Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[llm] ΑΕ Λεμεσός

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[llm] ΑΕ Λεμεσός

Van den Brink moet AE Limassol weer terug naar de Cypriotische top helpen.
    De kogel is door de kerk, Lesly van den Brink zal AE Limassol weer terug helpen naar de top in Cyprus. Daarnaast wil men ook in de UEFA Europa League ver gaan komen, dit seizoen zal men al in de eerste kwalificatieronde actief zijn. Daarin zal het Kosovaarse Prishtina de tegenstander zijn, waar AEK Larnakas ook al gelijk actief zal zijn, zij treffen het Armeense Pyunik. In de tweede kwalificatieronde zal Apollon FC er ook bij komen. In de UEFA Champions League zal APOEL Nicosia de honneurs waar moeten nemen voor Cyprus, zij starten in de tweede kwalificatieronde in een tweeluik met het Letse Spartaks.

De UEFA Europa League; 1e kwalificatieronde
    We zijn inmiddels ook al begonnen aan ons Europese avontuur van dit seizoen. We moesten het dus gaan opnemen tegen een Kosovaarse tegenstander, een ploeg waar we eigenlijk vrij eenvoudig van moeten kunnen winnen. Het eerste duel werd gespeeld in Kosovo, waardoor we het beslissende duel in eigen huis mogen gaan spelen. Dat is toch wel iets waar ik van hou, mocht je een misstap hebben in het eerste duel, dan kan je thuis alles nog goed maken. Maar we begingen geen misstap, want bij de rust in Kosovo hadden we al een keurige 0-2 tussenstand op de borden gebracht. Linksbuiten Joan Àngel Román had ons na een half uur spelen al keurig op 0-1 gezet, waarna we vlak voor de rust verder uitliepen door een treffer van Marius Nikolaou. De centrale middenvelder liep keurig mee met een aanval en stond vogelvrij in het hart van de defensie en twijfelde geen moment. Na de rust zagen we onze rechtsbuiten Manuel Torres de 0-3 binnen schuiven, waar het slotakkoord aan de invaller was. Marios Ilia viel twintig minuten voor tijd in, hij verving de teleurstellende David Texeira en gaf direct zijn visitekaartje af. Hij schoof een kwartier voor tijd de 0-4 binnen, waardoor het tweeluik min of meer al beslist is.

De return in eigen huis kon eigenlijk schriftelijk afgedaan worden, maar er moest natuurlijk nog wel gevoetbald worden. Voor de rust hadden we de eindstand al op de borden gebracht, binnen elf minuten hadden we al een veilige marge van 2-0 neergezet. Manuel Torres opende al na drie minuten spelen de score, waarna het via zijn landgenoot Joan Àngel Román acht minuten later 2-0 werd. Een mooie 6-0 voorsprong over twee wedstrijden was het gevolg van onze scoringsdrift. Uiteindelijk werd het vlak voor de rust via een treffer van Marco Soares ook nog 3-0, waarna we in de tweede helft het gaspedaal flink los lieten. De teugels mochten vieren, waardoor Prishtina iets meer aan het voetballen toe kwam. Echter zijn ze geen moment voor mijn doelman, Vózinha, geweest. We winnen vrij eenvoudig, maar krijgen in de volgende ronde wel een zware tegenstander. Dan zullen we het moeten gaan opnemen tegen het Kroatische Osijek.

AEK Larnakas is er ook in geslaagd om de tweede kwalificatieronde te halen. Zij hadden geen moeite om het Armeense Pyunik uit te schakelen, op Cyprus werd het 3-0, waarna er in Armenië met 0-2 werd gewonnen.

UEFA Europa League; heenduel 2e kwalificatieronde
    Na de twee slechte duels van David Texeira heb ik besloten om hem te passeren voor de UEFA Europa League. Marios Ilia viel tijdens het eerste duel zo goed in, dat hij momenteel mijn eerste keus is in de spits. Marios liet mijn vertrouwen niet onbeschaad, want de jonge Cypriotische spits kwam in het eerste duel met NK Osijek twee maal tot scoren. Het eerste doelpunt wist hij halverwege de eerste helft te maken, deze kwam uit een zeer goed lopende aanval over de rechterkant. Vlak na de rust kon Marios uit een zeer goede aanval, over opnieuw de rechterkant, de 2-0 binnen koppen. Hierdoor leken we in een zetel te zitten voor de return in Kroatië, want het zou daar wel eens kunnen gaan spoken. Echter kregen we acht minuten voor tijd een schadelijke tegentreffer, deze kunnen we momenteel echt niet hebben. Osijek hoeft nu in eigen huis maar één treffer te maken en dan gaan ze door naar de volgende ronde. Hopelijk kunnen we het nog rechttrekken in Kroatië.

