Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

(Fm18) JESUS

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Voetballend gaat het prima met Jesus, op een blauw oog na dan. Wat betreft de vrouwtjes is en blijft het lastig te combineren!

Comment

We spreken af in het plaatsje Kamen dat op zo’n 25 minuten van Dortmund ligt. Ik voel me er eigenlijk helemaal niet goed bij maar het schijnt belangrijk te zijn voor mij dus ik ben wel benieuwd. Eenmaal aangekomen op de afgesproken plek is Lotte er al en ik weet dan al wel dat het niet al te best nieuws is dat ze me gaat brengen. Als je tegen Lotte namelijk zegt 10 uur dan is het echt 10 uur precies of later maar nooit eerder. ‘Hoe is het met jou en hoe is het met je vriendin heeft ze last van zwangerschapshormonen?’ ‘met mij gaat het prima maar mijn vriendin is een lopende tijdbom haar gedrag is niet normaal.’ ‘Ik weet wel waar dat mee te maken heeft want is het normaal dat een andere man bij haar echo’s aanwezig is?’ Lotte laat mij foto’s zien van mijn vriendin met een andere man en ik word gek. ‘een kennis van mij zag haar lopen en heeft deze foto’s gemaakt ik heb haar gezegd dat ze absoluut niks naar de pers mocht lekken want ik geef om je en dat gun ik je niet’ ik scroll door de foto’s en bij de laatste foto draait mijn maag zich om. Het is een foto waar mijn vriendin bij de man instapt in een zwarte mercedes. Precies zo’n 1 als die mij heeft aangereden het is een foto van de voorkant dus ik zoom in en zie inderdaad ook wat schade. Op dat moment stort mijn wereld even in. Minuten lang kijk ik voor me uit en hoor ik niet wat Lotte tegen me zegt. Wat moet ik hiermee? Jes vroeg of laat komt het toch een keer naar buiten confronteer haar ermee straks word dat kind geboren heeft het een tintje en weet iedereen gelijk dat het niet jou kind is dan heb je een nog groter schandaal. Het zal niet makkelijk zijn en ik weet dat ik af en toe een kutwijf ben geweest maar ik ben er voor je als je dat nodig hebt. Op de weg naar huis besef ik me dat dit ook voor Lotte niet makkelijk moet zijn geweest. Ze is mijn ex en het verhaal dat ze me misschien terug zou willen met zo’n verhaal is al snel gemaakt echter kan je ook niet om de foto’s heen. Ik besluit het alleen anders te doen. Ik ga naar de politie toe en geef ze de aanwijzing die misschien de oplossing is in hun onderzoek. Een paar uur later krijg ik een telefoontje dat de man in kwestie is opgepakt en heeft bekend. Niet veel later zie ik thuis dat mijn vriendin na een telefoontje in paniek is en ik vraag haar wat er is. Ik krijg als antwoord dat er niks is en dus besluit ik de foto’s op tafel te gooien. Heeft het telefoontje misschien iets met de man op de foto’s te maken? Of is er meer dan dat? Ze biecht alles op en verteld ook dat ze al langer vreemd gaat en dat het kind waarschijnlijk niet van mij is. Ik zeg haar dat ik wil dat morgen als ik na de training thuis kom ze weg is met al haar spullen en dat ik vanavond wel een hotel pak. Wat een sprookje moest worden is nu een hele grote nachtmerrie.

Ik besluit het verhaal op te biechten op de club maar om iedereen te laten zwijgen. De jongens en staf begrijpen het maar al te goed en ik voel hun steun. Ik meld ook gelijk maar dat ik niet in staat ben om dit weekend aan te treden tegen Bielefeld. Ook hier toont de club begrip voor ik krijg zo veel tijd als dat ik nodig heb. We bespreken dat er alleen naar buiten word gebracht dat het om de privé situatie gaat en dat ik later naar buiten zal treden met een interview. Hiermee zijn de eerste stappen om deze crisis uit te komen gezet. De jongens weten overtuigend te winnen van Bielefeld en de vraag is nu alleen of ik mee zal reizen naar turkije.

