Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Wat goed is, moet beter!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] Wat goed is, moet beter!

PEC Zwolle klaar voor volgende stap:
    Wat goed is, moet beter!

Voordat ik met deze storyline begin, wil ik jullie even informeren dat ik gewoon begin met spelen tijdens de start van het afgelopen seizoen, en van daar uit verder ga bouwen. Ik heb de aankopen van durende de zomer al op een shortlist staan voor volgend seizoen. Wat ik wil proberen, is de spelers die transfervrij zijn vertrokken, proberen te slijten in de winter, of toch door te laten spelen tot het seizoen ten einde is, en dan afscheid nemen, zoals het in het echt ook is gegaan. Mijn intentie met PEC Zwolle is om te groeien naar de subtop van de Eredivisie (Plek 4 tot 8), het huidige sportieve niveau PEC Zwolle is rond plek 10-11. In het nieuwe groeiscenario ambieert PEC Zwolle een sportief niveau van plek 4 tot 8. Bij het gewenste niveau is PEC Zwolle een stabiele subtopper en speelt het gemiddeld genomen eens in de twee jaar om Europees voetbal. Bron: PEC Zwolle

De Basis voor het verhaal

De meeste van jullie, waarschijnlijk allemaal, weten allemaal hoe de 2e seizoenshelft van PEC Zwolle is verlopen, de verrassing van de eerste seizoenshelft, en dus ook dee tegenvaller van de 2e seizoenshelft. En dan niet te vergeten het net ontkomen aan degradatie in het seizoen '16/'17. Dat willen we niet meer in Zwolle, we willen doorgroeien, een stabiele subtopper worden, en daar moet veel voor gebeuren! Het rechterrijtje achter je laten, en structureel mee doen om de plekken 4 tot 8.

Doelstelling

De doelstelling voor dit verhaal is om van PEC Zwolle een stabiele subtopper te maken, niet meer om hoeven te kijken naar de concurrentie, en vooral naar boven kunnen kijken. het is niet de bedoeling om de Eredivisie te domineren, dat is voor nu nog een stap te ver. Doelstelling is om zo snel mogelijk door te kunnen groeien, en Zwolle Europees gezien op de kaart te kunnen zetten. Ik zou dit graag willen doen, terwijl ik ook een focus ga leggen op het laten doorstromen & ontwikkelen van jeugdspelers. dat betekend het laten doorstromen van 2 a 3 jeugdspelers per eizoen!
    Last edited by Zwollenaar98; 6 aug 2018, 21:57.

Twee of drie jeugdspelers per seizoen laten doorstromen is wel heel ambitieus, maar misschien niet onmogelijk. Succes met de uitdaging!

Comment

Leuke uitdaging, succes alvast!

Comment

Voorbereiding & Augustus

De voorbereiding verliep eigenlijk zoals je mag verwachten, we zijn begonnen met 2 wedstrijden in eigen stad, en hebben vanuit daar het niveau qua tegenstand opgebouwd, de eerste wedstrijd begon eigenlijk met moeite bij ZAC, maar de thuiswedstrijd tegen Berkum, verliep eigenlijk hoe je verwacht tegen een topklasse team! ik was dan ook zeer tevreden over de prestaties van de jongens. Na de wedstrijden tegen de verenigingen uit eigen stad, heeft de staf besloten om het niveau qua tegenstand op te krikken. SV Grodig, KV Oostende & Southampton waren 3 van de 6 sparringspartners, ik ben dan ook blij om te zien dat het team al zo goed op elkaar is ingespeeld! Met maar 1 verlies de hele voorbereiding, terwijl we eigenlijk de bovenliggende partij waren, heb ik weinig slechts aan te merken op de jongens, en kan ik zeker zeggen dat we klaar zijn voor de seizoensstart in augustus! Ik heb besloten om geen transfers door te voeren, wel heb ik besloten om Younes Mokthar & Mustafa Saymak op de transferlijst te zetten, willen we misschien nog wat aan ze verdienen, zullen ze nu in de zomer, of in de winter moeten vertrekken, het is dus even afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt!