In deze ronde kwam Apollon ook voor het eerst in actie, zij wonnen in eigen huis met 2-1 van de IJslandse tegenstander KR. Waar AEK Larnakas op bezoek bij Dinamo Brest niet verder kwam dan een 1-1 gelijkspel. In de UEFA Champions League wist APOEL Nicosia haar thuisduel met Spartaks ruim te winnen, het werd 3-0 voor de regerend landskampioen.

Transferperikelen rondom AE Limassol
    We hebben ons ook enigszins op de transfermarkt geroerd. Ook al is er geen geld om nieuwe spelers aan te trekken, zijn we wel op zoek geweest naar nieuw elan voor de ploeg. Mijn voorkeur ligt bij jonge Cypriotische voetballers, waardoor er gelijk twee jongens uit het oog sprongen. Jack Roles, een centrale middenvelder die opgeleid wordt bij Tottenham, en Grigoris Kastanos, een aanvallende middenvelder die opgeleid wordt bij Juventus. We besloten beide jongens een huuraanbieding te doen, maar kregen uiteindelijk van één goed nieuws en van de ander slecht nieuws te verwerken. Jack Roles verkoos Anorthosis Famagusta boven ons, AEK Larnakas en nog een ploeg. Een vreemde move lijkt mij, want Anorthosis speelt geen Europees voetbal. Grigoris Kastanos wilde wel mee werken aan mijn plannen met de club en zal het komende seizoen verhuurd worden door Juventus aan mijn ploeg. Grigoris heeft inmiddels zijn debuut al gemaakt in het duel met Osijek.

Last edited by Marius; 17 sep 2018, 09:06.

Succes op Cyprus Lesly!

Comment

Succes. Deze ga ik zeker volgen.

Comment

Succes

Comment

Een pittige uitdaging, succes!!

Comment

Succes met deze uitdaging, hopelijk kan je het Cypriotische voetbal laten vlammen! De start in de EL is in ieder geval goed begonnen.

Comment

Een bijzondere, maar zeer leuke uitdaging! Veel succes!

Comment

UEFA Europa League; 2e Kwalificatieronde return
                Na ons schitterende duel met NK Osijek in eigen huis, moesten we natuurlijk nog op bezoek in Kroatië. Door de late tegentreffer van de Kroaten had ik er eigenlijk een hard hoofd in, ik dacht niet dat mijn ploeg in staat was om van onze opponent te kunnen winnen. Gelukkig genoten we van een fantastische start, want wij maakten al na éénenzestig tellen de belangrijke treffer. Marios Ilia was de afmaker van een schitterende aanval, waardoor we al zeer snel het uitdoelpunt te pakken hebben. Helaas was NK Osijek ook zeer goed aan het duel begonnen en konden we drie minuten later alweer aftrappen en stond het duel weer in evenwicht. Osijek had nu nog één treffer nodig om er een verlenging uit te slepen. Helaas voor ons viel die treffer ook, ongeveer dertien minuten na de rust kwamen de Kroaten langszij in het tweeluik. Wederom stond Muzafer Ejupi aan het einde van de aanval, hij faalde niet en bracht de score in evenwicht. Tot aan de negentigste minuut bleef het ook bij 2-1 voor NK Osijek, waardoor er een verlenging aan zat te komen.
                In die verlenging schoten wij werkelijk uit de startblokken. Marios Ilia zette zijn trainer even op de kop langs de lijn, want de Nederlander ging compleet uit zijn dak toen zijn 22-jarige spits de gelijkmaker aantekende. Hierdoor zijn strafschoppen al niet meer mogelijk, waardoor NK Osijek minimaal twee treffers moet gaan maken. Op slag van de rust in de verlenging, mocht Osijek zelfs drie treffers gaan maken. Want Marios maakte zijn hattrick compleet en zette ons met anderhalf been in de volgende kwalificatieronde. Helaas wilde Muzafer Ejupi de strijd met Marios niet opgeven en maakte hij ook zijn hattrick compleet. Gelukkig wist Marios wat hem te doen stond en maakte hij vijf minuten voordat de honderdtwintig erop zaten zijn vierde treffer van het duel en bezorgde ons zo een 3-4 zege na verlenging.