----------------------------------------------
      komodo25 die elleboog is jesus wel weer vergeten na dit nieuws
      coma_303 vrouwtjes ze blijven moeilijk te begrijpen haha
      True_Legend Vlonkie

Comment

Wat een k.t streek van je vriendin . Benieuwd of Jesus dit kan vertalen naar positieve woede op het veld

Comment

mensen blijven rare wezens

Comment

Die Jesus is even flink in zijn hemd gezet door zijn vriendin zeg. Wat een k$@#! streek

Comment

Ik besluit niet mee te gaan naar Turkije. Ik voel me er nog niet klaar voor om in actie te komen en ik wil graag ook 100% kunnen trainen dat is nog niet het geval dus wil ik de voorbereiding op deze wedstrijd niet in de weg staan. Na deze wedstrijd sluit ik wel weer aan voor de wedstrijd tegen Schalke. Dat zal hoe dan ook beladen worden met de gebeurtenissen van de afgelopen week maar tegelijkertijd is er geen betere wedstrijd om terug te keren. Thuis op de bank zie ik de jongens simpel winnen. Besiktas maakt geen schijn van kans en het word uiteindelijk 0-4.

Schalke uit en ik heb maar 2 wedstrijden gemist. Toch voelt dit als een comeback. Ik heb alle shit zooi voor zover het kan naast me neer gelegd en me zoveel mogelijk afgesloten voor invloeden van buitenaf. Het boeit me vrij weinig ook wat de supporters van Schalke zeggen of zingen het doet me niks. Meer pijn dan dat ik anderhalve week geleden had kan ik toch niet krijgen. Het verhaal is inmiddels redelijk naar buiten gekomen en de schalke supporters hebben er op ingespeeld door maskers van inmiddels mijn ex op te zetten. We zullen wel zien wie er het laatst lacht vandaag. De eerste helft is lichtjes voor ons maar tot echte kansen komen we niet. Na rust is het ook veel van hetzelfde en dus worden er frisse aanvallers gebracht. Dit heeft effect maar daarvoor moeten we wachten tot de 86e minuut. Er komt een lange bal van achteruit en ik besluit er achteraan te gaan. Ik krijg wat ruimte en het publiek gaat tekeer. Ik dreig met links te schieten maar kap de bal achter mijn standbeen langs naar binnen nu ligt de korte hoek open en is het hangen geblazen. Er zat een hoop frustratie in dat schot maar in mijn juichen zit zowaar nog meer frustratie. Ik loop de hoek in waar onze fans zitten en trap de cornervlag dwars doormidden. Dit komt me op een gele kaart te staan maar het kan me weinig schelen. Helaas is het niet de winnende want in blessuretijd letten we achterin even niet op en krijgen we de deksel op onze neus. 1-1 is de eindstand en dat is zuur. Na afloop wil iedereen natuurlijk praten over de ontstane situatie. ‘ik ben hier om over de wedstrijd te praten. Wat er allemaal gebeurd is komt binnenkort in een interview en die keuze hebben jullie te respecteren.’ Ook meld ik me af voor het Nederlands Elftal. De bondscoach wou me zelf al bellen om te zeggen dat het misschien beter was om even de zaken weer op orde te krijgen dus deze beslissing snapte hij maar al te goed. Toch zit ik me voor de televisie te verbijten als er word gelijk gespeeld tegen Denemarken en zelfs verloren van Azerbeidzjan. We gaan wel naar het EK maar die laatste wedstrijden zitten me toch niet lekker.

Ingolstadt thuis en het is de wedstrijd na de interlandbreak. We moesten laten zien dat we konden reageren na een voor ons toch wel teleurstellend resultaat tegen Schalke. Ik had er alle vertrouwen in dat het ook ging lukken vandaag. Wat misschien nog wel belangrijker voor mij was dat was dat ik onder een vergrootglas lig nu en dat ik hoe dan ook een goede prestatie neer zou moeten zetten. Mijn eerste antwoord op de vraag of dat ging lukken kwam in de 34e minuut. Ik gaf Bäcker een niet te missen kans en hij kon zo de score openen 1-0. vlak na rust wist Hajdari het duel met een dubbelslag snel te beslissen met de 2 en de 3-0. in de 70e minuut was daar weer mijn moment. Een lange bal kwam bij Schick terecht die de bal met de borst prima wist neer te leggen. Ik aarzelde niet en schoot de bal als een raket de kruising in 4-0. vlak voor tijd wist ik met mijn 2e assist Tah de eindstand te laten bepalen op 5-0. voor mij is het lekker om van waarde te zijn. Ik wil de media niet verder de kans geven om over mij te schrijven in negatieve zin.

-------------------------------------------------
              komodo25 hoe klote het misschien ook is het is zeker niet het ergste wat er kan gebeuren ( al zit het er wel dicht tegen aan) Jesus moet verder en dat lijkt hij vooralsnog aardig op te pakken
              Vlonkie je zal ze nooit helemaal snappen die vrouwen dan
              coma_303 kwestie van snel verwerken en proberen te relativeren vooralsnog heeft jesus het aardig onder controle
              True_Legend Niejo101

thnx voor de reacties en het lezen weer

Comment

Mooi dat Jesus op de weg terug is, hopelijk kan hij alle narigheid achter zich laten!

