Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Brabantse nuchterheid

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Prachtig parcours. De nodige obstakels onderweg (voorbereiding en eerste ronde waren niet zonder kleerscheuren) en ook een minimaal verschil in de achtste en kwartfinales maar hoe mooi is het om daarna die Duitsers uit te schakelen en Engeland te kloppen in een schitterende finale. Zeker van dat je enorm veel plezier beleefd hebt aan deze wedstrijden.

Comment

Seizoen 2022-2023

Nadat wij wereldkampioen zijn geworden ben ik me volledig weer gaan richten op PSV. Geen bijbaan meer, maar alle aandacht op PSV. Ik wil gewoon onze hegemonie verder uitbreiden. We hebben een Champions League titel te verdedigen en dat zal een hels karwei worden.

Ik zal ook weer spelers laten gaan en dat komt omdat mijn spelers in trek zijn bij de andere Europese clubs. En ik wil ook weer van sommige spelers af. En als er spelers gaan komen er ook weer spelers naar Eindhoven. Ook heb ik een oude bekende teruggehaald. Paal mocht vertrekken omdat hij weinig speeltijd zal gaan krijgen en Torino bood mooi 9 miljoen. Luckassen was ook overbodig en mag bij Porto zijn kunsten laten zien. Marcelo vond ik niet meer goed genoeg, maar Dortmund blijkbaar wel. Sanches wilde perse weg en mag nu weer terug naar Duitsland. Toch vangen wij een mooi bedrag van 47 miljoen voor hem en dat voor iemand die vorig seizoen gratis kwam. Camargo mocht blijven, maar hij wilde zelf weg en ook hier een leuk bedrag van 4,1 miljoen voor gekregen. Mrsic wilde ook weg en ook voor hem hebben wij een mooi bedrag gekregen. Ceballos wilde geen reserverol hebben en ik besloot hem te verkopen voor 30 miljoen aan Juventus. Lammers was het zat om derde aanvaller te zijn en gaat naar Red Bull Leipzig voor 22 miljoen. De rest van de verkochte spelers waren overbodig en de verhuurde spelers mogen gewoon ervaring op doen.

Ik heb een leuke aanvaller gehaald waar ik veel toekomst in zie. De Koning is een topper in wording. Luiz is een goede middenvelder die Sanches moet vervangen op het middenveld. Hij is meer gehaald voor de breedte. Bordoni is een centrale verdediger die een gouden toekomst kan krijgen. Itter is de nieuwe linksback van PSV en met Pierie is die positie heel goed bezet. Hojbjerg is ook een middenvelder die goedkoop is gehaald en ik wil een sterk middenveld hebben. Buiting werd op de verhuurlijst gezet en ik zou gek zijn om hem niet te halen. Van Drongelen is gehaald voor dit seizoen in de breedte. Hij moet Balanta gaan vervangen in de toekomst. Peruzzi is de nieuwe back-up rechtsback. Ik heb goede spelers gehaald en ik zie ons toch als goede kanshebber voor veel prijzen.

Oplevering stadion

Doelstellingen

Transfers uit

Transfers in

Spoiler for Nieuwe aankopen:

Selectie PSV

Loting Champion League

Antwoorden op reacties van users

True_Legend Het was een spannend toernooi met de mooiste winnaar die je kan wensen. Ik ben nu de nummer drie manager van Nederland.

coma_303

komodo25 Omdat de selectie redelijk op leeftijd is en ik ook geen zin meer had in nog twee jaar bondscoach. Ik ga me weer helemaal richten op PSV.

​​​​​​​
      Jornski Ik wilde de wereldtitel en dat is gelukt. Ik kon rustig blijven om ook een poging te wagen voor de Europese titel, maar ik had geen zin meer in de baan.

harm778 De mindere wedstrijden waren om het team scherp te krijgen. We hebben een geweldig toernooi gehad en eindelijk is die wereldtitel binnen.

Marius Ik heb genoten van een geweldig toernooi. We hebben hele mooie wedstrijden gespeeld en zijn een waardige kampioen geworden.

prinz poldi

Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

Flink door geselecteerd zeg! Spelers die zeuren Ún vervangbaar zijn ook gewoon lekker voor een mooi bedrag laten vertrekken. Als je niet voor de club wilt spelen, dan maar niet.

Comment

Flinke bezem maar goede spelers gehaald

Comment

Lekker verkocht, ook mooi dat je Buitink weer terug hebt, ook al is het op huurbasis.

Comment

Mooie transferzomer. Flink verkocht, en dat is niet onlogisch na de mooie prestaties. En toch lijkt je niet verzwakt, want ook inkomend heb je goede zaken gedaan. Je gaat het ongetwijfeld weer goed doen. Overtreffen wordt zo goed als onmogelijk natuurlijk.

Comment

Prima verkocht en ook dito ingekocht. De loting voor de CL is redelijk zwaar, maar zeker niet een loting om te zeggen dat je kansloos bent. Vooral niet na wat je vorig jaar presteerde!

Comment

Seizoen 2022-2023

Het echte werk gaat beginnen. En we mogen meteen voor twee prijzen spelen. De welbekende Johan Cruijff Schaal en de Europese Super Cup. Deze Cup heeft PSV nog niet binnen en het zou mooi zijn als we deze kunnen winnen. Dan is er weer een mooie prijs erbij in de prijzenkast. Ik heb er in ieder geval zin in.

