Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Unsung Hero 4-3-3

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

The Unsung Hero 4-3-3

Introductie
    Sinds de komst van Football Manager 18 ben ik even bezig geweest het met creŽren van een nieuwe tactiek. Na enige tijd ben ik weer tevreden over een tactiek. De basis is anders dan bij de vorige FM. Ik ga nu uit van drie spitsen in plaats van twee buitenspelers. Het is een controlerende tactiek waarbij de centrale middenvelders de drie spitsen wegsteken achter de verdediging van de tegenstander. Als promovendus in de vanarama national league sta ik na 24 wedstrijden bovenaan. (18-4-2), zonder enig budget. De verwachting van het bestuur was dat ik degradatie moest voorkomen. Nu ben ik op weg om te promoveren. Ik heb in 24 wedstrijden 74 doelpunten gemaakt en 31 tegendoelpunten. Ik krijg vooral veel tegendoelpunten uit corners en vrije trappen. Hier moet ik dan nog een oplossing voor vinden. De tactiek staat voor controlerend voetbal, waar spelers door veel beweging kansen probeert te creŽren.
    Teaminstructie:
    De volgende teaminstructies heb ik gekozen om controlerend te kunnen spelen.

Mentaliteit; Controlerend
    Systeem: Vloeiend
    Tempo: Hoger
    Breedte: Redelijk breed
    Verdedigende lijn: Normaal & Buitenspelval gebruiken
    Druk zetten: Meer & Kort afspelen keeper voorkomen
    Passing; Voetballend uitverdedigen & Meer diepte passen
    Directheid passing: Kort passen & Expressiever spelen
    Voorin: Over elkaar heen komen & Geduld opbrengen
    Dribbelen: Verdediging opzoeken
    Bewegingsvrijheid: -
    Voorzetten: Gevarieerd

Tactiek
    Ik heb gekozen om 4-3-3 te gaan spelen. De kansen worden vooral gecreŽerd door middenvelders en spitsen. Er wordt vooral gescoord uit steekballen en voorzetten die wordt gescoord door de drie spitsen. De drie middenvelders zorgen ervoor dat het spel wordt verdeeld. Zij verleggen het spel van links naar rechts waarbij alle drie de spelers een controlerende functie hebben.

http://i68.tinypic.com/140yp8y.png

Elke speler heeft ook nog aparte instructies gekregen:

DM: Afspelen aan backs & Kort afspelen & Korter Passen.
    CV: Korter passen & minder riskante passen
    RV/LV: Minder op doel schieten & Minder dribbelen & Verder vooruit spelen & Korter dekken & Korter passen & Veld smaller houden & Veel meer druk.
    CM: Minder op doel schieten & Korter dekken
    RCM/LCM: Minder op doel schieten & Minder dribbelen & Meer druk zetten & Feller tackelen & Korter dekken & Verder vooruit spelen & Korter passen & Meer riskante passen & Tussen de linies spelen
    RSP/LSP: Minder op doel schieten & Meer druk zetten & Zwerven & Meer riskante passen
    Sp: Minder op doel schieten & Feller Tackelen & Zwerven & Veel meer druk zetten..

Standaard situaties
    Ik heb gekozen voor twee varianten, (9 goals in 28 wedstrijden).

Instructies tegenstander

Geen

Resultaten:
    Hieronder een aantal uitslagen.

http://i66.tinypic.com/10zmgio.png

Download:

http://www.mediafire.com/file/9r8ybi...nsung_Hero.fmf

heb in Touch met 4-4-2/5-2-3 enz div kampioenschappen behaald maar na de 4e crash is de lol eraf. je 4-3-3 lijkt goed in elkaar te zitten, ga deze proberen met een 5e of 6e div. club N of S in Engeland mits ik als werkeloze zondagamateur aan de bak kom.

Comment

Ik heb inmiddels het seizoen afgemaakt. Ik ben kampioen geworden met 115 punten. Mijn topscoorder heeft 38 doelpunten gemaakt in 38 wedstrijden. Mijn 2e topscoorder heeft in 46 wedstrijden 35 doelpunten gemaakt en daarnaast nog eens 24 assists gegeven. Een topprestatie!

http://nl.tinypic.com/r/296f5lk/9

Comment

Mooi seizoen gedraaid. Hopelijk lukt dat ook op een hoger niveau.

Comment

ben bij Boston Utd, 6e div. terechtgekomen. deze tactiek werkt perfect met LLM spelers.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
          X