Doorstroming Jeugdspelers

Er zijn voordat de voorbereiding begon, 3 jeugdspelers vastgelegd met een vast contract! 2 van hen komen uit de O19, en 1 komt over uit het tweede elftal. De jongens die over zijn gekomen uit de O19 doen de voorbereiding mee met het eerste elftal, en zullen als de competitie begint, terug gaan naar het tweede elftal. De speler die overkomt uit het tweede elftal doet de voorbereiding mee met het eerste elftal, en zal hoogstwaarschijnlijk ook bij het eerste elftal blijven, en zal sporadisch gebruikt gaan worden tijdens de wedstrijden! Bij bekerwedstrijden zullen alle 3 genoemde spelers sowieso speeltijd krijgen, dit omdat hun boven de rest uitsteken!

Doorstroming vanuit de O19:

Rignald Meulens

Bryan Coolegem

Zoals reeds aangegeven, beide spelers zijn vast gelegd met een vast contract, en zullen de voorbereiding mee doen met het eerste elftal. Daarna zullen ze terug gaan naar het 2e elftal, zodat ze wat meer tegenstand zullen hebben, dan bij de O19!

Doorstroming vanuit het tweede elftal

Rogier Benschop

Deze jeugdspeler doet de voorbereiding ook mee met het eerste elftal, en zal, als hij naar behoren speelt, ook bij het eerste elftal blijven, en fungeren als wisselspeler. Mocht hij een keer mee moeten doen met het 2e elftal, dan zal hij natuurlijk beschikbaar gesteld worden, maar hij zal zijn meeste wedstrijden bij het 1e elftal gaan spelen.

Transfers:

Er hebben geen inkomende transfers plaats gevonden, maar er is op deadlineday wel 2 aanbiedingen binnen gekomen voor zowel Mustafa Saymak als Younes Mokthar.

Ik wist het bod van AA Gent te verhogen naar 2,3 miljoen, wat nog op kon lopen tot 3,4 miljoen. een klapper voor PEC Zwolle, en ik was natuurlijk al akkoord gegaan met dit bod. Helaas besloot Saymak zelf anders, en zijn geluk toch nog in Zwolle te beproeven. Gezien het mogelijke transferbedrag jammer natuurlijk, maar ik ben ergens ook wel blij dat hij toch is gebleven!

Nadat AA Gent een afwijzing kreeg van Mustafa Saymak, kwamen ze bij Youness Mokthar terecht. Youness wordt voor een bedrag van 2,1 miljoen verkocht, wat door premies nog op kan lopen tot 2,6 miljoen! Aangezien Mokthar ook in zijn laatste contractjaar zat, ben ik blij dat ik hem heb kunnen slijten, en er toch nog wat uit heb kunnen halen, hij kwam ook niet echt in mijn plannen voor, aangezien Mustafa Saymak de vaste basiskracht is als AML! Voor beide kampen de juiste keuze denk ik maar zo!

Transferrecord:

Door de verkoop van Youness Mokthar naar AA Gent, heeft PEC Zwolle een nieuwe recordverkoop, en dit sinds de verkoop van Moisander aan AZ Alkmaar!

Eerste 11:

Mijn eerste elftal is niet erg sterk, los van de spelers uit het eerste elftal dan. ik ben van mening dat we het moeten hebben dit seizoen van de spelers op de vleugels en op het middenveld. Wat betreft de spitspositie heb ik gekozen voor Stef Nijland. Zowel Stef als Piotr hebben de voorbereiding de kans gehad om zich te bewijzen, en ik ben van mening dat Stef meer heeft gebracht dan Piotr! De bedoeling is om in de winterstop de selectie voor het volgende seizoen aan te sterken, en dan voornamelijk met een vrije transfer! Ik hoop mij in het eerste seizoen tussen de plek 7 & 9 te nestelen met dit elftal, en wie weet wat er dan nog volgt in Mei!

