereen aan diggelen. Hendriks die elk seizoen 35+ scoort (recordseizoen 50). Werkhoven en Langendijk doen het zeer aardig met ook 20+ goals. Speel in hetzelfde systeem.

https://forum.manutd.nl/forum/footba...er-in-de-krant
                                              Lekker hoor! Dat moet ik maar zien te bereiken.

Ik speel zelf niet met Langendijk en Werkhoven (veel geblesseerd) en in mijn eerste seizoen uit nood begonnen met Bravo, Oosterwijk en Hendriks. Toen gingen de eerste twee weg en kon ik echt nauwelijks een vervanger voor hun vinden . Uiteindelijk mijn eerste seizoen in de eredivisie begonnen met Hendriks, Voskamp en een speler (Thijs van Pol) die FC Oss niet eens speelde.

Dus daarom matig, maar het werkt blijkbaar wel

Comment

Wat ook wel goed werkt is een linkspoot als rechterspits en een rechtspoot als linkerspits, omdat deze posities veel naar binnenkomen.

Overigens blijf ik veel doelpunten tegen krijgen met hieraan gerelateerde tactieken, ik heb al geprobeerd met een ball playing defender (cover) maar dat werkt ook nog niet optimaal. Hoe doen jullie dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                                                  Wat ook wel goed werkt is een linkspoot als rechterspits en een rechtspoot als linkerspits, omdat deze posities veel naar binnenkomen.

Overigens blijf ik veel doelpunten tegen krijgen met hieraan gerelateerde tactieken, ik heb al geprobeerd met een ball playing defender (cover) maar dat werkt ook nog niet optimaal. Hoe doen jullie dat?
                                                  Dat blijft bij mij ook een probleem. Goals scoren is zeker geen probleem. Al speel ik wel met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Die worden door de backs bediend en zoeken de flanken op, geven de voorzet en dat levert heel erg veel goals voor mijn spits op. Hij heeft er 43 in 37 wedstrijden in liggen en ook de buitenspelers zijn goed voor zo'n 20+ goals per seizoen.

En defensief krijg ik het ook niet aan de praat, daar heb ik ook al genoeg mee geprobeerd. Voetballende verdedigers rugdekking (voorstopper), met 2 achterop en een hangende middenvelder. Nu zorg ik er gewoon voor dat ik meer scoor dan de tegenstander en dat gaat ook best aardig.

Comment

Voor mij werkt deze tactiek echt perfect! Ik win bijna alles. Ben dik kampioen geworden en sta in de finales van de FA Cup + CL.
                                                    Nu speel ik wel met City, maar toch de resultaten zijn soms echt verbluffend!
                                                    Ik zal vanavond eens screenshots plaatsen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X