Voorbereiding

Johan Cruijff SChaal

Europese Super Cup

Augustus

Stand Eredivisie

Jornski Zo denk ik er ook over. Ik wil alleen maar gemotiveerde spelers.

komodo25 Soms is dat ook erg nodig.

GAE EAGLES Ik was erg in mijn nopjes met Buitink.

Marius Het vorig seizoen herhalen is echt onmogelijk. Dat was gewoon top.

FM_Lesly We maken zeker een kans in deze groep. We zijn wel als eerste geplaatst.

prinz poldi

Comment

Kan niet anders zeggen dan dat je gewoon onwijs lekker gaat en overmacht hebt in eigen competitie en met de winst op Real Madrid een flinke stap zet richting Europese macht.

Comment

Gefeliciteerd met de ESC . Nationaal heers je volledig

Comment

Een vliegende start noemen ze dit ook wel! Wat een resultaten alweer. Knap dat je Real verslaat na een achterstand.

Comment

Perfecte voorbereiding en perfecte start van het nieuwe seizoen!

Comment

Seizoen 2022-2023

De eerste twee prijzen zijn alweer binnen. En de start van het seizoen is gewoon weer goed te noemen. Wij domineren de competitie en nu wil ik Europa domineren. Vorig seizoen pakten wij de CL en nu wil ik minimaal halve finale halen om langzaam door te groeien als dominante club. En in December mogen we voor de wereldtitel spelen. Dat is ook een prijs die PSV nog nooit heeft gewonnen.

September

Stand Eredivisie

Stand Champions League poule

Jornski Ik ben erg blij met onze start van het seizoen en met de eerste prijzen die wij konden pakken.

komodo25 We hebben de macht heel erg te pakken in Nederland. Nu moeten we een grote worden in Europa.

Marius Real Madrid is te pakken dat hebben we nu wel gemerkt. Nu Europa weer zien te veroveren.

FM_Lesly Ik mag niet klagen. Alles lijkt voor als nog erg goed te gaan. En hopelijk kunnen wij dit lang volhouden.

prinz poldi

Last edited by delichris; 18 mei 2018, 17:44.

Comment

Het gaat wederom prima, alleen de tussenstand van de CL is al 1 potje verder dan de wedstrijden. 0-0 tegen Real ga ik vanuit?

Comment

Lijkt er wel op, haha.
                                Wederom mooie uitslagen.

Comment

FM_Lesly Nu wel de juiste screen.

Comment

Prachtige resultaten alweer. OL wel opvallend goed beginnen aan haar CL campagne. Een opportuniteit om Real er al in de eerste ronde uit te flikkeren?

Comment

Seizoen 2022-2023

Na meer dan 120 wedstrijden ongeslagen te zijn in de Eredivisie gebeurd er iets wat ik niet heb zien aan komen. Maar we gaan onze rug weer rechten en keihard werken voor goede resultaten. Ook is er deze maand een mooie mijlpaal voor mijzelf. Geniet maar weer van deze update.

300 Wedstrijden

Oktober

Stand Eredivisie

FM_Lesly We hebben het goed gedaan tot op heden in Europa. Maar we zijn in het algemeen gewoon goed bezig?

Jornski Ik ben erg tevreden over hoe we spelen.

Marius OL is net als ons erg goed begonnen. Het zou mooi zijn om Real in de groepsfase er uit te knikkeren.

coma_303

True_Legend

prinz poldi

Last edited by delichris; 19 mei 2018, 08:52.

Comment

Onverwachte nederlaag. Maar het is waarschijnlijk niet meer dan een zeldzame slipper.

Comment

Tja, dat kan ook gebeuren natuurlijk. Gewoon weer doorgaan op dezelfde voet.

Comment

Goede resultaten al is de nederlaag in Heerenveen wel verrassend

Comment

Je bent echt prima bezig, al is die nederlaag bij Heerenveen wel een beetje jammer. Maar desondanks alweer een prima gat met de rest!

Comment

Seizoen 2022-2023

Deze maand moeten we maar weer laten zien dat we gewoon de beste zijn en niet meer aan de nederlaag denken in de competitie. Ik wil jullie ook de eerste newgen laten zien die door is gebroken in het eerste. Hopelijk komen er de komende seizoenen nog meer goede spelers door. Want jong eigen bloed in de selectie is altijd mooi.

Desmond Roorda

PSV - Feyenoord

November

Stand Eredivisie

Marius Ik baalde van de nederlaag, maar je kan niet aldoor alles maar blijven winnen.

Jornski Die nederlaag kwam even hard aan. Maar onze voorsprong was er gelukkig.

komodo25 Het was balen, maar we gaan door om die voorsprong snel uit te breiden.

FM_Lesly De nederlaag was even schrikken en erg balen. Ik wilde graag nog een seizoen ongeslagen blijven. Maar goed we kunnen niet alles hebben.

coma_303

True_Legend

prinz poldi

Comment

Desmond gaat het zeker wel waarmaken in de voetballerij. Zou hem lekker speeltijd geven tegen makkelijkere tegenstanders.

Comment

Prima maand weer op het verlies bij Lyon na

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X