AUGUSTUS

PEC ZwollevRoda JC

PEC Zwolle 2 (Israelsson 28, Parzyszek 80)
        RODA JC 0

Opstelling: Boer, Marcellis, Freire, Sandler Van Polen, Dekker, Thomas, Israelsson*, Namli (Meulens), Saymak (Benschop), Nijland (Parzyszek)

Een beter debuut had ik mijzelf niet kunnen wensen, we waren heer en meester tijdens deze wedstrijd. Het is raar dat het eigenlijk maar bij twee doelpunten is gebleven, en we niet eerder van Roda afstand hebben genomen. Los daarvan ben ik tevreden met het vertoonde spel, en heb ik vertrouwen in de wedstrijden tegen Sparta & FC Twente voor de maand Augustus!

--

Sparta RotterdamvPEC Zwolle

Sparta Rotterdam 2 (Dos Santos 14, Friday 47)
        PEC Zwolle 2 (Freire 17, Nijland 62)

Opstelling: Boer, Marcellis (Ehizibue), Freire, Sandler Van Polen, Dekker, Thomas, Israelsson, Namli (Meulens), Saymak* (Mokthar), Nijland

Deze wedstrijd begon nou niet echt als verwacht, Sparta kwam door een fout van Freire in de eigen 16 op voorsprong. Gelukkig was Freire er uit een corner als de kippen bij om de gelijkmaker binnen te koppen. Na de rust toe ging de wedstrijd eigenlijk gelijk op, al was Sparta wel de betere. Na rust kwam de thuisploeg uit een spelhervatting op voorsprong. Hier moet toch nog even op getraind worden! In de 61e minuut geeft Marcellis, die net de eigen 16 uit kwam, een lange bal op Nijland, die de bal aanneemt, aan de wandel gaat, en deze achter Kortsmit schiet, en zo een punt voor ons red! al met al tevreden dat we hier toch met een gelijkspel weer vertrekken, meer had er ook niet echt ingezeten!

--

PEC ZwollevFC Twente

PEC Zwolle 2 (Israelsson 28, Saymak 77)
        FC Twente 0

Opstelling: Boer, Marcellis, Freire, Sandler, (Van Looy) Van Polen, Dekker, Thomas, Israelsson*, Namli , Saymak (Benschop), Nijland (Parzyszek)

De maand augustus werdt afgesloten met de Derby van Overijssel. Of naja, hoe je hem ook wilt noemen. FC Twente kwam op bezoek in Zwolle. Beide ploegen waren goed aan de competitie begonnen, bij winst zou PEC Zwolle zijn positie nog meer verstevigen, en bij winst van Twente zou Twente opschuiven naar plaats 2. Beide supportersgroepen gingen er dan ook vol achter staan. Het was Israelsson die de scoren opende, de man die eigenlijk sinds de start al in goede doen is, verschalkte Drommel met een onhoudbaar schot buiten de 16 meter. De ban was gebroken! PEC Zwolle zette aan, en Twente zette de counter daar tegenover, bij PEC ontbrak het aan scherpte, gelukkig waren de mannen uit Enschede ook niet echt scherp vanavond. De 1-0 bleek ook de ruststand te worden! Na de thee stondt er een ander FC Twente op het veld. Twente was veller, wilde de gelijkmaker meepakken, maar telkens stondt Diederik Boer in de weg. Hij was onpasseerbaar deze avond! in de 76e minuut was het Mustafa Saymak die vanuit een vrije trap de 2-0 binnenschoot, twente was aangeslagen, en de zege kwam eigenlijk niet meer in gevaar!

--

Speler van de Maand
        Erik Israelsson

--

Eredivisie

Last edited by Zwollenaar98; 7 aug 2018, 14:16.

