Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

(Fm18) JESUS

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

(Fm18) JESUS

25 December 2000

'Gefeliciteerd meneer met de geboorte van uw zoon.'
    Het is half 1 in de nacht als er in Harderwijk een jongetje word geboren. De vader Hermano is er maar wat blij mee. Na eerder al vader te zijn geworden van een dochter krijgt hij nu eindelijk waar hij op gehoopt had. Hermano is gek van voetbal en met name Braziliaans voetbal. Het is dan ook niet gek dat zijn pasgeboren zoon een naam krijgt met een Braziliaans tintje.

Jesus DaniŽls

'Hoe is het met Carmen? Maakt mijn vrouw het goed?'
    'Dat mag u haar zelf gaan vragen.'

'Schat ik ben zo blij. Het is haast bijna te toevallig. De geboorte van onze zoon uitgerekend op deze dag. Ooit werd er al eens een jezus geboren op 25 december en die jezus bleek een wonderkind te zijn. Hopelijk is dit een voorbode op wat onze kleine te wachten staat.

Ik ga weer proberen om een spelersnovelle te maken. Na de avonturen van edson arnaldo waar ik zelf veel plezier uit haalde ga ik nu het avontuur aan met Jesus DaniŽls. Ik ben van plan om het iets anders aan te pakken als in mijn vorige novelle. Hier alvast een opening. hoevaak ik een update plaats durf ik nu niet te zeggen. Het begin is niet erg spectaculair maar hopelijk weet ik jullie met de komende updates wel te boeien.

ik ben nog bezig met een banner dus ook die zit er in de volgende update bij
    Last edited by Marius; 14 mei 2018, 09:23.

Veel succes!

Comment

succes

Comment

Leuk! Ik ga je volgen. Neem aan dat je ingame start na de officiele release omdat dan de editor pas uit is?

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Maart 2008

'meneer zou ik u misschien kunnen spreken? het gaat namelijk over uw zoon.
                  'Waarover gaat het want ik heb namelijk niet veel tijd mijn zoon moet ook op tijd in bed liggen.'
                  'Het hoeft ook niet heel lang te duren. Ik zag uw zoon zojuist trainen en hij loopt zo ver voor op zijn leeftijdsgenootjes. Passen en trappen met beide benen en een inzicht waar een 12 jarige ook jaloers op zal zijn.'
                  'Wat wilt u daar mee zeggen?
                  'Zoals u weet ben ik van de Feyenoord Soccer Schools en wil ik die jongen graag wat vaker aan het werk zien. Mijn naam is trouwens Ben.

Hermano hoefde er niet lang over na te denken. Zijn zoon die mag mee trainen bij de jeugd van zijn favoriete club trotser kon een vader niet zijn. In al zijn enthousiasme had hij er al mee ingestemd zonder te vragen wat zijn vrouw en misschien nog wat belangrijker wat Jesus zelf er van vond.

'Schat moet je horen vanaf volgende week moeten we voor 2 maanden 2 keer per week op en neer naar Rotterdam. Die kleine van ons mag mee trainen met de jeugd van Feyenoord.'
                  'Dat gaat zomaar niet. Hoe denk je dat te gaan doen met je werk? En met de school van Jesus?'
                  'Werk is zo geregeld en als school niet mee wil werken dan zijn er zat andere scholen waar die kleine naar toe kan.'
                  'Ik weet het niet zo hoor. Is het wel verstandig om zo jong al zo veel druk op hem te leggen?

Maar Hermano was vastberaden. Jesus moest en zal bij Feyenoord mee trainen.

weer een kleine update. ik wil proberen het met stappen richting de start van mijn game te brengen en dus kan er nog van alles gebeuren.
                  wat vinden jullie van de banner? als er iemand is die een banner zou willen/kunnen maken. ik mis voor fm18 nog het aanvraagtopic namelijk.
                  Sacioli Vlonkie Jornski Minitolluz Duarte. Ben thnx allemaal hopelijk blijven jullie deze novelle volgen

Niejo101 thnx. klopt ik ga inderdaad pas met de game beginnen na de officiŽle release. tot die tijd zal ik met korte updates werken die de geschiedenis van jesus duidelijk maakt

thnx voor jullie reacties allemaal
                  Last edited by mattihamstra; 27 okt 2017, 16:42.

Comment

Een mooi tweede hoofdstuk. Trainen als 8-jarige bij ťťn van de grootste clubs van Nederland. Dat is inderdaad wel iets moois ja! Ben benieuwd naar het verdere verloop

Comment

Mooi stukje weer. Leuk dat Feyenoord erin betrokken is, ook mijn favoriete club.

Comment

als acht jarig jochie naar de grote stad is een hele stap voor zo'n knul

Comment

Leuke korte update, jammer van Feyenoord maar als 8-jarig jochie maak je soms nog wel eens de verkeerde keuzes.

Comment

Prima begin

Comment

Succes bij Feyenoord!

Comment

Wat goed is, komt snel. Ben benieuwd of hij meteen zal slagen bij Feyenoord of dat er meerdere omzwervingen gaan komen.

