Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Brabantse nuchterheid

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Sowieso overwintering in Europa, hopelijk in de CL natuurlijk.

Comment

Niet verliezen in die laatste match in de Champions en de achtste finales wachten op je ...Eigen land gaat het gewoon op kampioenenniveau

Comment

Razend spannend in de CL. Toch wel een knap resultaat tegen Inter.

Comment

Seizoen 2018-2019

De grootste vraag zal zijn of wij de overwinteren in de Champions League of we gaan we door naar de Europa League? Dat we het goed doen in Europa is één ding wat zeker is. PSV wordt langzaamaan weer een club om rekening mee te houden.

December

Stand Eredivisie

Stand Champions Leauge

Loting volgende ronde

Antwoorden op reacties van users

prinz poldi We gaan door in Europa. Dat is het belangrijkste. En ook op het hoogste podium.

komodo25 We gaan door in de CL. We zijn in tijden niet zover gekomen.

coma_303 Dat we zover zijn gekomen komt omdat wij een sterke selectie hebben. En dat is de kracht van dit PSV.

Jornski We hebben het gedaan. We gaan door in de CL.

True_Legend We hebben het gewoon geflikt. Grote namen achter ons gelaten.

Marius Het was erg spannend, maar we zijn door in de CL en dat is heel goed nieuws voor ons.

Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

Geen beste periode zeg, weinig goals scoren en daardoor puntverlies leiden. Uit bij AZ kan je nog punten morsen maar Roda en ADO moet je gewoon winnen. City is erg taaie loting, hopelijk kan je stunten!

Comment

Heldige ontknoping in de Champions League, maar de achtste finale zal je eindstation worden vrees ik ... Man City heeft aanvallend zoveel geweld en zijn denk ik op veel posities een niveautje beter dan PSV ( op dit ogenblik alvast ) ... Je aanvallers blijken met vakantie te zijn gegaan want je scoort nog amper ofwel hebben ze gewoon de klassieke dip ! Indien je achtervolgers de inhaalwedstrijd winnen, sta je nog altijd minstens zes punten voor ... Er is nog marge voor een minder resultaat, maar je moet toch beginnen opletten

Comment

De doelpuntenmachine lijkt even te stokken in de competitie maar de marge is nog steeds ruim genoeg. Heel erg knap om de poule te winnen in de CL. Inter ligt er zelfs gewoon uit. De loting is natuurlijk een bittere pil. Je krijgt wel de kans om je te meten met City maar in principe zullen zij een klasse sterker zijn.

Comment

Het is zonde dat er in de competitie wat punten worden gemorst, in de Champions League kom je nu voor een grote uitdaging te staan tegen de voetbalmachine van City

Comment

In de competitie lijkt het vooral aanvallend een probleem te zijn. De voorsprong blijft wel voldoende ruim...

Mooi dat je Europees doorgaat en zelfs de groepswinst wist te pakken in deze groep. Man City wordt evenwel andere koek...

Comment

City zal wss een maatje te groot zijn, maar je weet het maar nooit...

Comment

Knap om deze poule te overleven . Zo te zien lopen routeren gezien de uitslagen in de eredivisie

Comment

Seizoen 2018-2019

Halverwege het seizoen heb ik besloten om twee spelers te gaan kopen. De eerste is Rodrygo. Deze jonge Braziliaan komt voor 2 miljoen over van Santos. En ook komt Jokic over vanuit Zvezda. Het is een jonge middenvelder die ik een gouden toekomst voor zie. Ook gaan we afscheid nemen van Brenet. Hij wilde weg en met Ter Avest was ik daar al op voorbereid.

We zitten in een dip en die is ook behoorlijk hoor. Ik blijf vertrouwen op ons team. Daarom haal ik alleen maar talenten en geen spelers die er meteen staan. Ik weet dat wij heel goed kunnen voetballen en dat komt vanzelf wel weer terug.

Transfers in

Transfers uit

Beker Ajax-PSV

Januari

Stand Eredivisie

Jornski Alles wijst erop dat we in een dip zitten en dat is ook zo. Met City heb ik echt een slechte loting getroffen.

True_Legend De loting is echt slecht, maar wie weet kunnen we nog gaan verrassen. De dip is er, maar ik heb genoeg vertrouwen in het team.

Marius Ik heb genoeg vertrouwen dat we uit de dip gaan komen. De loting is wel erg balen, maar wie weet komt er een verrassing.

coma_303 Het gaat niet lekker dat klopt. City is een zware tegenstander. Ik had liever een ander team getroffen.

prinz poldi Het gaat erg slecht, maar we krijgen vast wel weer een goede vorm te pakken.

Vlonkie De wonderen zijn de wereld niet uit.

komodo25 De vorm is weg, maar ik ben blij dat we door zijn in de CL.

Last edited by delichris; 13 mrt 2018, 19:08.

Comment

Even een wat mindere periode met PSV, hopelijk kun je snel de draad weer oppakken met het team. Voorlopig staan jullie nog eerste er is dus niets aan de hand zolang de dip niet te lang duurt.

Comment

Feyenoord hijgt in je nek en één prijs kan je vergeten na de uitschakeling. Dan alles maar goed maken tegen City!

