Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Dť MU Tactiek! (Totaalvoetbal Michels & Cruijff)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat het meer komt omdat ze te weinig afspeel mogelijkheden hebben in de en rond de zestien!

Comment

Hmmm.. Ik zit momenteel nog in een drukke periode, nog zo'n 10 dagen kan ik geen FM spelen. Dus kan het nog niet perfect uittesten.

Vervang de mezzela eens voor de CM(A)? Die infiltreert.
      Last edited by Rossini'; 11 jan 2018, 13:18.

Comment

ik kan momenteel ook niet testen, hoop achter het weekend er toch te kunnen aan beginnen.

Comment

Zal hem dan ook eens gaan testen, ben er wel nog niet uit met welk een team.

Comment

Ik ga hem bij Parma testen.

Comment

Grillig, is de beste omschrijving tot nu toe. De resultaten zijn okť, maar kunnen nog beter.

Basiself

Uitslagen

bij de uitwedstrijden gestart in de away-variant

Positieven

Negatieven

Wat dus vooral opvalt is de hoeveelheid onnodige afstandsschoten. Alleen de Mezzala en Complete Forward hadden de instructie 'minder op doel schieten' nog niet en die heb ik nu toegevoegd.

Verder is het spel ook erg agressief, met tot nu toe 13 gele kaarten en 2 rode kaarten. Niet specifiek op ťťn positie, het enige wat ik nu heb gedaan is bij de Halfback 'feller tackelen' uitgezet + bij de teaminstructies 'feller de duels ingaan' uitgezet.

Zal nog eens een reeks wedstrijden gaan spelen en dan weer hier rapporteren.

Comment

Tweede reeks wedstrijden was een stuk constanter. We staan bovenaan in de competitie, overwinteren in de Europa League en zitten nog in de beker. Per wedstrijd natuurlijk kleine dingetjes getweakt, maar niks meer veranderd in de team- of spelerinstructies sinds bovenstaande post.

Uitslagen

Statistieken, veel verschillende doelpuntenmakers

de Deep lying playmaker heeft verreweg de meeste passes, de Central defender de meeste kopduels en de Winger de meeste (aangekomen) voorzetten

de afstandsschoten zijn er redelijk uit, nu het balverlies op het middenveld nog, maar hoe?

Last edited by Karlo; 14 jan 2018, 23:00.

Comment

Karlo Bedankt voor je plaatjes. Heel goeie bijdrage dit.

Tactieken moeten we op lange termijn evalueren, wanneer ze volledig ingespeeld zijn. Het is nu dus duidelijk merkbaar dat het fundamenteel wel redelijk goed zit. Alleen op het middenveld moet er dus nog een beetje gesleuteld worden. Probeer eens ipv de Mezalla een CM(A)?

En hoe staat het eigenlijk defensief? Is er een patroon in tegendoelpunten? Ik merk dat je eigenlijk vrij weinig doelpunten slikt.

Comment

Dat we veel balverlies hebben kan dat niet te maken hebben met de hangende middenvelder?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door larrie Bekijk berichten
                      Dat we veel balverlies hebben kan dat niet te maken hebben met de hangende middenvelder?
                      Die doet normaal geen gekke dingen en houdt het vrij simpel.

Comment

Ik bedoelde eigenlijk dat hij misschien te ver naar achteren speelt en dat we daardoor onder bezet zijn op het middenveld?

Comment

Ik heb er eens een Regista van gemaakt, en de Mezzala veranderd in een CM aanvallend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
                            Ik heb er eens een Regista van gemaakt, en de Mezzala veranderd in een CM aanvallend.
                            SVD mss ook eens carrilero maken? Wil dat wel eens zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

SVD mss ook eens carrilero maken? Wil dat wel eens zien.
                              Heb dat gedaan en hoewel de resultaten nog steeds goed zijn (wel vaak 1-0 of 2-1) valt het nu op dat we enorm veel kansen missen. Een wedstrijd met 30 schoten, waarvan 12 op doel en uiteindelijk 1 doelpunt zijn meer regel dan uitzondering.

Ik zit er aan te denken om de formatie ietwat symmetrischer te maken door ook van de rechtsback een Wingback te maken en de rechtsbuiten een Inside forward. De Inverted Wingback sticht wel gevaar, maar ik heb daar op dit moment geen geschikte speler voor.
                              Last edited by Karlo; 16 jan 2018, 09:56.

Comment

Die inverted wingback is inderdaag wel moeilijk te vinden, meeste ploegen hebben daar geen geschikte speler voor.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                X