Comment

Jornski Misschien wel inderdaad, regel gaat eigenlijk ook pas in voor het volgende seizoen. Voor dit seizoen heb ik wel alvast besloten om de spelers die echt een goede potentie hebben, alvast mee te nemen in het eerste elftal, en zo waar alvast een beetje te laten wennen!
          Marius Dankjewel! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen gedurende het komende seizoen!

Comment

Prima start, al heb je natuurlijk nog niet echt moeilijke tegenstanders gehad. Mentaal zal het in ieder geval wel goed zitten, zeker na de goede voorbereiding ook al. Mooi ook om te zien dat je wat centjes hebt kunnen binnenhalen.

Comment

Prima start met Zwolle .

Comment

SEPTEMBER

AFC Ajaxv PEC Zwolle

Ajax Amsterdam 1 (Dolberg 13)
                PEC Zwolle 1 (Thomas 90)

Opstelling: Boer; Ehizibue, Marcellis, Freire, van Polen, Sandler (Namli), Bakker, Israelsson, Saymak (Thomas), Parzyszek*, Nijland

Gelijkspelen tegen Ajax, en de gelijkmaker scoren nadat de 2-0 nog geen 4 minuten eerder was afgekeurd. Het gebeurde vanavond, de wedstrijd ging eigenlijk gelijk op, ondanks dat Ajax 2% meer balbezit had, en 1 schot meer op doel had over de hele wedstrijd gezien. De kansen hebben we zelf afgedwongen na de 1-0, Ajax kwam niet verder op voorsprong, omdat Boer een dijk van een wedstrijd keepte. hij was onpasseerbaar na de 1-0. Hoewel PEC zelf de kansen ook niet echt afmaakte, had het al veel eerder op 1-1 kunnen komen, maar zoals de laatste tijd het geval, ontbreekt het aan scherpte. in de 2e helft ging de wedstrijd weer gelijk op, De Ligt scoorde uit een corner de 2-0, maar deze werdt afgekeurd wegens buitenspel, erg discutabel. nog geen 4 minuten later werdt er aan de andere kant wel gescoord. Thomas rukte op vanaf het middenveld, en schoot de bal die vanaf links kwam, beheerst achter Onana. Inpakken, en wegwezen. Een gelijkspel dat voelt als 3 punten!

--

PEC Zwollev Heracles Almelo

PEC Zwolle 4 (Nijland 28, 63, 77, Ondaan 72)
                Heracles Almelo 1 (van Hintum 45+1)

Opstelling: Boer, Marcellis, Sandler, Freire, van Polen, Thomas, Israelsson (Saymak), Bakker (Marinus) , Parzyszek (Namli), Nijland*, Ondaan)

Een hattrick scoren tegen de provinciegenoot is natuurlijk een hartstikke lekker gevoel, vraag maar aan Nijland! de beste man was vanavond niet te stoppen tegen de ploeg uit Almelo. Nijland laat nog maar is zien dat hij hartstikke goed bezig is, en dat hij zijn plek in de spits meer dan verdiend heeft! hoewel Heracles voor rust nog terug kwam tot een gelijkspel, zijn we er in de 2e helft vol overheen gegaan, ik weet niet wat ik zag. Ik ben hartstikke blij dat de lijn nog steeds wordt doorgetrokken, en we thuis voor zover nog onverslaanbaar zijn! De jongens weten elkaar moeiteloos te vinden, en dat zie je terug in het veld!

--

PEC Zwollev

PEC Zwolle 5 (Nijland 8, 20, 55, Parzyszek 53, Israelsson 73)
                VV Katwijk 2 (Guijt 49, Hoxhaj 83)

Opstelling: vd Hart, Ehizibue, Marcellis, Freire, van Polen (Ligeon), Thomas, Dekker, Marinus, Ondaan (Witteveen), Parzyszek, Nijland*)

Er wordt verder gebekerd in de Nederlandse Beker! PEC Zwolle was met 5 doelpunten te sterk voor de club uit Katwijk. Ondanks dat de club uit Katwijk na rust nog wel aansluitings treffer scoorde, is de ploeg uit Zwolle geen enkel moment in gevaar geweest. Een mix van wissel & basisspelers was sterk genoeg om Katwijk uit te schakelen! De uitstekend spelende Nijland nam 3 vd 5 doelpunten voor zijn rekening. Wij zijn met zijn allen benieuwd waar het aantal van Nijland uiteindelijk op uitkomt! Nu is het hopen op een gunstige loting voor de volgende ronde!