Samenwerkingsverband
                Omdat we nog in de voorbereiding zitten, ben ik bezig om alles goed op orde te krijgen voor de komende seizoenen. We zijn bezig met de technische staf en ook met het bekijken van goedkope opties om de selectie sterker te maken. Zodoende waren we ook op zoek naar een geschikte club om goedkoop talenten van te huren, helaas kwam de voorzitter maar met één club aanzetten. Olympiakos Pireaus zal haar talenten bij ons kunnen stallen, waardoor zij ook verder kunnen groeien om op latere leeftijd in het eerste van Olympiakos terecht te kunnen komen. Maar momenteel heeft de club nog geen goede talenten beschikbaar voor een huurcontract op Cyprus.

UEFA Europa League; 3e Kwalificatieronde
                Tijdens de loting werden we aan het Roemeense Astra Giurgiu gekoppeld, een zeer mooie uitdaging voor ons. We kunnen laten zien hoe goed we werkelijk zijn. Helaas voor ons hadden we tijdens het thuisduel echt onze dramatische eerste helft van het jaar. Bij de rust stonden we namelijk al met 0-2 achter en lijkt de volgende ronde echt een illusie te worden. Angelo Rosu wist na vijfentwintig minuten de eerste treffer te maken, waar er zeven minuten later weer gescoord werd. Wederom was het Angelo Rosu die het net wist te vinden, deze keer was het vanaf de strafschopstip. Het was overigens een zeer goedkope strafschop. Na de rust trokken we echter de wedstrijd naar ons toe, na achtenvijftig minuten spelen wist Joan Àngel Román de spanning terug te brengen door een schitterende treffer. Zes minuten later stond zijn landgenoot en mede-vleugelaanvaller Manuel Torres ook op het scorebord, hij wist de gelijkmaker op zijn naam te zetten. Waar hij twee minuten later ons zelfs op voorsprong schoot, echt schitterend om te zien hoe we de wedstrijden hebben doen kantelen. Helaas reis ik niet met een goed gevoel af, want we hebben die twee tegentreffers om tegen op te boksen.

De return was echt heel belangrijk voor ons, we konden onszelf een gouden greep bezorgen. Astra Giurgiu staat natuurlijk veel beter aangeschreven dan dat wij dat staan. Het Roemeense voetbal is een stuk beter en verzorgder dan het Cypriotische voetbal. Echter zegt dat natuurlijk niets, want er gaan wel vaker underdogs door naar de volgende ronde. Wij hoopten dat wij ook dat mooie verhaal konden herschrijven, maar helaas. Ondanks een vroege voorsprong via een benutte strafschop van Bogdan Mitrea, konden we het niet bolwerken om de voorsprong vast te houden. Ook al maakte Angelo Rosu de gelijkmaker en hadden we nog altijd de voorsprong in het tweeluik, ik had er al geen goed gevoel meer over. Vooral niet toen Kevin Lafrance voor de tweede keer stond te schutteren en Angelo Rosu zijn tweede van de wedstrijd vrij eenvoudig mocht aantekenen. Het ging zelfs nog verder het putje in, want Kevin maakte echt een schandalige overtreding en kreeg een directe rode kaart. Hij moest met het schaamrood op de kaken van het veld af en kon zich de volgende dag melden bij mij op het kantoor. Kevin mocht zijn salaris voor de komende twee weken inleveren als straf voor zijn on-professionalisme. Echter vind ik dat we met opgeheven hoofd het kwalificatietoernooi van de UEFA Europa League kunnen verlaten, we hebben zeker ons visitekaartje afgegeven en zullen deze momenten moeten aangrijpen om van te leren.

Overige Cypriotische clubs
                UEFA Champions League
                3e Kwalificatieronde:
                FC Sheriff Tiraspol - APOEL Nicosia 0-2 en APOEL Nicosia - FC Sheriff Tiraspol 2-1.