Comment

Jesus laat weer zijn voeten spreken

Comment

De weg terug is altijd heel lang, maar dat je team het ook goed doet zonder jou is sportief vlak alvast geruststellend ... Maar jouw talent en invloed op Dortmund staat gewoon buiten kijf

Comment

WE zijn al door naar de volgende ronde van de champions League maar toch wil ik gewoon spelen. De coach wil me rust geven maar ik wil er dit keer niks van weten. Ik heb de vorige wedstrijd al laten schieten en dat gaat me nu in de champions league niet meer gebeuren of het moet komen door een blessure. Ik speel dus en ik ben er op gebrand om ook vandaag weer te scoren. Bäcker mag de score openen maar vlak daarna is het mijn beurt en zet ik de stand uit een vrije trap op 2-0. Na de rust lopen we nog uit naar een 4-0 voorsprong maar geven we vlak voor tijd heel knullig een strafschop weg. Deze strafschop word benut en zo is de eindstand 4-1.

Hertha BSC is weer typisch zo’n wedstrijd dat we eigenlijk door de ondergrens heen zakken. Het voetbal is niet goed van ons en Hertha is eigenlijk ook niet bij machte om wat uit te richten tegen ons. Dat geeft het verschil in kwaliteit wel aan maar we maken er geen gebruik van. Zelf zit ik ook totaal niet in de wedstrijd maar de trainer laat me 90 minuten staan omdat ik normaal gesproken op elk moment het verschil nog kan maken. Vandaag zat het er voor mij niet in maar 1 onoplettendheidje achterin bij de tegenstander zorgde ervoor dat Bäcker in de 36e minuut de score kon openen en daarmee gelijk voor de winnende zorgde 0-1. het voetbal was niet best maar er word wel weer gewoon gewonnen.

De laatste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. Het gaat voor ons nergens meer om maar dat maakt de wil om te winnen bij mij niet minder. Het gaat vandaag echter voor het eerst dit seizoen mis. We komen nog wel op voorsprong via Schick maar 5 minuten later staan we 2-1 achter door kinderlijke fouten achterin. Het is dat het nergens om gaat maar anders was ik hier doodziek van geweest. Na rust maak ik nog wel de gelijk maker na een goede voorzet van Bäcker maar vlak voor tijd gaat het weer mis door opnieuw niet goed reageren achterin. 3 doelpunten die alle 3 voorkomen hadden kunnen en zelfs moeten worden maar het eerste verlies dit seizoen is een feit.

Tijd om te antwoorden. Gelukkig staat er na de nederlaag tegen AC Milan al snel weer een wedstrijd in de competitie op het programma en dat is de thuiswedstrijd tegen Köln. Vooraf spreek ik de jongens toe dat een incident zoals tegen AC Milan niet meer mag gebeuren. De boodschap komt aan en vanaf het eerste fluitsignaal zijn we scherp. dit levert al vrij snel de voorsprong op als Bäcker de bal op links krijgt en de bal voor slingert. Ik vind het gaatje tussen de 2 verdedigers en duiknaar de bal. Ik raak de bal niet vol maar het is precies genoeg om de bal in de verre hoek te laten verdwijnen. Doelman aan de grond genageld en ik loop richting bäcker om zijn goede voorzet te vieren. In de 20e minuut krijgen we een vrije trap op een voor mij aantrekkelijke plek. De bal gaat net over de muur heen en er is voor de doelman geen beginnen aan om die bal nog te pakken. De bal scheert langs de goede kant van de paal en zo staat het vrij simpel 2-0. we nemen iets gas terug en gaan met 2-0 de rust in. We moeten wel degelijk scherp blijven en zorgen dat we de hoop van de tegenstander er in de 2e helft snel uit spelen. Dit gebeurd ook want na 49 minuten heb ik mijn 3e al te pakken als ik uit een counter het eindstation ben en simpel kan binnen tikken. De tot dan toe one man show zoals dat word genoemd is dan nog niet voorbij want ik weet zelfs een 4e te maken en dan is het tijd om naar de kant te gaan. Ik krijg een publiekswissel en mijn vervanger Bär bepaald de eindstand op 5-0. “dit is wel lekker na een nederlaag. Dat ik er 4 maak heb ik ook te danken aan mijn teamgenoten die mij weten de bedienen. Of ik deze bal zelf hou? Nee deze gaat naar iemand die belangrijk voor mij is.”