--

VVV VenlovPEC Zwolle

VVV-Venlo 1 (Karagounis 3)
                PEC Zwolle 1 (Saymak 56)

Het liep niet zoals gepland in Venlo. PEC kwam al heel vroeg in de wedstrijd op achterstand, notabene de huurling van PEC Zwolle scoort tegen zijn oud-teamgenoten. We hadden vooraf afgesproken scherp aan de wedstrijd te beginnen, en vol gefocust er in te klappen, en Venlo niet te vaak aan de bal te laten, helaas kon dit plan na 2 minuten alweer de prullenbak in. Hoewel we aanvallend speelde, wouden onze schoten op doel er maar niet in. Wat we ook probeerde. uiteindelijk gingen we dan ook rusten met een 1-0 achterstand. Ik heb in de rust een donderspeech gegeven, en heb de ploeg duidelijk gemaakt dat we moeten winnen, en het was te zien dat er een ander PEC Zwolle aan de aftrap verscheen. De ploeg was scherp, en gebrand om snel de gelijkmaker te maken, en dat gebeurde, Saymak schoot in de 55e minuut de 1-1 achter de doelman van VVV-Venlo! Poging om dan alsnog Venlo met 3 punten te verlaten waren de moeite niet waard. VVV was te gevaarlijk op de counter, waardoor we uiteindelijk met 1-1 weer terug gingen naar Zwolle!

Opstelling: Boer; Marcellis, Freire, Sandler, v Polen, Dekker, Thomas, Israelsson, Namli (Ehizibue), Saymak*, Nijland

--

PEC ZwollevFC Groningen

PEC Zwolle 2 (Nijland 16, 50)
                FC Groningen 0

Stef Nijland heeft vanavond FC Groningen op eigen kracht teruggestuurd naar het Hoge Noorden! Het was de grote Nijland show vanavond in het MAC3PARK! Groningen kwam totaal niet in de wedstrijd, en was ook geen schim van dat het was na de 3-1 thuiswinst tegen Feyenoord. We hadden verwacht dat Groningen tegenstand zou bieden, maar het verliep allemaal veelte makkelijk. Het mag een wonder wezen dat het maar bij 2-0 bleef. het makkelijk 5/6-0 kunnen worden. Aan ons de taak om de trainingsaccenten te verlegen naar de aanval, want dit is al vaaker gebeurd. gelukkig voor ons was Groningen niet het Groningen wat het normaal gesproken hoort te zijn!

Opstelling: Boer; Marcellis, Freire (Van Looy), Sandler, v Polen, Dekker, Thomas, Israelsson (Marinus), Namli (Ondaan), Saymak, Nijland*

--

SAMENVATTING:

Ik ben erg tevreden over hoe de maand September is verlopen, ik raak er steeds meer van overtuigd dat dit team tot een stunt toe in staat is. Gelijkspelen in de Arena, al is het met wat geluk. En de concurrenten gewoon de nek om draaien, dat is wat we willen zien! Ondanks dat het veel wedstrijden waren, is de ploeg toch fysiek in staat om er elke week weer opnieuw te staan, en elke keer weer opnieuw voor elkaar door het vuur te gaan. En dat stemt mijzelf alleen maar tevreden! Het was een prachtige maand voor Stef Nijland, de speler die over de hele maand September 8 keer het net wist te vinden, is dan ook Speler vd Maand September! De wedstrijden in Oktober zijn eigenlijk het zelfde als de wedstrijden van September. Na de Interlandbreak reizen we af naar De Kuip om te spelen tegen Feyenoord, spelen we voor de Nederlandse Beker op de Vijverberg, en reizen we af naar Breda voor de ontmoeting met NAC Breda. Oktober sluiten we af met een thuiswedstrijd tegen de ploeg uit de hofstad: ADO Den Haag!