4e Kwalificatieronde:
                APOEL Nicosia - Red Bull Salzburg 0-2 en Red Bull Salzburg - APOEL Nicosia 4-0.

Red Bull Salzburg gaat door naar de groepsfase van de UEFA Champions League, waar APOEL Nicosia zich mag gaan opmaken voor minimaal zes wedstrijden in de UEFA Europa League.

UEFA Europa League
                2e Kwalificatieronde:
                Dinamo Brest - AEK Larnakas 1-1 en AEK Larnakas - Dinamo Brest 0-1.
                Apollon FC - KR 2-1 en KR - Apollon FC 0-1.

3e Kwalificatieronde:
                Apollon FC - Poligraftechnika 1-2 en Poligraftechnika - Apollon FC 0-0..

Helaas blijft er met deze resultaten geen enkele Cypriotische ploeg meer over in het kwalificatietoernooi. Enkel APOEL mag zich nog Europa-klant noemen, hopelijk doen zij het zo goed dat we wat plaatsen kunnen gaan stijgen op de UEFA-ranglijst.

Mentions
                Reidar delichris bobjuh coma_303 Jornski ElMarcos

Comment

Jammer van het Europese avontuur. En hopelijk kan je profiteren van Olmpiakos.

Comment

Jammer dat het niet lukte maar toch sterk gepresteerd in Europa . David Texeira is dat ddie kwibus die nog bij Groningen heeft gespeeld ?

Comment

Net niet, heel jammer, maar je hebt inderdaad het beste van jezelf laten zien op Europees niveau. Nu hopen dat de laatste Cypriotische club wat punten binnen harkt.

Comment

Deze had ik nog gemist! Alvast veel succes in Cyprus! Het Europese avontuur was in ieder geval al de moeite, je hebt je zeker laten zien.

Comment

De voorbereiding
                          Ondanks dat we al vrij vroeg in het seizoen in de UEFA Europa League moesten voetballen, hebben we tussendoor ook nog een aantal oefenduels weten te spelen. Dit moesten we doen om de jongens zo optimaal mogelijk voor te kunnen bereiden op de wedstrijden in het Europese toernooi. Echter heb ik de voorbereiding volledig door mijn assistent laten doen, zodat ik mij bezig kon houden met de randzaken om de club volledig op de rails te kunnen krijgen. Waaronder de samenwerking met Olympiakos dat daar een onderdeel van was, verder was ik ook nog bezig om een aantal versterkingen naar de club te halen, maar daar ben ik reeds nog niet in geslaagd. Enkel Grigoris heeft de ploeg versterkt, maar de transferdeadline ligt nog een tijdje weg. Waardoor we nu weliswaar de selectie gaan presenteren, maar er zeker nog veranderingen op komst kunnen zijn.
                          Tijdens de voorbereiding speelden we al onze duels in eigen huis. We hoopten met een zware voorbereiding de jongens optimaal klaar te stomen voor de voorrondes van de UEFA Europa League, waar we dus reeds in zijn uitgeschakeld. Ook de voorbereiding was van een zeer hoog niveau, we gooiden zeker hoge ogen. Ook al begonnen we met twee nederlagen tegen FC Kopenhagen en VfL Wolfsburg, maar daarna begonnen we steeds beter te voetballen. PAOK Saloniki wist niet te scoren tegen ons, waar wij wel één treffer er tegenover konden zetten. Ook de Israëlische club Hapoel Beer Sheva werd daarna aan onze zegekar gebonden. Echter kwamen zij wel op voorsprong, maar mijn jongens weten inmiddels wel wat ze met een achterstand moeten doen. Het zwaarste deel van de oefenperiode lag aan het einde, maar daar kwamen ook de beste resultaten naar voren. We wonnen in eigen huis knap met 3-1 van Burnley FC en daarna werd ook nog heel knap met 2-0 van Southampton FC gewonnen. Al met al een zeer goede voorbereiding en denk ik dat we echt wel klaar zijn voor het nieuwe seizoen.