coma_303 hij zal wel moeten toch? de trein wacht immers niet
                      komodo25 daar kan hij het enige juiste antwoord ook mee geven
                      True_Legend het hele team is natuurlijk niet afhankelijk van een individu anders win je nooit 2 keer achter elkaar de Champions League dus het is goed dat er ook resultaten worden geboekt zonder jesus
                      Vlonkie harm778

thnx voor alle reacties en natuurlijk de uitverkiezing voor de IDS. Zoals jullie zien een iets andere aanpak deze keer. als het bevalt zo met de uitslagen hoor ik het graag en natuurlijk ook als jullie het niks vinden

Comment

Eerst en vooral proficiat met de IDS ! Het was een kwestie van tijd vooraleer je deze beloning kreeg voor je schitterende novelle ! De foto in je laatste is heel knap en het verwerken van de logo's met de uitslag is wel knap, maar ik vind het ergens een beetje te vol ... Het lijkt alsof de namen tussen de logo's en je spelers geplet zitten ...

Comment

feli met IDS

Comment

Wederom een sterke periode van Jesus . Leuke toevoeging met de uitslagen

Comment

Jammer dan de nederlaag tegen Milan, er stond verder niets meer op het spel dus heel erg is het niet. Verder blijft het team sterk presteren!!

Comment

Welkom in Sydney. Het is een groot gekkenhuis bij aankomst. Dortmund staat op de kaart dat blijkt hier aan de andere kant van de wereld ook. Maar we zijn hier niet voor de populariteitsprijs. We zijn hier om de wereldbeker voor clubs opnieuw te winnen. de eerste horde daarvoor zijn de Mamelodi Sundowns. Natuurlijk moeten we daar gewoon simpel van winnen en dat gebeurd ook. Voor rust hebben we al een 3-0 voorsprong te pakken en met 1 assists toon ik mijn waarde. Maar ik wil gewoon scoren en dat is in de 2e helft het enige wat nog opvalt. Ik bepaal de eindstand op 4-0 met een schot vanaf de rand van de 16. opnieuw een finale.

In de finale nemen we het op tegen guangzhou Hengda. Normaal gesproken ook gewoon een overwinning voor ons maar dat word voor ons een stuk moeilijker gemaakt als we na 6 minuten een rode kaart krijgen. Horn maakt gewoon een domme overtreding en kan er met direct rood van af. Schick word vervangen door Zagadou en zo blijven Bäcker en ik voorin staan. Gelukkig komen we na die rode kaart al vrij snel op voorsprong als hajdari de bal bij mij krijgt en ik de bal richting de verre hoek stuur. De bal valt precies onder de lat tegen het zijnet aan en daarmee is het juichen geblazen. In de 18e minuut word de score verdubbeld door Bäcker die goed ziet dat de bal word terug gespeeld en dus die bal kan onderscheppen. Het is dan eigenlijk wel klaar ook zelfs met een man minder. Het kracht en niveau verschil is zo enorm groot. Voor rust maak ik er ook nog 3-0 van en na de rust is het binnen 10 minuten al 5-0. Bäcker en ik maken de goals en worden daarna vervangen. De competitie wacht ook en het is nu wel echt klaar ook. Het word nog 5-1 maar de ingevallen Marcus maakt er vlak voor tijd nog 6-1 van. Zo kunnen we weer een prijs mee naar huis nemen. We lijken het voetbal wereldwijd te domineren op dit moment en dat voelt heerlijk.

We moeten gelijk na de wedstrijd en de festiviteiten terug naar Duitsland want de thuiswedstrijd tegen Stuttgart wacht een paar dagen later alweer. Tegen een laagvlieger mogen we normaal gesproken niet in de problemen komen maar de lange reis zorgt er voor dat we vermoeid en toch wat minder scherp zijn. Stuttgart profiteert daar al na 3 minuten van als het op voorsprong weet te komen. Toch laat het antwoord niet lang op zich wachten en staan we 4 minuten later alweer op 1-1 als ik het eindstation ben van een werkelijk schitterende aanval. Vlak voor rust maakt Passlack de 2-1 voor ons en dat lijk de bevrijding te zijn. Helemaal als na rust de ingevallen Bär de 3-1 maakt en ons een veilige marge lijkt te geven. Maar dan krijgt Emre Can zijn 2e gele kaart en kan hij vertrekken. We worden niet meer gevaarlijk en het is tegenhouden. We geven gelukkig niks meer weg en weten ook deze wedstrijd die voor ons toch moeilijk was te winnen. Eenmaal thuis ben ik blij als ik op de bank lig en val ik als een blok in slaap.

