Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heerlijke tactiek

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Heerlijke tactiek

gefrustreerd als ik was door het feit dat mijn tactiek voor Feyenoord plots weg was dankzij crashes, had ik geen zin nogmaals uren in het bouwen van een passende tactiek te besteden. op FM Base kwam ik de hasenhuttl 442 tactiek tegen. normaal speel ik altijd een soort 433 (JC fanaat) maar ik dacht waarom niet. ik zat net bij Bognor Regis Town FC met een team van zwakke broeders en niets lukte. maar met de hasenhuttl tactiek wonnen we plots wedstrijden en nog op een mooie manier ook. dus heb ik een nog beschikbare andere save geopend en het met Stockport geprobeerd. we wonnen eveneens weer wedstrijden. aangezien ik oa Feyenoord fan ben heb ik in Touch een game met mijn favoriete club geopend. 4 huurspelers (spitsen Reese en Schipplock en fb Mitchell en Riley) erbij gehaald en die hasenhuttl tactiek erin gezet...zonder enige aanpassing. plots was het spelen weer een genot. die hasenhuttl tactiek van ene Corei in FM Base levert prachtige wedstrijden op zowel in LLM alsook in de eredivisie. dus ik kan deze tactiek alleen maar aanbevelen.
    https://www.mediafire.com/file/xk1rd...0442%20%20.fmf

ik zal hem testen in mijn game

Comment

Ik ga hem ook testen met Racing

Comment

Heb je toestemming gevraagd om 'm hier te delen?

Comment

oops... ben ik in mijn enthousiasme helemaal vergeten. zal hem straks hierover inlichten.

Comment

Ik ga deze ook proberen.

Comment

Ik ben hem op het moment ook aan het uittesten met Go Ahead Eagles.

Comment

Hoe werkt het toepassen van deze tactiek in het spel? Ben vrij nieuw met FM dus nog niet helemaal handig met tactieken etc.
                Last edited by KoenL_11; 15 nov 2017, 17:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KoenL_11 Bekijk berichten
                  Hoe werkt het toepassen van deze tactiek in het spel? Ben vrij nieuw met FM dus nog niet helemaal handig met tactieken etc.
                  Eerst download je de tactiek, deze komt onder downloads te staan, plaats die in de map; Documenten > Sports Interactive > Football Manager 2018 > Tactics. Als je dit hebt gedaan kun je het spel opstarten. Ga ingame naar tactiek, dan zie je rechtsboven tactiek staan, klik op het pijltje hiernaast en dan op laden en dan komt deze tactiek er als het goed is te staan.

Comment

Bij Rigtersbleek werkt het niet. 10 duels, 0 overwinningen. Kortom: waardeloos.

Comment

sorry. het is geen plug & play tactiek, je zult moeten tweaken en vooral moeten kijken of je de juiste spelers hiervoor hebt.
                      trouwens ik ben ondertussen al overgestapt op een 5-2-3 tactiek en 4-3-3 omdat ik hiervoor de juiste spelers heb. maar voor LLM is een 4-4-2 tactiek meer geschikt m.i.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                      X