Comment

Een dip misschien wel maar de gevolgen vallen best nig mee. Er is immers nog steeds een gat in de competitie. De beker was balen maar je bent niet door de minste uitgeschakeld. Rodrygo is natuurlijk een bekend takentje, zal je zeker plezier aan gaan beleven.

Comment

Spijtig van de uitschakeling in de beker maar tegen Ajax kan dat natuurlijk wel gebeuren. Afgaande op deze uitslagen zit er een groot verschil uit en thuis...

Comment

Feyenoord begint aardig dichtbij te komen ... In de beker dat je er op deze manier uitgaat tegen een grote rivaal ... Financieel heb je een goede transferperiode gekend dit seizoen met een lekker transferbudget als gevolg. Kan je eens een screentje van Rodrygo tonen ? Ik hoop dat je de voorsprong in de competitie snel uitbreidt !

Comment

Seizoen 2018-2019

Ondanks de dip ziet het bestuur het in mij zitten en daarom willen ze graag mijn contract verlengen en uiteraard wil ik dat ook. Het salaris heb ik zelf heel laag gezet omdat dan meer richting het team gaat. Ik heb veel voor de club over. Nu nog goede prestaties zetten en dan is de club weer goed bezig.

Nieuw contract

Februari

Stand Eredivisie

coma_303 We klimmen langzaamaan weer uit onze dip.

Jornski Ik ben niet bang voor Feyenoord. Ik ga uit van eigen kracht. De titel vindt ik belangrijker dan de beker.

Marius Alles lijkt voor weer iets beter te gaan. Rodrygo mag ervaring elders op doen. Volgend seizoen zal hij bij ons in de selectie komen.

prinz poldi Ik baalde van de uitschakeling, maar ik wil eerder de titel dan die beker.

True_Legend Ik verwacht dat wij snel weer een goede vorm krijgen. Maar de beker is niet belangrijk voor ons. Hieronder je screen van Rodrygo.

Comment

Wederom weer wat steekjes laten vallen, maar nog altijd de eerste plek in handen.
                                        Jammer dat het klasse verschil met City al te merken is, het zou een gigantische stunt zijn als je dit nog kunt rechtzetten in eigen huis.

Comment

Tegen City gaat het lastig worden om nog een ronde verder te komen, de 1-4 is een duidelijke uitslag. Was het verschil tussen de twee teams ook echt zo groot op het veld?
                                          Het is voor de continuïteit van het project goed dat je een nieuw contract hebt getekend, al valt het salaris me wel wat tegen

Comment

Ergens een logische uitslag tegen City en het is bijna missie over ... Maar je toont je aan Europa dat je aan de weg terug aan het timmeren bent ! Het feit dat je een nieuw contract ondertekend hebt, is een teken van vertrouwen en stabiliteit voor iedereen ! Rodrygo is wel een toffe speler

Comment

Verlies tegen Man City is geen drama natuurlijk... die 2 gelijke spelen in de competitie zijn erger naar mijn mening... de voorsprong is geslonken tot 3 punten, hopelijk kan je snel weer aanknopen met een reeks overwinningen.

Wel vreemde keuze om je eigen loon naar beneden te gaan

Comment

Het gat in de competitie is nu echt wel klein geworden. De nederlaag tegen City is wel een fameuze maar geen verrassing op zich.

Comment

Seizoen 2018-2019

De nederlaag tegen City was een harde, maar ook heel simpel. Zij maakten de kansen af en wij niet. En niet te vergeten hun spelers zijn gewoon beter dan die van ons. Wij moeten gewoon twee keer heel erg goed spelen om hun te verslaan. Helaas is ons dat gewoon weg niet gelukt.

Het is weer te merken dat de club in de lift zit. We krijgen nu voet aan de grond in Australië. We hebben een samenwerking met Adelaide United. Dit is goed voor de merchandise.

Satellietclub

Ajax – PSV

Feyenoord – PSV

Maart

Stand Eredivisie

Jornski We waren vorige maand wel ongeslagen en tegen City waren we gewoon niet goed genoeg. Wie weet over een jaar of twee wel goed.

coma_303 City maakte de kansen af en wij gewoon weg niet. Hun hebben dan ook echte topspelers. Wij nog niet. En wat salaris betreft. Ik heb daar zelf voor gekozen omdat ik dan meer salarisbudget heb.

True_Legend We troffen het niet bij de loting, maar City is wel een topploeg en wij zijn dat nog niet. Hopelijk over een jaar of twee wel. We zijn in ieder geval op de goede weg bezig.

prinz poldi Het was een beroerde maand. Maar we zijn nog steeds goed bezig. Ik heb bewust voor een lage salaris gekozen. Ik kon veel meer krijgen, maar ik wilde dat niet.

Marius Ik verwacht dat we nu wel volledig kunnen richten op de competitie. En dan moeten we die titel binnen halen.

Comment

Je gaat er in de beker op strafschoppen uit tegen Ajax, maar in de competitie verneder je ze dan wel in eigen huis ... Schitterende win, maar mocht je die win herhaald hebben tegen Feyenoord dan was je op weg naar een nieuwe titel ! Nu blijft het nagelbijten tot de laatste wedstrijd. De kleine win tegen City mag je beschouwen als een serieuze opsteker voor de toekomst !

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X