Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[FM18] Los Boquerones op de schop

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM18] Los Boquerones op de schop

Welkom bij mijn eerste novelle op dit forum, met Malaga CF! Een kleine acht jaar geleden ging er een golf van enthousiasme door de Zuid-Spaanse kustplaats, Sheikh Al-Thani nam in 2010 het destijds noodlijdende MŠlaga over, en had grootse plannen met de club. ďWe willen eerst onze positie in LaLiga consolideren en hebben daarna hogere doelen. Er moet weer hoop en opwinding komen voor de supportersĒ, beloofde de gefortuneerde zakenman. Nu ongeveer 8 jaar later blijkt de Sheikh allemaal beloftes heeft gedaan, en niet alle beloftes heeft waar gemaakt, en er heel veel dingen niet klopte in Zuid-Spanje. Maar hoe kan een van de rijkste mensen van het Midden-Oosten het zover laten komen? De voornaamste verklaring hiervoor is dat Al-Thani zijn project in MŠlaga te ambitieus begon. Ik wil afscheid nemen van te dure huurlingen, ik ben van plan een salarisplafond in te stellen. Dat houdt in dat ik kijk naar het salaris van de duurste contractspeler. en daar aan vast wil gaan houden, ik ga bezuinigen! Zoals ik al aangaf, huurspelers gaan per direct terug, en met dat geld wat vrij komt, gaan we proberen om spelers uit midden/noord Europa binnen te halen. Mijn doelstelling is om binnen 2 seizoenen Europees Voetbal met Malaga te halen, en vanuit daar, met een positief vermogen door te groeien, en stap voor stap ons te ontdoen van de lagere plekken in LaLiga!

Introductie:

Afscheid genomen van dure huurspelers:

Ik heb gelijk op mijn eerste dag al afscheid genomen van 4 huurspelers, deze zijn alle 4 weer vertrokken naar hun toemalig werkgever(s)! Hoe jammer het ook is, wil ik een salarisplafond aanhouden, en een positief eigen vermogen creŽren, en rust binnen de club. is dit de beste beslissing geweest! onder deze foto's kunnen jullie het verschil & de impact zien wat betreft salaris van voor & na het laten vertrekken van deze 4 huurspelers!

Het gaat over de betreffende 4 huurspelers:

Salaris voor het beŽindigen van de contracten van de duurste huurspelers:

Salaris na het beŽindigen van de contracten van de duurste huurspelers:

Transfer / Salarisbudget:

Nadat ik flink heb ingegrepen, zijn we er als club qua transfer & salarisbudget ook fors op vooruit gegaan, ik stel niet uit dat er alsnog basiskrachten vertrekken, maar dit is toch best wel een lekkere buffer, en zal ons dan ook helpen met het aantrekken van versterkingen!

Voorbereiding & aanvang seizoen:

In het volgende verslag lopen we door de voorbereiding heen, spelen we tegen gelijkmatige teams, en sluiten we de voorbereiding af tegen een tegenstander van grotere structuur. Ook beginnen we de maand Augustus weer met competitie voetbal, en gaan we naar Sevilla toe, om te spelen tegen het gelijknamige Sevilla!

Tot de volgende update!

Veel succes! Originele clubkeuze!

Comment

Malaga is een mooie club! Succes!

Comment

Leuke keuze met Malaga. Hopelijk kan jij het project tot een succes brengen!

Comment

Een zeer boeiende keuze qua club. Benieuwd of jij de club ook weer naar betere tijden weet te leiden.

Comment

Originele clubkeuze en leuke uitdaging! Succes!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
            X