Comment

22 December 2013

De laatste training van het jaar staat vandaag op het programma. De afgelopen jaren heb ik me aardig ontwikkeld op Varkenoord. Over een paar dagen word ik 13 maar ik mag al mee trainen met de onder 15 jeugd. Het is 4 avonden in de week trainen en ik ga nog gewoon in Harderwijk naar school. Ik zit net een half jaar op de middelbare school en doe VMBO-TL. Niet te moeilijk zodat ik me vooral op het voetbal kan richten.

Op school ben ik vooral die jongen die bij Feyenoord speelt en daardoor ben ik gelijk ook wat populairder. Ik krijg alleen geen voorkeursbehandeling en dus maak ik lange dagen. Maar goed de laatste training van het jaar en dan staat er 2 weken vakantie te wachten.

De training gaat lekker. Het is nog steeds wel aanpoten want fysiek zijn de oudere jongens net wat verder. 'Jesus kantoor graag'. Ik kijk op en daar staat Cor Adriaanse wild te gebaren dat ik naar binnen moet komen. Onderweg naar binnen denk ik na over wat ik de laatste tijd heb uitgespookt. Ik kom tot de conclusie dat het allemaal niet heel erg is op wat dolletjes met de jongens na en op school gaat het ook gewoon goed en waarom moet het onder de training?
                                  Het kan dan eigenlijk alleen maar slecht nieuws zijn.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
                                  Patje! 7 jarige Jesus is van december 2000 neemt niet weg dat het inderdaad iets heel moois is
                                  Jornski de mooiste club. als je op varkenoord speelt en je zit de kuip aan de overkant dat is toch wel een ding hoor
                                  Vlonkie een hele grote stap inderdaad. voorlopig lijkt die goed uit te pakken maar je weet het natuurlijk nooit
                                  Minitolluz als jong ventje maakt het helemaal niet uit. als de kans zich voordoet is elke BVO een goede stap
                                  komodo25 thnx
                                  DeJarnoxD voorlopig is het Feyenoord maar het kan nog steeds alle kanten op we zijn tenslotte in game nog niet bezig
                                  Niejo101 ben je goed genoeg dan ben je oud genoeg inderdaad of er meerdere omzwervingen komen is nog afwachten

thnx voor de reacties weer. weer even een kleine update met een open einde zodat jullie kunnen gissen waar het naartoe zou kunnen gaan

Comment

Mooie cliffhanger al denk ik dat het wel iets positiefs kan zijn

Comment

Dat is nogal een end forensen, en dan vier keer in de week... Knap dat Jesus het zo volhoudt, ťn het bovendien op school prima doet. Zeer benieuwd wat voor verrassing hem nu staat te wachten...

Comment

hopelijk is het positief

Comment

Spannend, het kan inderdaad beide kanten op al vrees ik voor het negatieve. Iemand van 12, bijna 13, geef je toch nog geen profcontract of laat je bij het eerste aansluiten toch?!

Comment

Het is een mooi open einde. Ik ben heel benieuwd of Jesus blij gaat zijn met het nieuws

Comment

Ik ben nieuwsgierig wat hij te melden heeft, hopelijk niet dat je niet goed genoeg bent.

Comment

23 December 2013

"Te jong en volop in het leven mocht jij je dromen niet meer beleven. Je werklust, liefde en glimlach op je gezicht blijven voor altijd in ons geheugen gegrift."

In gedachten lees ik de rouwkaart nog een keer na en controleer ik of er fouten in zitten. Of eigenlijk ik lees die kaart helemaal niet. Ik zit met mijn hoofd heel ergens anders.
                                                Het nieuws dat ik kreeg van Cor Adriaanse sloeg in als een bom. Dat het niet goed was had ik al snel in de gaten want voor een normaal gesprek had Cor wel kunnen wachten tot na de training.
                                                Zijn woorden zal ik nooit vergeten. 'Jesus ga zitten want ik heb slecht nieuws. Helaas moet ik je mededelen dat je vader een dodelijk auto ongeluk heeft gehad.'

Ineens ben ik dus mijn vader en mijn grootste supporter kwijt. een acute hartstilstand is wat mijn moeder van de lijkschouwer te horen heeft gekregen.
                                                Hoe heeft het kunnen gebeuren? En waarom hebben we niks gemerkt ? zijn vragen waar we nooit een antwoord op gaan krijgen.
                                                Voetbal was altijd het belangrijkste in mijn nog korte leven maar dat is nu slechts bijzaak.
                                                -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

komodo25; helaas was het dus erg negatief nieuws.
                                                Niejo101; alles voor die ene droom natuurlijk helaas is dat voor jesus op dit moment even niet belangrijk
                                                Vlonkie; helaas dus niet
                                                Messidona; dat zie je inderdaad niet snel gebeuren inderdaad maar dit nieuws had niks met voetbal te maken
                                                Patje!; het antwoord is dus duidelijk nee
                                                DeJarnoxD; was het maar het nieuws de jesus niet goed genoeg was

bedankt weer voor jullie reacties. deze update is natuurlijk niet voetbalgerelateerd maar zoals aangegeven een kijkje in het priveleven van Jesus zodat als ik in game ga werken er ook echt een verhaal achter het personage zit

Comment

Dit is natuurlijk het slechtst mogelijke nieuws... triestig...

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X