Na de afsluitende training voor de wedstrijd tegen Frankfurt heb ik groot nieuws. De media is verzameld en ook alle spelers blijven nog even hangen. Het gebeurd niet vaak en ik denk ook niet dat het in de geschiedenis van de club is voorgekomen dat een speler zijn contract gaat verlengen waar een heel mediacircus bij is. De afgelopen maanden was er sprake van dat ik weg wou maar waarom zou ik nu? De zaak rond mijn aanrijding is opgelost. Ik voetbal bij de beste club van de wereld in mijn ogen en het feit dat het nog dichtbij huis is maakt het voor mij allemaal compleet. Ik teken bij voor 5 jaar en als ik dat contract uitdien ga ik 48 miljoen Euro verdienen exclusief premies. Daarbij heb ik de afspraak gemaakt dat als die premies gehaald worden ze worden overgemaakt naar de goede doelen die ik steun. 1,1 miljoen als de champions League word gewonnen 1 miljoen als ik topscorer word en nu gelijk al 6,5 miljoen voor mijn loyaliteit. Hiermee zorg ik gelijk voor rust rond mijzelf en de club. De transferperiode moet nog beginnen maar clubs hoeven geen poging te wagen.
                                ------------------------------------------------------
                                True_Legend thnx. ik denk dat ik voortaan ook gewoon de stand met de uitslagen er in ga verwerken of dat ik alleen voor een mooie wedstrijd een extra banner maak met uitslag daar ben ik nog niet helemaal ove ruit. over die letters dat is gewoon het lettertype.
                                Vlonkie thnx man
                                komodo25 Jesus laat zien mentaal erg sterk te zijn. of ik het met die uitslagen zo blijf doen of net even wat anders moet ik nog even kijken. is ook gebonden aan tijd en ik wil graag wel 2 a 3 keer per week blijven updaten.
                                coma_303 toch is die nederlaag wel jammer los van het prijzengeld geef het gewoon een goed gevoel om met een ongeslagen status door te gaan

Comment

Wk makkelijk gewonnen . Weer een prijs er bij . Ook in Duitsland gaat het weer lekker . Mooi dat je hebt bijgetekend

Comment

In Frankfurt word ik gefeliciteerd door een oude bekende. Giovanni van Bronckhorst is de trainer van de tegenstander en hij was degene die me liet debuteren bij het Nederlands Elftal. Leuk om hem weer te zien en fijn om de felicitaties te krijgen maar zoals gewoonlijk ben ik hier om een wedstrijd te winnen. van mezelf was het niet echt een goede wedstrijd ik ben wat vermoeid en had dat al aangegeven. Als de kans zich voordoet word ik er dus tijdig vanaf gehaald. En als we na 70 minuten al op 0-3 staan is het tijd om mijn rust te pakken. Uiteindelijk word het nog 1-5 en zo zijn we in de competitie nog gewoon ongeslagen en staan we uiteraard op een 1e plek met een ruime voorsprong. Nog 1 keer vlammen voor de beker en dan is het even vakantie.

De laatste wedstrijd van het jaar. Voor de beker uit tegen Red Bull Leipzig. Als snel mogen we weer verder met 10 man. Er is weinig aan de hand en ik vraag me af of Arp wel word geraakt maar Süle kan vertrekken. In de 26e minuut is het dan raak voor Leipzig via Arp en mogen we in de achtervolging. We mogen het spel maken en het valt me op dat we met 10 man gelijkwaardig of misschien zelfs nog wel beter zijn. In de 76e minuut word ons harde werken beloond met de gelijkmaker van Schick. 5 minuten later pakt Leipzig de voorsprong weer en lijken we de genadeklap te krijgen maar dan duik ik in blessuretijd op in de 16 en is de voorzet goed. Ik laat de bal van mijn hoofd afglijden en vier het met de supporters. Echter moeten we zelfs nog verder met 9 man als Abel Ruiz ook een rode kaart krijgt. Een doelpunt tegen in de verlenging en het is einde verhaal weet ik op dat moment al. Fysiek zitten we er al doorheen door het drukke schema dat we hebben gehad. En helaas valt die goal ook na 96 minuten word het 3-2 en is het geloof wel weg eigenlijk. We proberen het nog wel maar in de slotfase maakt Leipzig het af. Dit jaar dan geen beker maar nog genoeg andere prijzen om te winnen. daar moeten we nu de focus op leggen.