Doelmannen
                          Voor het komende seizoen hebben we maar twee doelmannen bij de club. Vózinha zal de eerste doelman zijn, zijn ervaring moet de defensie gaan neerzetten. De huidige international van Kaapverdië zal ook veelal gaan sturen en coachen vanaf de eigen zestien. Hij speelt al een aantal seizoenen voor de club en weet inmiddels alles over het Cypriotische voetbal. Mijn tweede doelman staat enigszins te boek als een groot keeperstalent, mocht Vózina geblesseerd uitvallen dan heb ik echt alle vertrouwen in hem. Echter zal hij wel rekening moeten houden met zeer weinig speeltijd in het komende seizoen.

Verdedigers
                          De defensie is eigenlijk op één positie na dubbel bezet. Iets waar ik altijd de voorkeur aan geef, want ik wil kunnen wisselen als jongens vermoeid of niet goed in vorm zijn. Als je enkel en alleen naar de sterren kijkt, dan zit er een logische basisopstelling in. Maar zo logisch is die niet, want Charis Kyriakou zal mijn eerste keus zijn op de rechtsback positie. Het centrum zal gevormd worden door Kevin Lafrance en Dossa Junior, waar de linksback Andreas Avraam is. De beste positie van Andreas is echter linksbuiten, maar ik heb daar veel betere keuzes rondlopen. Hierdoor zal Andreas genoegen moeten nemen met een plaatsje als aanvallende linksback, ook mijn rechtsback zal meekomen in de aanval. Voor Marco Airosa, Bogdan Mitrea en Christos Wheeler zal er vrij weinig op zitten dan zich te laten zien op de training om zo de beoogde spelers uit de basis te spelen.

Middenvelders
                          Het middenrif zal bestaan uit een defensieve middenvelder, twee man daarvoor en twee vleugelaanvallers. De defensieve middenvelder zal dit seizoen Marco Soares zijn, hij krijgt de voorkeur boven Marios Nikolaou en Fidelis Irhene. Marco is ook een Kaapverdische international en daar geef ik dan zeker de voorkeur aan. Voor Marco zal het middenveld bezet worden door Grigoris Kastanos en Leandro Silva, waarbij Grigoris een vrije rol heeft om ver in te schuiven tussen de vleugelaanvallers. Die vleugelaanvallers zijn makkelijk te kiezen, want Manuel Torres zal op de rechterkant gaan staan, waar Joan Àngel Román mijn linkeraanvaller zal worden. Voor Dani Benitez zit er niets anders op dan zijn best doen op de trainingen. Ook het talent van Davor Zdravkovski is erkend, maar ook hij zal genoegen moeten nemen met een plaatsje op de bank en hopen op veel invalbeurten. Wie niet op deze screen staat is Denilson, hij stond op de nominatie om verkocht te worden, echter konden we hem niet slijten en werd hij later toegevoegd aan de selectie. Denilson is overigens ook een vleugelaanvaller.

Aanvallers
                          Na het vertrek van David Texeira naar Defensor Sporting en de verhuurperiode van Sassi, heb ik nog maar twee spitsen over. Gelukkig zijn het wel twee Cypriotische spitsen, waardoor ik hopelijk de Cypriotische topscoorder in huis heb. Tussen deze twee heren zit bijna geen verschil en zal ik per wedstrijd de keuze maken wie er in de basisopstelling zal gaan starten. Voorlopig heeft Marios Ilia het uitstekend gedaan in de UEFA Europa League en zal hij mijn eerste spits zijn, maar Giannis Mavros zit vrij kort achter hem. Ze zullen beiden heel veel speelminuten gaan maken in het komende seizoen.

Mentions
                          Reidar delichris bobjuh coma_303 Jornski ElMarcos komodo25 Marius

David Texeira is inderdaad de prutser van FC Groningen, hij is reeds vertrokken naar Uruguay.

Comment

Opvallend veel buitenlanders toch wel in de kern. Veel zinnig valt er natuurlijk verder niet te zeggen bij deze onbekende namen.

Comment

De voorbereiding ziet erg goed uit. Van de selectie ken ik ook echt niemand.

Comment

Prima voorbereiding . Selectie ziet er op het oog prima Uit

Comment

Prima selectie, hoop dat de huurling een belangrijke bijdrage kan hebben dit seizoen.