--

Speler van de Maand:
                Stef Nijland

Eredivisie:

Ik weet dat het logo van Katwijk redelijk aanwezig is, het lukt me helaas niet om dit logo te verkleinen, excuus!

Marius Dankjewel! Mwoah, ik vindt Twente toch best een pittige tegenstander, al moet ik zeggen dat het echte werk pas in September & Oktober kwam. Ajax & Feyenoord uit, zijn voor PEC meestal toch best lastige uitwedstrijden. PEC uit, en PEC thuis is sowieso een verschil, zelfs op FM18 haha. Merk inderdaad dat de spelers het sneller oppakken, en dat is zeker lekker! Blij met de verkoop van Mokthar, wou hem toch niet gebruiken. Ik zit nu even te kijken of ik Saymak een nieuwe contract aanbiedt, of hem in Januari voor aardig wat van de hand doe. v Crooy is ook de goedkoopste niet, in deze vorm wil ik Saymak wel houden, maar realistisch is het niet.
                komodo25 Dankjewel! Ben erg tevreden met hoe het nu gaat! Ook de maand September verliep voorspoedig zoals je zag. Ben benieuwd waar we eindigen haha!
                Last edited by Zwollenaar98; 9 aug 2018, 14:00.

Comment

Knappe derde plaats in de tussenstand, net zoals dat gelijkspel op het veld van Ajax. Als je deze lijn kan doortrekken, is er veel mogelijk denk ik.

Comment

Zeer sterke periode hoor . Gelijk spelen in de arena is een zeer goed resultaat

Comment

OKTOBER

Eredivisie:

FeyenoordvPEC Zwolle

Feyenoord Rotterdam 1 (Larsson 68)
                      PEC Zwolle 1 (Nijland 4)

Opstelling: Boer, Marcellis, Freire, Sandler, Van Polen, Israelsson, Thomas (Bakker), Saymak, Marinus, Namli (Ondaan), Nijland (Parzyszek)

Oktober begon met een lastige uitwedstrijd in de Kuip tegen Feyenoord. PEC Zwolle nam het op tegen een ploeg die nogal wisselvallig bezig is de laatste periode. De thuisploeg, die schommelt tussen plek 6 & 9, kent een niet al te beste periode. PEC Zwolle kwam al heel vroeg in de wedstrijd op voorsprong! Nijland schoot in de 3e minuut al de bal achter Jones. Slecht verdedigen door van Beek zorgde ervoor dat PEC Zwolle op voorsprong kwam. PEC nam het iniatief, en was namens Namli & Thomas dicht bij de 0-2. de voorsprong bleek ook de ruststand te worden, en in de 2e helft was daar dan toch de aansluitingstreffer van Feyenoord. Sam Larsson schoot in de 68e minuut de bal van buiten de 16 meter achter Diederik Boer. Daarna ging de wedstrijd eigenlijk op en neer, en waren beide ploegen niet meer in staat om elkaar nog pijn te doen. Al met al tevreden over het vertoonde spel in De Kuip!

--

Nederlandse Beker:

De Graafschapv PEC Zwolle

De Graafschap 1 (Klaasen 82)
                      PEC Zwolle 2 (Saymak 3, 53)

Opstelling: Boer, Marcellis, Freire, Sandler, V Polen, Dekker, Israelsson, Thomas, Saymak, Nijland, Namli

PEC Zwolle bekert weer een ronde verder in de Nederlandse Beker! Op een bomvolle Vijverberg werdt de thuisploeg totaal overklast. In de media had Henk De Jong uitgesproken dat De Graafschap wel zou winnen van PEC Zwolle, maar dat was nou niet echt te zien in het veld. Door 2 doelpunten van Saymak bekeren we door naar de 3e ronde van de Nederlandse Beker! Erg tevreden dat de jongens, ondanks dat het zo voortvarend gaat in de competitie, zich ook nog kunnen motiveren voor de Beker! Ik ben blij dat we ook in deze competitie nog deelnemen!