Dit jaar vier ik mijn verjaardag wat later vanwege de gouden bal uitreiking. Opnieuw win ik niet en het is voor mij weer een enorm raadsel waarom ik 2e word achter Mbappé. Blijkbaar is alles winnen wat er te winnen valt plus de meeste doelpunten gewoon niet genoeg. Natuurlijk heb ik wel respect voor Mbappé daar ligt het niet aan maar ik vraag me af of hij deze prijs nu had gewonnen als hij niet bij Real Madrid zat. Het is de enige prijs die ik op persoonlijk vlak nog wil winnen en voor de rest zal ik aan het einde van mijn carrière alleen maar kijken naar de prijzen die ik met mijn club of land heb gewonnen. Aan deze avond zit ook een positieve kant natuurlijk want de wil om nog beter te presteren blijft zo alleen maar groeien.

Tijdens mijn verjaardagsfeestje dat op oud en nieuw valt dit jaar zijn een hoop mensen aanwezig. Lotte is er ook en mensen vragen dus ook weer hoe het nu precies zit tussen ons. Ja ik heb een zwak voor haar en ja ik zou zo weer iets met haar kunnen beginnen maar het is te vroeg. Ik wil me voorlopig lekker op het voetbal kunnen richten en Lotte weet dat ze altijd welkom is. Na de korte break staat de eerste oefenwedstrijd tegen Rhede op het programma. Het is een nietszeggende wedstrijd maar we blazen deze tegenstander helemaal weg. In de 45 minuten dat ik speel scoor ik 4 keer en geef ik ook nog eens 3 assists. Uiteindelijk word het maarliefst 15-0.

---------------------------------------------------------------------------------
                                    komodo25 helaas geen duitse beker dit jaar maar het zat er ook een keer aan te komen natuurlijk
                                    True_Legend coma_303 Vlonkie

thnx voor de reacties en het lezen

Comment

Jammer van de beker nederlaag, maar belangrijker nog een mooie tweede plaats en een jaartje er bij!

Comment

Jammer dat de beker niet gewonnen is van die akelige club

Comment

Je kan niet altijd alles winnen en het is wel sneu om het te verliezen, maar dit moet je gewoon meer ambitie geven om volgend seizoen nog beter te presteren

Comment

Heel voetbalminnend Nederland werd in Juli opgeschrikt met het nieuws dat misschien wel de beste voetballer van ons land betrokken was geraakt bij een aanrijding. Later werd zelf bekend dat het niet zomaar een aanrijding was maar misschien wel een aanslag op zijn leven. Vandaag doet hij dan ook zijn verhaal om voor eens en hopelijk voor altijd van het gezeur af te zijn. De man heeft geen introductie meer nodig want we hebben het natuurlijk over Jesus.

Jesus kan je ons mee terug nemen naar de dag van de aanrijding?
                                            Ik kwam net terug van vakantie met mijn toenmalige vriendin. omdat we nog wat dingetjes nodig hadden in huis besloot ik om die te gaan halen en er was gewoon niks aan de hand. Alles was gewoon normaal. Mensen uit de regio zijn het inmiddels gewend om mij te zien dus ik kan gewoon doorlopen zonder al te veel gezeur. Eenmaal op de weg terug naar de auto komt er een onbekende auto het parkeerterrein op rijden en voor ik het wist was het al gebeurd.Pas later had ik eigenlijk echt door wat er was gebeurd.

Iedereen heeft de beveiligingsbeelden gezien en daar lijk je heel bewust op te springen. Was dat ook zo?
                                            Ik zag die auto komen en ik dacht in eerste instantie dat het weer een idioot was die zijn nieuwe auto wou showen op de parkeerplaats. op het moment dat ik doorhad dat hij me ging aanrijding zie je me ook even verstijven en op dat moment neemt je overlevingsinstinct het over volgens mij. Het is niet dat ik bewust opsprong dat ging gewoon vanzelf.

De schrik zal er goed ingezeten hebben?
                                            Dat kwam later pas. op het moment dat ik echt een beetje doorhad wat er aan de hand was was ik vooral blij dat ik niet al te veel schade had. 2 gebroken ribben een hersenschudding en wat kneuzingen zijn ook geen pretje maar ik heb ontzettend veel geluk gehad.

Je gaf ook te kennen dat je na dat incident weg wou bij de club?
                                            Dat klopt maar gezien het feit dat ik laatst mijn contract heb verlengd geeft al aan dat het allemaal weer goed is.

Het bleef niet alleen maar bij het incident met die aanrijding want het werd nog erger. Heb je ooit iets gemerkt?
                                            Achteraf is het makkelijk praten maar tijdens die periode heb ik nooit wat gemerkt nee. Mijn ex was toen zwanger en ik dacht dat het allemaal door de hormonen kwam. Pas toen het eigenlijk duidelijk werd dat het allemaal een grote leugen was viel het een beetje op zijn plek.