Comment

De voorbereiding zag er prima uit, Europees jammer dat je wordt uitgeschakeld op basis van uit doelpunten. Nu hopen op een goed seizoen in eigen land!!

Comment

Ongeslagen maand Augustus
                                      AE Limassol is het seizoen meer dan goed begonnen. De ploeg heeft namelijk in de eerste maand van het nieuwe seizoen niet weten te verliezen. Er werd echter wel puntverlies geleden in het duel op bezoek bij APOEL Nicosia. Maar de kersverse nieuwe manager Van den Brink is meer dan tevreden over de eerste drie wedstrijden van het seizoen. De seizoensopener was in eigen huis tegen Ermis Aradippou, waar er een zeer gelijkopgaande wedstrijd te zien was. Echter door onze UEFA Europa League-campagne waren we al iets beter in vorm en hadden we ook fysiek en conditioneel een grote voorsprong. Zodoende wisten we na een uur spelen de enige treffer van de wedstrijd te maken, Marios Ilia zette ons vlak voor het uur spelen op een 1-0 voorsprong. Deze gaven we daarna ook niet meer uit handen. Een paar dagen later stond het duel met degradatiekandidaat Achna op het programma, waar we het echt ongelofelijk zwaar mee hadden. We konden geen moment ons eigen spel spelen, want Achna maakte keer op keer kleine overtredingen waardoor de wedstrijd totaal niet op gang kwam. Uiteindelijk was het zo'n kleine overtreding die de scheidsrechter niet liet twijfelen, hij legde de bal op de stip. Bogdan Mitrea legde aan en schoof de bal achter de verslagen doelman, AE Limassol wint het duel door in de 92e minuut te scoren. We sloten dus deze eerste maand af tegen APOEL Nicosia, normaal gesproken een zuivere driepunter voor de gastheren. Echter hadden wij toch wel een zeer goede reeks te pakken en wisten we ons terug te knokken van een 1-0 achterstand. Ghayas Zahid had het vreemdelingen legioen op voorsprong geschoten, maar ook Boy Waterman moest één keer vissen. Denilson Gabionetta schoof de bal keurig achter hem en bezorgde ons op die manier een meer dan verdiend punt.

Deadlinedag
                                      Natuurlijk was daarna alles in het teken gesteld van de transferdeadlinedag. We waren nog op zoek naar een centrale verdediger en een centrale middenvelder, om zo op die manier iedere positie dubbel bezet te hebben. Na een korte zoektocht kwamen we uit in Engeland, bij Chelsea FC om precies te zijn. We deden een aanbieding op Trevoh Chalobah en op Victorien Angban, waardoor Chelsea FC eigenlijk geen moment hoefde te twijfelen. Speelminuten voor deze twee jonge talenten is natuurlijk het beste, waardoor ze voor het komende seizoen op Cyprus hun kunsten mogen vertonen. Hopelijk brengen ze ons ook veel goed voetbal en veel punten.

Dani Benítez ontevreden
                                      Door het goede spel van Joan Àngel Román werd zijn landgenoot Dani Benítez zeer ongeduldig en ongelukkig over zijn speelminuten. De vleugelaanvaller is reeds op leeftijd, waardoor ik genoodzaakt ben om de jeugd iets meer een kans te geven. Joan is een betere voetballer en vooral de instructies die mijn vleugelaanvallers hebben, past veel beter bij Joan. Dani wilde via een persbericht meer speeltijd opeisen, maar ik was er zeer stellig over. Joan is mijn nummer één Dani moet gewoon afwachten totdat zijn vorm afneemt. Echter wilde Dani niet wachten en wilde hij vertrekken. Ik besloot hem aan te bieden bij clubs en op de transferlijst te zetten. Córdoba hapte gelijk toe en daardoor gaat Dani in de winterstop de overstap maken naar zijn vaderland Spanje, wij vangen er ook nog een redelijk bedrag voor.