--

Eredivisie:

NAC BredavPEC Zwolle

NAC Breda 1 (Ambrose 63p)
                      PEC Zwolle 1 (Israelsson 2)

Opstelling: Boer, Marcellis, Sandler, Freire, Van Polen, Dekker, Thomas (Marinus), Israelsson (Bakker), Namli, Saymak, Nijland (Parzyszek)

PEC was goed begonnen aan het avondje NAC! al in de 2e minuut hadden we de voorsprong te pakken. Maar zo als al vaker dit seizoen, lukt het ons maar niet om de voorsprong in sommige wedstrijden uit te breiden. Zoals dus ook vanavond het geval was, bij rust hadden we eigenlijk al 0-3 voor moeten staan. In de 2e stond er een totaal ander NAC Breda op het veld. PEC leek overklast te worden, passes kwamen niet meer aan, en ballen werden te snel verloren. Doordat Saymak in de 62e minuut een speler van NAC naar beneden trok, kregen we ook nog is, al is het verdiend. een penalty tegen. het bleek tevens ook het laatste doelpunt van de wedstrijd te zijn, beide ploegen kwamen niet meer tot scoren in Breda!

--

Eredivisie:

PEC ZwollevADO Den Haag

PEC Zwolle 1 (Thomas 10)
                      ADO Den Haag 0

Opstelling: Boer, Marcellis, Freire, Sandler, Van Polen, Israelsson, Thomas (Marinus), Saymak, Namli (Ondaan), Nijland (Parzyszek)

De ploeg heeft zich herstelt van het gelijke spel een week eerder in Breda! Al was het met de hakken over de sloot. Ryan Thomas kwam in de 9e minuut aan de bal, en schoot de bal vanaf 20 meter achter keeper Swinkels van ADO! Vele kansen volgde, maar keepers Swinkels was na de 1-0 onpasseerbaar. Jammer dat we de stand niet uit hebben kunnen breiden! Maar ik ben wel tevreden op de ploeg, dat ze hebben voorkomen dat we de deksel alsnog niet op de neus hebben gekregen, door een tegentreffer te incasseren.

Samenvatting:

De maand Oktober verliep voortvarend eigenlijk voor PEC Zwolle. Een gelijkspel in de Kuip. Een punt pakken tijdens het avondje NAC, weer een ronde verder in de Nederlandse beker, en nogsteeds schier onverslaanbaar! In November zullen er maar weinig wedstrijden plaats vinden. We reizen af naar Arnhem om te spelen tegen Vitesse, spelen een thuiswedstrijd tegen nummer 2 PSV. En sluiten de maand November af met een uitwedstrijd in Friesland tegen SC Heerenveen! In de 3e ronde van de Nederlandse Beker spelen reizen we af naar Venlo om te spelen tegen VVV-Venlo! --

Speler van de maand Oktober: Ryan Thomas

Stand Eredivisie:

​​​​​​​Dankjewel Allemaal! Mocht er behoefte zijn om ook de opstelling van de tegenstander neer te zetten, of andere dingen die jullie willen zien, dan hoor ik het graag!

Marius Dankjewel! Ben benieuwd wat er nog mogelijk is tot aan de winterstop!
                      komodo25 Dank! vraag is alleen of PEC zo goed was, of Ajax zo slecht ...

Comment

Je staat nog altijd op een keurige plaats .

Comment

De verschillen zijn klein maar het zorgt in ieder geval wel voor een schitterende tussenstand.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                          X