Desondanks lijk je gewoon door te gaan met wat je het beste doet. Scoren en belangrijk zijn voor dortmund en je vaderland.
                                            ik kan me voorstellen dat het voor de buitenwereld zo lijkt maar het zit anders. In de omgang ben ik nu een stuk terughoudender. Tijdens een sponsoractiviteit of clubaangelegenheid ben ik een stuk oplettender en zoek ik echt contact met de mensen die een handtekening of foto vragen. Verder heb ik het ook nog niet verwerkt denk ik. Het moet allemaal nog komen want ik word natuurlijk erg geleefd mede door het drukke schema

Is het dan niet verstandiger om je rust te nemen?
                                            Weet je wat het is. ik voetbal gewoon te graag en het is gewoon een hele goede afleiding. op het veld is mijn hoofd echt leeg.

je hebt al vaker aangetoond dat je mentaal ijzersterk bent. Hoe komt dat?
                                            dat is gewoon een kwestie van de juiste mensen om me heen hebben. Familie en vrienden die er altijd zijn als het nodig is.

Je geeft zelf al aan dat je het nog niet echt verwerkt heb. denk je dat het je nog gaat opbreken met het oog op het WK?
                                            en jij zegt net dat ik mentaal ijzersterk ben dus misschien heb je dan je antwoord al. Nee om eerlijk te zijn weet ik het niet. Zulke dingen kan je niet voorspellen. De media speelt daar ook een belangrijke rol in natuurlijk. Als ik nu bij de club niet presteer dan word het er gelijk weer bij gehaald. presteer ik wel dan word er van gemaakt dat het me sterker maakt.

Ben je er trouwens zelf achter gekomen dat je ex vreemdging en dat ze iets te maken had met je aanrijding of niet?
                                            Ja maar ik ga je niet vertellen hoe. Dat is iets voor mezelf. daarbij komt dat als er mensen zouden zijn die me er bij hebben geholpen ik die mensen nooit zal noemen alleen al om gezeik voor hun te voorkomen.

Het verhaal gaat namelijk dat je andere ex Lotte waarmee je ook gezien bent er ook iets mee te maken heeft.
                                            zoals ik al zei bij de vorige vraag ben ik er zelf achter gekomen en als ik hulp had van mensen noem ik die niet.

Bloeit er inmiddels weer iets op tussen jou en Lotte?
                                            Wie weet. ze keek wel naar me om toen het allemaal naar buiten kwam en dat waardeer ik

ze keek naar je om in de zin van?
                                            in de zin van dat ze is langs geweest om te kijken hoe het met me ging en we hebben nu nog steeds goed contact. en ja ze was ook op mijn verjaardag. laten we er op houden dat we het wel goed kunnen vinden.

-------------------------------------------------------------------
                                            coma_303 2e plekken tellen niet voor Jesus in de tijd van utrecht was dat nog goed maar nu tellen alleen de prijzen nog
                                            komodo25 bij elke gewonnen prijs is het zo dat het verlies dichterbij komt. volgend jaar valt er dus weer meer te winnen.
                                            True_Legend inderdaad volgend jaar is er weer meer te winnen zowel persoonlijk als qua team
                                            Vlonkie

jullie hadden nog een interview te goed dus bij deze
                                            bedankt weer voor het lezen en de reacties

Comment

Tof interview ! Vooral de link met het persoonlijke leven dat je hebt is tofgedaan ! Een beetje mysterie is altijd goed ... Ik heb wel gezien dat je Dortmund eens zonder hoofdletter hebt geschreven in de vraag en een aantal antwoorden beginnen ook zonder hoofdletter ... Kleine schoonheidsfoutjes van verder een fantastische novelle

Comment

Prima interview . Wel benieuwd of het later nog een thema wordt aangezien het nog niet 100 % verwerkt lijkt

Comment

Na een goede oefenwedstrijd tegen Lotte waarin ik niet in actie kwam was het tijd om de competitie weer te hervatten met een uitwedstrijd tegen Bochum. Normaal gesproken moet dat geen probleem zijn natuurlijk maar we lopen achter de feiten aan Horn krijgt in de 31e minuut een rode kaart en een minuut later staat het 1-0 voor Bochum. Dit is ook de ruststand waarin er een paar dingen worden omgezet door de trainer. De 2e helft hebben wij toch wel het betere van het spel maar dat komt vooral omdat Bochum twijfelt of ze deze score vast moeten houden of door moeten drukken. Eigenlijk maken wij precies op het juiste moment de toch wel verdiende gelijkmaker. Emre Can stuurt mij de diepte in en ik hou het overzicht. Ik geef de bal scherp voor en Bäcker maakt er simpel 1-1 van. De twijfel bij de tegenstander word alleen maar groter en de trainer besluit Bäcker er af te halen en Capone in te brengen. Dit blijkt een gouden wissel want in de dying seconds weet ik de bal te verlengen en de frisse Capone maakt er in de 94e minuut 1-2 van en zo gaan we toch met de 3 punten naar huis. De opluchting is groot natuurlijk want je wilt de winterstop optimaal uitkomen en dat kan in ons geval alleen met een overwinning.