Eerste nederlaag voor AEL
                                      Nadat we zo sterk begonnen waren aan het seizoen, hebben we inmiddels wel onze eerste nederlaag opgelopen. Op bezoek bij AEK Larnakas wisten we namelijk niet tot scoren te komen en speelden we echt onze slechtste wedstrijd tot nu toe. We begonnen wel zeer goed aan deze maand, want in het thuisduel met Salamina speelden we echt fantastisch. Giannis Mavros zette ons op voorsprong, waarna we via twee treffers van centrale verdediger Bogdan Mitrea zelfs op 3-0 kwamen. Een eretreffer van Carlão was niet het slotakkoord, deze kwam op naam van Giannis Mavros. Een klinkende 4-1 overwinning. Ook het duel bij Olympiakos Nicosia was een zeer goede, we kwamen na vier minuten spelen op voorsprong via opnieuw Giannis Mavros. Waar in de slotfase van het duel Charis Kyriakou de tweede treffer wist te maken. De voorzet van onze rechtsback viel ineens binnen, een schitterende treffer. Het midweekse duel met AEK Larnakas willen we zo snel mogelijk vergeten, want we waren gewoon niet goed genoeg. Pas na de rust kwamen de gastheren op voorsprong, maar binnen zeven minuten was het duel wel beslist. Ivan Trickovski zette de thuisploeg op 1-0, waarna het via Acorán ook nog 2-0 werd. Een slechte pot, snel door naar het volgende duel. Het thuisduel met onze mede-stadionbespeler Apollon Limassol. We kwamen op slag van rust op voorsprong via Giannis Mavros, maar de tweede helft was echt een stuk minder. André Schembri wist negen minuten na de rust de gelijkmaker aan te tekenen en uiteindelijk mochten we blij zijn dat het bij 1-1 bleef. Waardoor we bij de afsluitende wedstrijd komen, het duel op bezoek bij Doxa Katokopias. Ook een gedoodverfde degradatiekandidaat, waar we echt ruimschoots van wisten te winnen. Marios Ilia zette ons halverwege de eerste helft op voorsprong, waarna het na de rust snel opliep naar 0-3. Denilson Gabionetta en Bogdan Mitrea wisten ook op het scorebord te verschijnen.

Mentions
                                      Reidar delichris bobjuh coma_303 Jornski ElMarcos komodo25 Marius

Het is momenteel inderdaad nog een beetje een vreemdelingenlegioen. Maar daar hoop ik zo snel mogelijk verandering in te brengen, we zullen ook het seizoen goed af moeten sluiten om alle goede Cypriotische spelers aan ons te kunnen binden.

Comment

Een mooie derde plek, helemaal niet slecht. Zijn er nog regels qua buitenlanders? Wil ook wel eens op Cyprus rondkijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                                          Een mooie derde plek, helemaal niet slecht. Zijn er nog regels qua buitenlanders? Wil ook wel eens op Cyprus rondkijken...
                                          Voor zover ik me kon herinneren van een carrière met EN Paralimni in FM16 moesten er voor de Cypriotische divisie-westrijden te allen tijden een x aantal Cyprioten (ik geloof drie) in het elftal staan. En dan ook nog 2 onder de 19 bij de westrijdselectie ofzo. Het waren rare regels, maar op zich wel goed om heen te werken. Zeker wanneer je de betere Cyprioten uit de competitie kunt overkopen of ze uit andere landen kunt wegplukken door een paar jaar op rij goed te presteren. En uiteindelijk met een beetje investeren in de opleiding zijn die jeugdspelers ook wel goed te doen.
                                          Last edited by tdogg16; 6 aug 2018, 14:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                                            Bij deze jaargang van FM zijn er geen regels omtrent spelersinschrijvingen. Enkel voor de Beker heb je wel een maximum aan buitenlanders. Vandaar dat ik continu tegen ploegen speel met 11 buitenlanders.

Comment

Je hebt een goede start van het seizoen en de transfers zien er goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FM_Lesly Bekijk berichten

Bij deze jaargang van FM zijn er geen regels omtrent spelersinschrijvingen. Enkel voor de Beker heb je wel een maximum aan buitenlanders. Vandaar dat ik continu tegen ploegen speel met 11 buitenlanders.
                                                Dat is wel chill, leuke newgens oppikken uit Afrika ofzo en hopelijk voor leuke prijzen verkopen en daarmee in de jeugd investeren. Klinkt als een leuke uitdaging op het eiland.

EDIT:

Toch een maximaal aantal non EU-spelers
                                                Last edited by Jornski; 6 aug 2018, 18:00.

Comment

Goede start van het seiZoen

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X