Red Bull Leipzig thuis en we hebben nog wat recht te zetten. Na de verloren wedstrijd in de beker willen we nu laten zien wie er wel degelijk de beste van de 2 is. We beginnen furieus en dat levert al snel het gewenste resultaat op. Emre Can schiet ons van een meter of 18 naar de 1-0. Nog binnen het half uur weten we de score te verdubbelen. Op rechts ben ik weg en geef ik Schick een niet te missen kans. Met zijn kwaliteiten weet ik op het moment dat de bal richting hem gaat dat het raak is 2-0 en dus niks aan de hand. Het bleef hier nog niet bij voor rust want Schick wist zijn 2e ook nog te maken en ons zo met een 3-0 voorsprong de rust in te laten gaan. Na rust word er wat gas terug genomen maar de tegenstander heeft helemaal niks te vertellen. Met een 2e assist breng ik Abel Ruiz ook nog in stelling en zo weten we deze wedstrijd met 4-0 te winnen. De verhoudingen zijn maar weer eens aangetoond.

Voor de wedstrijd tegen Hoffenheim uit is ook het einde van de transfer periode. We zijn een aantal belangrijke spelers kwijt geraakt zoals Ruben Vezo Jonathan Tah en Felix Passlack maar daar hebben we toch een aardig bedrag voor gekregen. Er zijn ook zeker vervangers gehaald. Timo Horn , Maciej Streljau , Tom Reimann en Carles mogen zich nu speler van Dortmund noemen. Ze zullen dan niet gelijk het niveau halen van de jongens die zijn vertrokken maar daar zijn wij voor om hun zo snel mogelijk thuis te laten voelen. Je ziet tijdens de wedstrijd ook bepaalde automatismen gemist worden want hoe je het ook went of keert met Passlack en Tah zijn we wel 2 toppers achterin kwijt. We komen nog wel op 0-1 als ik een vrije trap verlengd zie worden door Schick die de bal tot bij Hajdari krijgt. Voor Edon is het dan nog simpel binnen knikken. Al vrij snel word het 1-1 en hebben we het echt moeilijk. We mogen blij zijn dat het na een uur spelen nog 1-1 staat en dan slaan wij op het juiste moment toen via Bäcker 1-2. in de 73e minuut is het voor mij dan ook weer raak als ik een voorzet van debutant Streljau binnen kop in de verre hoek. Ondanks 60 hele slechte minuten halen we toch het resultaat dat we wouden en dat is de winst 1-3.

Werder Bremen thuis en ik sta niet in de basis. Voor de supporters is het misschien even schrikken maar het valt reuze mee allemaal. Ik heb een lichte verrekking in mijn dijbeen en ik wil niet het risico lopen dat het erger word. Ik zit wel bij de selectie en mag plaatsnemen op de bank. Binnen 20 minuten kijken we tegen een 0-1 achterstand aan en moeten wij in de achtervolging. Gelukkig komt het antwoord vrij snel als Bäcker er in de 28e minuut uit een voorzet van Hajdari 1-1 van weet te maken. In de 36e minuut hebben we het alweer helemaal omgedraaid en staat het 2-1 door een doelpunt van Schick. In de 2e helft weten we het verschil niet te maken en krijgt Reimann zijn 2e geel na werkelijk een domme overtreding. Het is dus billenknijpen en op zulke momenten sta ik toch echt liever binnen de lijnen. De overwinning word uit het vuur gesleept maar het zint me niet. In de kleedkamer vraag ik aan Reimann wat hem in godsnaam bezielde en dat die niet kan als je voor dortmund speelt. Je moet je slimmer opstellen dan heb je die overtredingen hier niet nodig.

------------------------------------------------------------------------------
                                                  True_Legend interview heb ik direct hier gemaakt ipv via word en hier pakt die niet automatisch de hoofdletters foutje van mij dus
                                                  komodo25 of het een thema gaat worden moet nog blijken het scoren lijkt in ieder geval even iets minder of moeilijker te gaan maar nog steeds belangrijk met assists
                                                  Vlonkie coma_303

thnx voor het lezen en de reacties weer

Comment

Leuk gedaan weer dat interview, het geeft een leuke afwisseling aan je novelle!!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X